Slide

Stiri: Companii

KFC Romania programul Harvest

KFC România extinde programul Harvest

28.08.2019

KFC România extinde programul Harvest. Astfel, compania contribuie activ la reducerea risipei alimentare prin susținerea comunității, la nivel național. Compania a anunțat că susține reducerea risipei alimentare prin extinderea programului Harvest cu un nou parteneriat – Asociația “Sfântul Arhidiacon Ștefan” (ASAS) Ghencea, din București, acesta fiind cel de-al patrulea colaborator care se alătură rețelei.

KFC România programul Harvest. Cine beneficiază de o masă pe zi?

Astfel, prin donarea surplusului de alimente din restaurante, KFC oferă un ajutor semnificativ organizației. Compania asigură astfel una din mesele principale ale zilei următoarelor persoane:

  • din medii defavorizate
  • aflate în risc de excluziune socială

Programul Harvest este o inițiativă de responsabilitate socială. Aceasta este implementată la nivel global.

KFC România programul Harvest. Misiune

Programul are misiunea de a combate risipa alimentară și de a spijini organizațiile non-guvernamentale, la nivel local.

În țara noastră, acesta a fost implementat în noiembrie 2017 și funcționează după modelul sistemului internațional. În aproape doi  ani de activitate, programul a avut peste 600 de beneficiari, printre care:

  • copii
  • bătrâni
  • familii nevoiașe
  • persoane cu dizabilități

Acestea au primit hrană zilnică, o nevoie primordială pentru fiecare om.

KFC România programul Harvest. 2.500 kg de carne de pui

Per total, au fost colectate și distribuite peste 2.500 kg de carne de pui, din restaurantele KFC din București și Brașov. Prin colaborarea cu cea de-a patra organizație caritabilă, Asociația “Sfântul Arhidiacon Ștefan” (ASAS) Ghencea, KFC continuă să se implice activ în susținerea comunității.

„O problemă tot mai prezentă pe agenda publică și care provoacă numeroase efecte negative este risipa alimentară. Aceasta produce consecințe importante asupra economiei și bunăstării populației, dar și a mediului, ducând la o nevoie urgentă de a găsi soluții cu impact pozitiv în societate. Programul Harvest întâmpină aceste nevoi și, mai mult decât atât, reprezintă și un sprijin important pentru persoanele din medii defavorizate, asigurându-le hrana zilnică. În prezent, colaborăm activ cu trei asociații, respectiv Caritas București, Organizația Umanitară CONCORDIA și Bucuria Darului. Ne bucurăm că Harvest este un program de succes, dorința noastră este să îl extindem în continuare și să creăm o rețea sustenabilă prin care nu doar reducem risipa alimentară, dar reușim să educăm și să creștem totodată calitatea vieții persoanelor din medii defavorizate”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager, Sphera Franchise Group.

Printre produsele KFC România care pot fi donate se numără:

  • Zinger fillet
  • Fillet
  • Fillet bites
  • Crispy Strips
  • bucăţi de pui.

La nivel de program, introducerea unei organizații non-guvernamentale ca partener presupune verificarea unor standarde obligatorii:

  • o bucătărie complet echipată care să dețină toate autorizațiile legale
  • condiții de transport care să permită menținerea unei temperaturi adecvate
  • ustensile pentru gătit

KFC România programul Harvest. Țările în care a fost implementat programul

Programul Harvest este implementat la nivel internațional în mai multe țări, precum:

  • SUA, Puerto Rico
  • Marea Britanie
  • Canada
  • Spania
  • Italia
  • Africa de Sud

Acum, programul este implementat și în Europa de Est.

În aceste state, restaurantele KFC donează, în fiecare an, aproape 1.600 de tone de alimente către organizațiile non-guvernamentale.

Citește și Conferința de design 2019 are loc pe 14 septembrie