FMCG

dm drogherie markt

dm drogerie markt în trend cu noutățile și inovațiile

01.11.2022

Prin lansarea conceptului MEREUAVANTAJOS și a magazinului online, dm continuă să vină în întâmpinarea nevoilor consumatorilor. Pentru dm drogerie markt, anul acesta a fost marcat de o creștere semnificativă începând din perioada martie-aprilie, datorată pe de o parte ridicării restricțiilor, dar și introducerii conceptului MEREUAVANTAJOS, un concept inovator care oferă clienților garanția că prețurile produselor nu se majorează pe o perioadă de minimum 4 luni.

Continuarea politicii de expansiune și abordarea unor noi canale de vânzare au contribuit, de asemenea, la evoluția pozitivă. Proiectul de extindere a drogheriilor a fost un adevărat succes, dm deschizând și modernizând magazine în Cluj-Napoca, București, Făgăraș, Sovata, Turda, Brașov, Piatra Neamț, Timișoara, Zalău, Ploiești și Baia Mare.

Anul acesta, dm drogerie markt a lansat conceptul MEREUAVANTAJOS, o strategie inovatoare, cu ajutorul căreia se oferă clienților garanția că prețurile produselor nu se majorează pe o perioadă de minim 4 luni

„În luna mai a acestui an, dm drogerie markt a deschis primul dm MegaStore în București, un concept care pune accent pe grija față de consumator și este, în acest moment, cel mai mare magazin dm din țară. Astfel, la finalul lunii septembrie, rețeaua dm număra nu mai puțin de 126 de drogherii în toată țara”, ne-a declarat dna. Ivana Martinakova, CEO-ul dm drogerie markt.BEIERSDORF

Conceptul MEREUAVANTAJOS

Conceptul MEREUAVANTAJOS fost implementat în România pe 31 martie anul acesta. Scopul acestuia este de a oferi clientului o relaxare în ceea ce privește cumpărăturile în magazinul dm, dar și de a oferi predictibilitate sporită a coșului de cumpărături. Conceptul este inspirat de practicile europene, prețurile fixe fiind un motiv excelent de a achiziționa produsul dorit acum sau peste câteva luni, MEREUAVANTAJOS venind în ajutorul consumatorilor români în această perioadă incertă, când prețurile aproape cresc peste noapte.

Conceptul MEREUAVANTAJOS este inspirat de practicile europene, prețurile fixe fiind un motiv excelent de a achiziționa produsul dorit

„În drogheriile dm ne concentrăm pe nevoile clienților. Știm cât de important este pentru aceștia să economisească timp și să-și planifice bugetul pe termen lung, astfel încât oferim garanția prețului de durată. Prețurile noastre MEREUAVANTAJOASE nu vor crește timp de cel puțin patru luni de la data de pe eticheta de preț. Ceea ce este avantajos astăzi, este avantajos și mâine. Și în fiecare zi. Prețurile MEREUAVANTAJOASE sunt valabile în toate zilele săptămânii, în rețeaua dm sau în magazinul online”, conform CEO-ului dm drogerie markt.

dm online shop

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, dm a lansat, în luna septembrie, dm online shop, magazinul online al companiei.

Magazinul dm online oferă clienților posibilitatea de a-și comanda produsele preferate direct din confortul casei lor, cu ridicare expres în 3 ore din magazine sau cu posibilitatea de livrare prin curier.

Marea majoritate a produselor din magazinele dm sunt disponibile și online. Din această categorie fac parte alimentele ecologice, articolele pentru copii, produsele de machiaj și îngrijire personală, suplimentele alimentare, produsele pentru casă și curățenie, chiar și alimentele pentru animalele de companie.

Magazinul dm online oferă clienților posibilitatea de a-și comanda produsele preferate direct din confortul casei lor, cu livrare la domiciliu sau cu ridicare expres în 3 ore

„Acum, consumatorii pot primi produsele pe care le doresc în cel mai scurt timp și, totodată, pot studia în detaliu fiecare gamă în parte, pentru a fi siguri că aleg ce este mai potrivit pentru ei. Magazinul online a fost primit cu mult entuziasm de către consumatori, comenzile fiind peste așteptări”, detaliază dna. Daniela Jordanovski, Manager Achiziții și Marketing dm drogerie markt România.

dm adaugă noi mărci în portofoliu

Atât în magazinul fizic, cât și în cel online, dm oferă clienților un portofoliu variat de produse, care este periodic îmbogățit cu mărci alese cu atenție, ținând cont atât de clienți și nevoile lor, dar în același timp, și de impactul pe care produsele îl au asupra mediului.

Cele mai recente mărci din portofoliul dm includ Geek&Gorgeous, Purito, NYX, Sinergy Therm, Dermacol, Enroush și Geenfeels. Acestea fac parte din categorii diferite, de la produse de make-up, până la cele eco friendly, vegane sau produse coreene.
dm pune astfel la dispoziția clienților sortimente vaste prin care acoperă toate nevoile consumatorilor, dar oferă și produse sustenabile și neutre din punct de vedere al mediului, cum ar fi ProClimate. Recent, în categoria produselor marcă proprie au intrat două mărci noi – Ivorell și no planet b.

Cele mai recente mărci din portofoliul dm includ Geek&Gorgeous, Purito, NYX, Sinergy Therm, Dermacol, Enroush, Geenfeels

În alegerea produselor și a noilor mărci, dm ține cont și de nevoile și preferințele clienților. Odată cu dispersarea treptată a contextului pandemic, a survenit și o schimbare în comportamentul consumatorilor. Astfel, se remarcă cu ușurință faptul că apetitul pentru noutăți și inovații a crescut semnificativ, iar clienții vor să se răsfețe și să încerce tot mai multe produse diferite. De aceea, dm pune la dispoziție periodic produse și mărci noi, care urmăresc cele mai în vogă trenduri, dar surprinde și prin campanii speciale care oferă ocazia clienților de a experimenta și de a se bucura de diversitate.Ziaja

Consumatorii aleg produse mai sănătoase în 2022

Schimbările economice și trendurile care au loc la nivel mondial, precum și contextul politic european din această perioadă, au ajutat consumatorii să devină mai atenți la ceea ce cumpără. Pe de o parte, au grijă ca produsele pentru care optează să fie mai sănătoase, atât pentru ei, cât și pentru mediu. Pe de altă parte, au devenit mai precauți în ceea ce privește prețul de achiziție al produselor.

dm pune la dispoziție periodic produse și mărci noi, care urmăresc cele mai în vogă trenduri, dar își surprinde clienții și cu campanii speciale

„Un alt trend apărut recent este acela de documentare online, realizată înainte de achiziție. Consumatorii studiază calitățile și beneficiile produselor folosind aplicații și informații online, pentru a fi siguri că aleg cele mai potrivite produse. Pentru clienții săi, dm furnizează informații cât mai detaliate despre produse și organizează periodic concursuri pe paginile sale de social media, pregătind acțiuni surpriză pentru următoarea campanie de iarnă”, menționează Daniela Jordanovski, Managerul Achiziții și Marketing al dm drogerie markt România.BEAUTY4YOU

Oportunități de dezvoltare marca dm

dm se poziționează ca un bun angajator prin platforma de învățare continuă și dezvoltare profesională și personală dm-Lernwelt. Aceasta oferă angajaților o pregătire optimă, începând cu suportul oferit de diferite tipuri de training-uri și continuând cu mai multe tipuri de conținut educațional, platforma fiind funcțională de la începutul anului 2021.

În prezent, platforma de e-learning se bucură de multă atenție, atingând mai multe tipuri de training, cursuri și evenimente de dezvoltare profesională și personală. Recent, dm a creat un program de dezvoltare a abilităților de conducere pentru directorii de magazine, prima serie de 5 module din acest program incluzând 45 de directori de magazin.

dm pregătește și un seminar nou, pentru Middle Management, pe tema Cultura organizațională bazată pe dialog, care va începe în cursul noului an financiar.

dm se poziționează ca un bun angajator prin platforma de învățare continuă și dezvoltare profesională și personală dm-Lernwelt

Sustenabilitatea din perspectiva dm

Sustenabilitatea la dm are multe fațete. Produsele sustenabile duc la asigurarea unui viitor durabil și eficient.. Compania își dorește să devină un adevărat model în ceea ce privește modul de acțiune în vederea sustenabilității. Astfel, clienții dm pot aduce ambalaje de la geluri de duș, șampoane, loțiuni, detergenți etc. în drogheriile dm, în locurile special amenajate și semnalizate corespunzător. Totodată, anumite drogherii dm din România dețin stații de reumplere a unor produse cum ar fi detergenții de rufe și vase BIO de la Planet Pure.

Compania își dorește să devină un adevărat model în ceea ce privește modul de acțiune în vederea sustenabilității

„Scopul nostru este de a prelua înapoi o cantitate cât mai mare a ambalajelor reciclabile. Celor care ne ajută să reciclăm, le-am mulțumit oferindu-le 10% reducere la produsele proprii dm sau 20% la produsul preferat marca dm, dacă au returnat în magazinele noastre ambalajele goale până în luna septembrie a acestui an. Continuăm să colectăm ambalaje reciclabile și pregătim, bineînțeles, o serie de noi campanii care să încurajeze responsabilitatea și sustenabilitatea în rândul clienților noștri”, afirmă dna. Daniela Jordanovski.

Omul, centrul tuturor acțiunilor dm

În filosofia dm, în centrul tuturor acțiunilor a fost și rămâne omul. Compania acționează în interesul oamenilor și face mai mult decât să vândă produse, iar acest lucru este vizibil, în fiecare zi, indiferent că este vorba despre clienți, angajați sau parteneri. ​

„Donațiile, implicarea comunității din jurul brandului dm în proiecte sociale, precum și activitățile educative pentru un stil de viață sănătos și frumos sunt doar câteva dintre acțiunile noastre. Suntem preocupați să oferim clienților noștri produse sustenabile, la prețuri MEREUAVANTAJOASE”, au precizat reprezentanții dm drogerie markt.​

Pentru dm, a face cu adevărat parte dintr-o comunitate înseamnă să te implici de câte ori este posibil, acolo și atunci când este realmente nevoie. Cel mai recent proiect de responsabilitate socială al dm este realizat în parteneriat cu P&G și poartă denumirea O sală de clasă ca acasă. În cadrul proiectului, o sală de clasă gimnazială din județul Timiș a avut parte de o transformare miraculoasă. Considerând că cei mici reprezintă viitorul, dm, împreună cu partenerii săi, i-a transpus pe copii într-o încăpere la standardele din viitor.

dm s-a implicat în comunitate și prin donațiile făcute prin Crucea Roșie și Concordia pentru situația din Ucraina, oferind produse în valoare de 20.000 de euro pentru a ajuta mamele și copiii ajunși în România.

Pentru al doilea an consecutiv, dm s-a implicat în Campania binelui și a avut un succes răsunător în ceea ce privește suma adunată cu ajutorul clienților care au făcut cumpărături în drogheriile dm. În plus, deoarece era perioada sărbătorilor, peste 100 de familii au primit, din partea angajaților dm, pachete de Crăciun.

Cel mai recent proiect de responsabilitate socială al dm este realizat în parteneriat cu P&G și poartă denumirea O sală de clasă ca acasă

Prin campania Giving Friday din 2021, realizată în parteneriat cu Fundaţia Haţegan, dm a donat 5% din încasările aferente ultimei vineri din luna noiembrie, pentru a oferi o masă caldă copiilor timp de 6 luni. Spre sfârșitul anului trecut, dm a venit în ajutorul unei comunități vulnerabile din zona Sibiului prin donarea a 112.406 lei pentru SOS Satele Copiilor.

„Datorită campaniilor și proiectelor inovatoare pe care le-a lansat în cursul anului 2022, dm a înregistrat o creștere de peste 30% a numărului de clienți. Prin lansarea conceptului MEREUAVANTAJOS, dar și a magazinului online, dm continuă să vină în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, cărora le mulțumim pentru încrederea pe care ne-o acordă în fiecare zi”, a declarat, în încheiere, dna. Ivana Martinakova, CEO-ul dm drogerie markt.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/magazin-online-dm-drogerie-markt-lansare/