Jerry’s Pizza se rebranduieste

Jerry’s Pizza se rebrănduiește. Ce schimbări sunt anunțate?

25.04.2019

Jerry’s Pizza investește aproximativ 1 milion de euro în rebranding. Astfel, compania se relansează sub sloganul “Se știe dintr-o felie”. Procesul de rebranding a pornit în urma unui studiu realizat în rândul clienților. Rezultatele cercetării au arătat preferințele consumatorilor pentru produsele Jerry’s Pizza, față de alte opțiuni de pe piață, datorită gustului inconfundabil.

Jerry’s Pizza este cel mai important operator din segmentul delivery și take-away de pe piața locală.

Noul slogan susține și consolidează poziționarea brandului, recunoscut pentru calitatea ingredientelor și gustul unic al produselor.

Jerry’s Pizza. Reevaluarea strategiei de brand

Dezvoltarea conceptului de rebranding a inclus o reevaluare a strategiei de brand, schimbarea identității și a discursului brandului, precum și consolidarea imaginii Jerry’s Pizza atât intern, cât și extern.

Campania de rebranding a început cu anunțarea schimbărilor în cadrul unei serii de evenimente dedicate angajaților Jerry’s Pizza. Aceasta va continua cu acțiuni de comunicare cu accent în digital, social media, dar și canalele media tradiționale.

Jerry’s Pizza. Schimbări de logo, ambalaje și reamenajarea magazinelor

Jerry’s Pizza își va concentra eforturile în procesul de rebranding și aliniere la noua identitate vizuală care va implica schimbări la nivel de logo, ambalaje, uniforme, flota de autovehicule și scutere, precum și reamenajarea celor 18 magazine existente.

În plus, compania are în planul de dezvoltare din acest an extinderea flotei de livrare, dar și a rețelei de magazine prin deschiderea a încă trei locații sub noul branding.

Jerry’s Pizza. Ce spune conducerea companiei?

“Încă de la început, inovația a fost ingredientul principal al produselor Jerry’s Pizza. Spre exemplu, am oferit clienților posibilitatea de a-și personaliza pizza cu toppingurile preferate, am dat curs multor cerințe speciale venite din partea consumatorilor, am creat rețete noi și am introdus în meniu produse vedetă disponibile doar în magazinele noastre. Este în ADN-ul nostru să inovăm și să personalizăm. Astfel, ideea de rebranding a venit în mod natural, din dorința de a comunica mai actual, mai dinamic și de a fi mereu cu un pas înainte’‘, a declarat Jerry Dauteuil, General Manager Jerry’s Pizza.

Având peste 20 de ani de activitate în România, numele Jerry’s Pizza a devenit sinonim cu produsele și serviciile de livrare de înaltă calitate, lucru care a poziționat compania ca lider de piață în categorie.

Citește și Angajatori de TOP Virtual 2019 oferă peste 9000 de locuri de muncă

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Jerry’s Pizza se rebrănduiește. Ce schimbări sunt anunțate?

  1. Pingback: Bursa de Peste Tulcea 2019 - Ministerul Agriculturii | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.