Conferinta Marketing in Direct

Conferința Marketing în Direct a reunit peste 200 de specialişti

10.10.2018

Peste 200 de specialiști în marketing şi comunicare au participat la cea de-a zecea ediţie a Conferinței „Marketing în Direct”. Evenimentul s-a bucurat de susținerea a 34 branduri și a 32 parteneri media.

Tema discutată de cei 10 vorbitori a fost „Inteligenţa Artificială în Marketing”. În plus, impactul sistemelor inteligente asupra vieții noastre nu a fost contestat de nici unul dintre participanţii la conferinţă.

Inteligența artificială era, acum câţiva ani, doar un subiect necunoscut, desprins parcă din literatura SF. În plus, au existat multe voci care afirmau că inteligența artificială nu ne poate înlocui, nu poate face predicții precise și nici nu ne oferă informații în timp real.

Conferința Marketing în Direct: Am devenit dependenţi de roboţi

Însă, acest lucru nu s-a dovedit adevărat. Prin urmare, am devenit ‚dependenţi’ de acești ‚roboti’, care reuşesc să ne facă viața mai ușoară.

Speakerii evenimentului au prezentat lucruri nebănuite despre puterea inteligenței artificiale în mediul online.

Dragoş Smeu, General Manager şi Trainer Mavericks, a precizat că avem la dispoziție o mulțime de date. Şi, cu toate acestea, încă nu știm ce să facem cu ele. Răspunsul ar fi următorul: Trebuie să le analizăm la micro SCOP.

Conferința Marketing în Direct: Ce este Humanize?

Patricia Bertea, Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp, a prezentat ‚Humanize’. Acesta este singurul centru de cercetare din România pentru produse digitale care folosește eye tracking. Mai exact, vorbim de un instrumentul cu care măsurăm interesul și atenția consumatorilor.

„Eye-tracking nu poate spune ce înțeleg consumatorii din ce percep vizual. Însă sistemul știe exact unde s-a uitat utilizatorul și cât timp a alocat pe o pagină web”, a explicat Patricia Bertea.

Conferința Marketing în Direct: Vechiul şi noul SEO

Mihai Vînătoru, Managing Partner & Head of SEO @ DWF, a prezentat vechiul și noul SEO în era inteligenței artificiale. Acesta a vorbit şi de pașii de urmat.

Iată ce trebuie să facem!

– ne asigurăm că site-ul corespunde recomandărilor Google

– suntem atenți la conținut urcând materiale optimizate în funcție de interes și volume căutări

– realizăm link-building cu precădere prin Native Advertising pentru creșterea autorității

Conferința Marketing în Direct: Trecerea la marketingul inteligent

Andreea Moisă, Managing Director & Fondator Beans United, a prezentat trecerea de la marketingul automatizat la marketingul inteligent. De asemenea, ea a mai vorbit şi despre cele patru abordări actuale în email marketing, fluxurile de comunicare, generarea de limbaj natural de către AI.

“Roboții ne vor ajuta să devenim mai umani. Inteligența artificială este la fel ca internetul în ‘98. Nu este perfectă dar impactul va fi major”, a spus aceasta.

Conferința Marketing în Direct: Căutările vocale

Iulian Ghişoiu, General Manager TargetWeb, a spus că în următorii patru ani, peste 50% din numărul total de căutări pe mobile vor fi realizate prin căutare vocală.

„Viteza este cel mai important criteriu: 53% dintre vizitatori abandonează un site care se încarcă în mai mult de 3 secunde, deoarece oamenii vor să afle rapid răspunsuri la orice nelămuriri pe care le au în acel moment. Certificatul SSL este obligatoriu pentru site-urile care se respectă. Lungimea conținutului, snippeturile îmbunătățite și autoritatea sunt și ele criterii extrem de importante în SEO”, a precizat acesta.

În cadrul evenimentului, Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe, a explicat bazele termenilor Artificial Intelligence (AI), Machine Learning (ML) şi Deep Learning (DL). El a vorbit şi despre strategia SAP pentru afacerile inteligente.

Doina Vîlceanu, Business Development Manager Content Speed, a dezbătut schimbarea de paradigmă în marketing.

Conferința Marketing în Direct: Criptare virtuală

Ioana Frîncu, Chief Operations Officer la Under Development Office, a prezentat ceea ce se ‚poartă’ azi în materie de criptare virtuală, direcția fiind în zona Blockchain.

„O versiune electronică a numerarului ar permite ca plățile efectuate online să fie transmise direct, dintr-o parte în alta, fără a trece printr-o instituție financiară”, a spus ea.

Horia Neagu, Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital, l-a citat pe Asimov: „Pentru prima dată în istorie, am construit mașinării care să ușureze munca nu doar a mușchilor, ci și a creierului”.

De asemenea, el a mai vorbit şi despre:

  • ecosistemul Google
  • despre cum folosim telefonul mobil
  • cum sunt personalizate reclamele
  • modelele semantice de interpretare a căutării
  • cum creează opere de artă
  • cum identifică chipuri
  • cum generează conținut și cum ne bate la jocuri.

Citeşte şi Economia României, în creştere. Ce date a publicat INS?

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Conferința Marketing în Direct a reunit peste 200 de specialişti

  1. Pingback: Chirie birouri Bucuresti 2018: Costuri lunare | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.