Slide

Stiri: Retail

Magazin ochelari Lensa Bucuresti

S-a deschis MegaStore-ul Lensa din București!

29.03.2019

Warning: DOMDocument::loadHTML(): htmlParseEntityRef: no name in Entity, line: 45 in /home/jurnalul/public_html/www/wp-content/themes/jurnalul/functions.php on line 2878

Magazin ochelari Lensa București. Lensa a deschis în București primul MegaStore de pe piața de ochelari. De asemenea, acesta este și cel mai mare magazin de optică din țara noastră, precum și unul dintre cele mai mari showroom-uri de acest fel din Europa. Mai exact, magazinul Lensa deține un spațiu efectiv de vânzare de 500 de metri pătrați.

Magazin ochelari Lensa București. Unde este situat magazinul?

Noul magazin Lensa concentrează, într-un singur loc, colecții de peste 3.000 de modele de ochelari, de la 90 de branduri de renume, printre care:

  • Ray-Ban
  • Police
  • Guess
  • Polarizen
  • Vogue
  • Silhouette
  • Hawkers
  • Tommy Hilfiger
  • Hugo Boss
  • Balenciaga
  • Polaroid.

Magazinul Lensa se află în apropiere de mall-ul Afi Cotroceni din Capitală, foarte aproape de vechea locație, fiind acum amplasat stradal.

Magazin ochelari Lensa București. Investiții

În ultimii trei ani, Lensa a investit foarte mult în extindere, pornind de la o suprafață de doar 30 mp, în anul 2016 și ajungând la 500 de metri pătrați în 2019.

„Investițiile din ultimii ani făcute de marii jucători din comerțul online, care și-au deschis showroom-uri foarte mari, ne-au determinat să urmăm acest trend, așa că am decis să deschidem primul MegaStore de pe piața de optică din România și unul dintre cele mai mari din Europa. Timpul este foarte important pentru fiecare dintre noi, așa că o vizită într-un singur loc unde găsim câteva mii de perechi de ochelari de soare și de vedere ne poate reduce foarte mult căutările”, a declarat Daniel Crăciun (29 de ani), fondator și CEO al Lensa.ro.

În 2018, peste un sfert din vânzările Lensa.ro au fost realizate în showroom. Restul au fost comenzi online.

Magazin ochelari Lensa București.  1 milion de euro în trei luni

În primele trei luni ale anului, Lensa a realizat o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro din comerțul cu:

  • ochelari de soare
  • ochelari de vedere
  • lentile de contact colorate
  • lentile de vedere

Vânzările cumulate de ochelari au fost de aproximativ 10.000 de bucăți, în această perioadă.

Magazin ochelari Lensa București.  Creștere de 20-30%

„Trendul în piața de optică ne arată o creștere de 20-30% în 2019. Considerăm că modernizarea activității comerciale pe acest segment este o mare oportunitate. Până la urmă, vederea este cel mai important simț în era digitală în care trăim iar clienții din România pot acum alege cele mai bune soluții pentru o vedere perfectă”, a precizat Florin Niță, Business Development Manager Lensa.ro.

Lensa oferă, pe lângă ochelari și lentile, și o gamă extinsă de servicii de optică, cum ar fi:

  • determinarea gratuită a dioptriilor
  • adaptare la lentile de contact
  • consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere
  • montaj lentile de ochelari
  • reparații rame

Citește și Muzeul Simțurilor se deschide și în Constanța