Magazine LaDoiPasi franciza

Franciza LaDoiPași – planuri pentru 2019

16.04.2019

Rețeaua de francize soft LaDoiPași ajunge la peste 820 de magazine. În plus, retailerul țintește un număr de 1100 până la finalul anului 2019. Rețeaua este dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry.

La ora actuală, rețeaua este răspândită pe întreg teritorul țării noastre. 40% din magazinele LaDoiPași sunt poziționate în sudul țării, 30% în nord, iar 30% în vest.

Franciza LaDoiPași. Planuri de extindere

Retailerul urmărește extinderea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.

Astfel, pentru a susține dezvoltarea accelerată a rețelei, METRO a inițiat în urmă cu peste un an un program amplu care integrează:

  • campanii de marketing
  • remodelări de magazine
  • training pentru forța de vânzări
  • instrumente de management al afacerii.

Franciza LaDoiPași. Programul de susținere

Programul de susținerea a francizei continuă și în 2019 cu o nouă campanie de marketing. În cadrul acesteia, retailerul aduce în prim-plan rolul antreprenorilor de magazine în dezvoltarea rețelei și a comunității din care fac parte.

Astfel, campania „Suntem de-ai locului” capitalizează relația dintre proprietarii de magazine LaDoiPași și clienții din comunitatea în care își desfășoară activitatea. Încrederea și familiaritatea sunt atributele pe care clienții le apreciază cel mai mult.

Franciza LaDoiPași. Ce spune conducerea METRO?

„În relația cu METRO, antreprenorii sunt cei care aduc plus valoare francizei, dar și comunității în care trăiesc. Dorim să construim parteneriate de încredere și de durată cu aceștia, de aceea venim în sprijinul lor cu un model de business adaptat nevoilor clienților și cerem la schimb responsabilitate și seriozitate. Lucrăm constant la dezvoltarea rețelei și a experienței de cumpărare, iar în următoarea perioadă ne propunem atragerea de noi consumatori și fidelizarea clienților actuali”. – a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry România.

Franciza LaDoiPași. Un model de afaceri independent și durabil

LaDoiPași propune un model de business independent și durabil. Acesta reflectă deopotrivă așteptările clienților și nevoile antreprenorilor, numitorul comun fiind comunitatea locală. Rețeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate, cu servicii extinse, unde să se simtă confortabil.

Prin afilierea la franciza LaDoiPași, proprietarii de magazine au acces la consultanță pe toate zonele afacerii (branding, sortiment diversificat de produse, prețuri competitive, transfer de know-how, echipamente moderne și comunicare integrată de marketing).

Toate elementele aduc avantaje multiple, inclusiv clientului final care se bucură de o experiență plăcută de cumpărare. În plus, proprietarul poate implementa propriile idei, de la produse la servicii sau sprijin oferit oamenilor din comunitate, in linie cu standardele francizei.

Franciza LaDoiPași. Vânzările unui magazin

Potrivit studiului Neilesen, în țara noastră, comerțul tradițional are o pondere de 38% în piața de retail, în creștere cu 9,9% față de 2017. În general, după deschiderea magazinului sub brandul LaDoiPași, vânzările cresc în medie cu 30%.

Pentru a deveni parteneri în franciza LaDoiPași, antreprenorii trebuie să îndeplinească mai multe condiții care vizează potențialul de dezvoltare al afacerii, cât și angajamentul pe termen lung și pasiunea pentru comerț.

Citește și Grupul MOL intră pe piața materialelor compozite din plastic reciclat

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Franciza LaDoiPași – planuri pentru 2019

  1. Pingback: Prime de Paste 2019 - Ce ofera companiile? | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Ancheta pe piata auto - Consiliul Concurentei  | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.