How to Web 2018 Christopher Wylie

How to Web 2018: Fostul director de cercetare al Cambridge Analytica urcă pe scena evenimentului

07.11.2018

How To Web 2018 anunță un nou speaker de renume internațional. Este vorba de Christopher Wylie, fostul director de cercetare al Cambridge Analytica. Acesta a devenit cunoscut în lumea întreagă după ce, în luna martie a acestui an, a dezvăluit tacticile de influențare psihologică pe care compania sa le utiliza, încercând să influențeze alegerile prezidențiale din 2016 din Statele Unite.

How to Web 2018: Cine este Christopher Wylie?

Christopher Wylie este absolvent al Școlii Economice din Londra. Acesta este un cercetător și data scientist care a lucrat ca senior advisor atât pentru guvernul britanic, cât și pentru cel canadian și are o experiență remarcabilă în utilizarea tehnologiei în vederea îmbunătățirii comunicării și a implicării cetățenilor.

Fostul director de cercetare al Cambridge Analytica va urca pe scena How to Web 2018 în prima zi a evenimentului, 19 noiembrie, în sesiunea de deschidere „Unicorns and Black Swans”. El va vorbi despre cum tehnologia influențează democrațiile la nivel global.

How to Web 2018: Prezentarea lui Christopher Wylie

Prezentarea lui Christopher Wylie se aliniază cu segmentul Disrupting Democracy, găzduit de asemenea de scena principală.

El este fostul director de cercetare al Cambridge Analytica, parte a SCL Group, companie subcontractată de armata Regatului Unit al Marii Britanii, specializată în războiul informațional.

Din această poziție, Christopher Wylie a fost martor la modul în care cultura, informațiile și algoritmii au fost transformate în veritabile arme folosite de armate, guverne și companii pentru a submina alegeri din întreaga lume.

În acest an, Christopher a lucrat cu The Guardian și New York Times pentru a expune public modul în care datele personale ale utilizatorilor Facebook au fost exploatate și folosite împotriva cetățenilor obișnuiți.

How to Web 2018: Unul dintre cei mai influenți oameni din lume

El a fost nominalizat de publicația Times în topul celor mai influenți oameni din lume – Times 100 – pentru aportul său în dezvăluirea riscurilor pe care le prezintă utilizarea necorespunzătoare a datelor și puterea tot mai mare a companiilor de tehnologie.

Mărturiile sale din Congresul american și Parlamentul britanic au servit drept un apel de conștientizare pentru mulți. De asemenea, ele au condus rapid la noi propuneri legislative în ambele țări.

Citește și Daniel Dineș urcă pe scena How to Web 2018

Printre vorbitorii care vor mai urca pe scena How to Web 2018 se numără:

  • Mihai Rotaru – Clever Taxi,
  • Dragoș Stanca – Think Digital și iCEEFest,
  • Radu Georgescu – Gecad Ventures,
  • Irina Scarlat – Revolut Romania,
  • David Bizer – Talent Fountain
  • Dan Lupu – Earlybird Venture Capital

 

Citiți și despre:

2 păreri la “How to Web 2018: Fostul director de cercetare al Cambridge Analytica urcă pe scena evenimentului

  1. Pingback: Aniversare CELCO: 45 de ani de activitate | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Revista presei - stiri afaceri - Aniversare CELCO: 45 de ani de la punerea în funcțiune a Fabricii de BCA din Constanța

Comentariile nu sunt permise.