Conferinta Marketing in Artificial Intelligence Era 2019

Conferința ”Marketing in Artificial Intelligence Era” are loc pe 9 octombrie

12.03.2019

Conferința ”Marketing in Artificial Intelligence Era”, organizată de EUROEXPO Fairs, are loc pe 9 octombrie 2019. Este vorba de un eveniment în cadrul căruia cei mai buni specialişti în marketing din prezent sunt invitaţi să dezbată provocările pe care le aduce inteligenţa artificială în această industrie şi ce trebuie să faci pentru a fi în avantaj competitiv.

Conferința Marketing in Artificial Intelligence Era 2019. Invitatul special

Invitat special al conferinței este Igor Beuker. Acesta este cel mai influent antreprenor şi speaker de marketing din Europa. El participă în premieră în România la o conferinţă publică pe tema inteligenţei artificiale în marketing.

Igor Beuker este olandezul care a demonstrat, pe propria piele, cum se poate reinventa un fost jucător de fotbal profesionist într-un “Math Man” carismatic intrat în business, cealaltă lume a bărbaţilor nebuni.

Conferința Marketing in Artificial Intelligence Era 2019. Un guru în marketing și media

El este un adevărat guru în marketing şi media.

”E un spirit liber. Te captivează nu doar cu accentul său olandez, ci mai ales cu exemplele ancorate în realitate şi cu statistici uşor de digerat. Te atrage în lumea lui şi te motivează să faci pact cu inteligenţa artificială. Beuker nu doar vede, vorbeşte şi scrie despre trenduri în marketing. El le creează. Este un “trendwatcher” care studiază tendinţele viitorului şi le transformă în experienţe, pe care le share-uieşte apoi publicului. Are propria metodologie de prognoză a tendinţelor în marketing şi media, care diferenţiază şi perturbă”, explică organizatorii evenimentului.

Conferința Marketing in Artificial Intelligence Era 2019. 25 de ani de experiență

În cei 25 de ani de experienţă, acesta a consiliat peste 100 de mărci. Printre acestea se numără:

  • Nike
  • Amazon
  • L’Oréal
  • Unilever

”Pe 9 octombrie, Igor schimbă jocul. Te aşteptăm în pavilionul B1 din centrul expoziţional Romexpo, Bucureşti, să experimentăm împreună noua frontieră a industriei de marketing”, mai precizează organizatorii.

Citește și World Wide Web: 30 de premiere în 30 de ani de existență

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Conferința ”Marketing in Artificial Intelligence Era” are loc pe 9 octombrie

  1. Pingback: Smithfield Romania - campania Hrana pentru suflete | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.