Slide

Stiri: Finante

Mastercard își lansează identitatea audio de brand

11.02.2019

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți inovează încă o dată. De data aceasta, compania își lansează identitatea audio, o arhitectură sonoră complexă. Lansarea identității audio a brandului  apare ca o evoluție firească, alături de tranziția recentă către simbolul Mastercard.

Compania își dorește ca această identitate audio să creeze un sentiment familiar în rândul consumatorilor, indiferent de mediul în care apare interacțiunea – fizic, digital sau vocal.

Identitate audio de brand Mastercard

Din colaborarea cu muzicieni, artiști și agenții din lumea întreagă a rezultat o melodie distinctă și totodată ușor de memorat, ușor adaptabilă diverselor genuri muzicale și culturi. Mastercard și-a dorit ca oamenii să poată, prin intermediul acestei melodii, să rezoneze cu brandul în cauză.

Identitatea audio de brand a Mastercard este compusă din:

Identitatea audio Mastercard, capabilă să se plieze pe mai multe stiluri unice

Prin utilizarea unei game diverse de instrumente și tempouri, melodia Mastercard este capabilă să se plieze pe mai multe stiluri unice – de la clasic, la cinematic și dinamic, dar și pe o serie de interpretări regionale.

„Sunetul creează o dimensiune nouă și puternică a identității noastre de brand, reprezentând o componentă crucială a modului în care oamenii recunosc Mastercard în prezent și în viitor”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România. „Ne-am stabilit un obiectiv ambițios: să producem melodia Mastercard într-un mod distinct și autentic, dar ușor de adaptat la nivel global și la genuri muzicale diferite. Este important că brandul nostru audio nu doar că ne consolidează prezența, ci are și o rezonanță perfectă în întreaga lume”, a adăugat Diana Tănase.

Arhitectura audio a Mastercard

Noua melodie recent lansată va putea fi folosită în partituri muzicale, logo-uri audio, tonuri de apel, dar și la melodii utilizate pentru apelurile în așteptare. Practic, posibilitățile sunt nelimitate. Melodia Mastercard a fost lansată în cadrul Grammy Week. Evenimentele de lansare vor continua în perioada următoare la nivel global și în cadrul BRIT Awards, din Londra, de pe 20 februarie, dar și Mobile World Congress Barcelona.

„Ce îmi place cel mai mult legat de melodia Mastercard sunt flexibilitatea și adaptabilitatea la diferite genuri muzicale și culturi”, a declarat Mike Shinoda. „Este minunat să văd că un brand important se exprimă prin intermediul muzicii ca să-și întărească relația cu oamenii”.