Slide

Stiri: Retail

Kaufland, cea mai sustenabila companie din Romania

A fost desemnată cea mai sustenabilă companie din România!

25.07.2019

Pentru al doilea an consecutiv, Kaufland România a fost desemnată Cea mai sustenabilă companie din România. Distincția a fost acordată în urma publicării rezultatelor singurului și celui mai complex studiu care analizează nivelul de implicare al companiilor în sustenabilitate și din punct de vedere economic, de mediu și social.

Studiul Romania CSR Index reprezintă o analiză independentă complexă cu 10 categorii. Cercetarea evaluează conform unor parametri internaționali companiile din țara noastră, în funcție de implicarea acestora în domeniul sustenabilității și responsabilității sociale.

Kaufland – 98 de puncte din 100

Așadar, pentru al doilea an la rând, Kaufland România a obținut primul loc în topul celor mai sustenabile companii din țară. Retailerul a avut 98 de puncte din 100, conform analizei realizate de agenția de consultanță The Azores și prezentate în cadrul celei de-a patra ediții Romania CSR Index 2019, ce a inclus peste 700 de companii.

Kaufland România a fost recompensată cu distincția Gold Level, în cadrul conferinței ,,Best Practices in Romanian CSR”, care a avut loc miercuri, 24 iulie 2019.

Cea mai sustenabilă companie din România. Categorii

Categoriile care stau la baza distincției sunt:

  • guvernanța corporativă
  • diversitatea
  • impactul economic
  • mediul înconjurător
  • drepturile omului
  • politica anti-corupție
  • angajați
  • marketing
  • investiții în comunitate
  • lanțul de aprovizionare

Ce spun reprezentanții Kaufland?

,,Cu această ocazie, lansez o invitație deschisă întregului mediu de afaceri de a se alătura acestui efort al raportării de sustenabilitate conform standardelor internaționale. Este nevoie de implicarea tuturor companiilor pentru a putea face diferența: problemele și obiectivele de mediu, de dezvoltare socială și economică ne privesc pe toți. Ne concentrăm să fim buni fiecare în parte, dar numai împreună putem avea un impact semnificativ. Companiile au un rol esențial în generarea schimbării”, declară Valer Hancaș, director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România.

Raportul de sustenabilitate al Kaufland România analizează activitatea companiei în ceea ce privește dezvoltarea angajaților, a unui mediu de lucru corect, strategia de sustenabilitate, contribuția în cadrul comunităților, investițiile în lanțul de aprovizionare, etică sau protecția mediului – și oferă informații privind performanța companiei din perspectiva dezvoltării sustenabile, alături de obiectivele asumate pentru următorul an financiar.

În realizarea raportului, compania derulează o cercetare de piață în care implică toți partenerii săi: angajați, furnizori, clienți, parteneri de afaceri, autorități, media și ONG-uri, cu scopul de a determina temele care influențează relația acestora cu Kaufland România.

Mai mult, Kaufland România și-a asumat luarea unor măsuri și implementarea unor proiecte care contribuie la realizarea Obiectivelor ONU de Dezvoltare Durabilă (Global Compact), care abordează cele mai presante probleme ale planetei:

  • eradicarea sărăciei
  • îmbunătățirea sănătății și a educației
  • creșterea sustenabilității urbane
  • susținerea principiilor de guvernanță recomandate de ONU în domeniul drepturilor omului, anti-corupție, protecția mediului
  • practici de lucru sustenabile

Citește și Traficul aerian din București, în creștere