Stiri: Companii

Minio Studio și CeraVe

Minio Studio și CeraVe România au dezvoltat o serie de campanii dedicate Gen Z

14.01.2023

Minio Studio și CeraVe, parte a L’Oreal România, și-au unit din nou forțele pentru a dezvolta o campanie puternică care s-a derulat atât în online, cât și în offline, cu ocazia lansării noii game de produse pentru tenul cu tendință acneică de la CeraVe.

O abordare interactivă

Campania a avut ca target principal tinerii ce se confruntă cu tenul cu tendință acneică din generația Z (în special cu vârste între 18-25 de ani). Pentru a le atrage atenția, Minio Studio a ales o abordare interactivă, care să îi aducă împreună cu experți de top (medici dermatologi, nutriționiști și psihologi), cât mai relevanți pentru a discuta despre provocările ce apar în lupta cu acneea.

Ca parte din campania de lansare, a avut loc o serie de activări care să aducă noua gama în atenția publicului: un eveniment dedicat comunității CeraVe în magazinul Bebe Tei, o campanie de informare și sampling în cămine și universități, însoțită de evaluări dermatologice ale tenului gratuite pentru studenți, culminând cu un eveniment amplu de lansare desfășurat pe parcursul a 4 zile – Casa CeraVe.

Ce spune CEO-ul Minio?

„Relația cu clientul CeraVe este una specială și ori de câte ori avem ocazia să gândim un nou concept, o nouă activare interesantă, întreaga echipă este pusă pe fapte mari. De data aceasta, entuziasmul a fost și mai mare, pentru că vorbim de generația Z, care nu este un target ușor de impresionat, tocmai de aceea am gândit o serie de activări prin care să le atragem atenția, care să răspundă unei probleme cu care mulți dintre ei se confruntă și să le dăm un boost de încredere”, a declarat Ioana Mucenic, CEO Minio.

Campaniile din cămine studențești și universități

Minio Studio și CeraVe au organizat la începutul anului universitar 2022 o serie de activări: consultații dermatologice gratuite în universități pentru evaluarea tenului, precum și o acțiune de sampling în căminele studențești. În cadrul universităților de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu și Politehnica București, au avut loc evaluările dermatologice gratuite, la care puteau să se înscrie toți studenții cu ten cu tendință acneică.

Prin simpla completare a unui formular de înscriere tinerii se puteau programa la consultație și aveau posibilitatea de a discuta liber cu medicul prezent despre tenul lor și îngrijirea acestuia. Consultațiile au fost promovate atât online, pe grupurile studențești și pe rețelele sociale CeraVe, cât și offline, la avizierul facultăților. Peste 100 de studenți au fost evaluați de specialiștii CeraVe și au primit pentru testare kit-uri cu mini produse din noua gamă.

În paralel, s-a desfășurat o campanie amplă de informare și testare a produselor în campusurile studențești Regie, Leu, Agronomie și Belvedere. Pe lângă kit-urile de testare, celor 20.000 de studenți li s-au oferit și invitații la evenimentul Casa CeraVe. Pe parcursul celor 7 zile de activare, echipa de promoteri a primit un feedback pozitiv din partea studenților, mulți dintre ei exprimându-și dorința de a lua parte la acțiuni similare viitoare și de a achiziționa produsele în urma testării. Informarea offline a tinerilor s-a dovedit a fi eficientă și prin faptul că o mare parte dintre aceștia au vizitat ulterior Casa CeraVe.

Lansare Casa CeraVe

Locația Maison 13 a devenit, în perioada 9-12 noiembrie, Casa CeraVe – o experiență interactivă cu 5 zone tematice pe care participanții le puteau descoperi într-o călătorie strategică: understand, learn, discover, boost & share. Evenimentul a fost, de altfel, cea mai mare acțiune offline desfășurată până acum de CeraVe în România.

Minio Studio și CeraVe

Minio Studio și CeraVe

După intrarea în universul Casei CeraVe participanții descopereau zona de Understand, întâmpinați de gazdele evenimentului și încurajați să scaneze codul QR, pentru a vizualiza harta călătoriei care îi așteaptă. Odată ajunși în zona Learn, începea experiența de învățare despre tenul acneic și gestionarea acestuia, prezentată în moduri diverse: videoclipuri educaționale realizate în colaborare cu medicii dermatologi special pentru eveniment, ce puteau fi scanate printr-un cod QR; discuții libere cu medicii dermatologi, nutriționiști și psihologi, cât și evaluări dermatologice gratuite ale tenului.

În zona de Discover, participanții au primit, prin interacțiunea cu un Advent Wall, kit-uri de testare a noii game anti-imperfecțiuni, stickere cu mesaje pozitive și broșuri informative despre noile formule CeraVe.

Minio Studio și CeraVe. Spații instagramabile, photobooth-uri și experiențe interactive

Pentru că o componentă importantă a evenimentului a constat în generarea de conținut în Social Media, în zona de Boost au fost organizate mai multe spații instagramabile, photobooth-uri și experiențe interactive, menite să amintească celor care le vizitează de faptul că încrederea începe din interior și se construiește treptat. Unele dintre cele mai fotografiate activări au fost căsuța luminoasă, care proiecta pe pereții camerei mesaje încurajatoare, și instalația audio, unde putea fi ascultat la receptor un mesaj emoționant transmis de „pielea ta”. La final, în zona de Share, participanții puteau oferi feedback într-un mod interactiv: fie printr-o bilă albă pentru activarea care le-a plăcut cel mai mult, fie printr-un mesaj sau desen care putea fi realizat direct pe produsul supradimensionat.

Miza a fost una mare

Miza a fost una mare – vizitatorii care au pășit în Casa CeraVe puteau câștiga rutina CeraVe pentru un an întreg, prin simpla publicare online a unei fotografii din Casă. În urma concursului, au fost extrase 10 persoane câștigătoare care se vor bucura în continuare de produsele CeraVe din gama anti-imperfecțiuni pe parcursul anului 2023.

„Brandul CeraVe este unul îndrăgit într-un mod oricum organic de către Gen Z, dacă se poate spune. Iar a aduce comunitatea CeraVe împreună este un motiv de entuziasm pentru noi. Am simțit nevoia, de data asta, nu doar să îi impresionăm, dar și să le răsplătim loialitatea: de aceea, am creat fiecare activare cu o componentă interactivă și ne-am asigurat că participanții la Casa CeraVe nu vor pleca fără să ia ceva cu ei: produse (sub forme diverse), informații și experiență”, a adăugat Teodora Mihale, Account Manager la Minio Studio.

Aproximativ 600 de participanți

Casa CeraVe s-a desfășurat pe parcursul a 72 de ore și a găzduit aproximativ 600 de participanți, peste 100 de consultații dermatologice gratuite și a oferit 16 ore de discuții libere cu specialiștii.

Evenimentul CeraVe a fost comunicat în mediul digital și a atins un reach paid de 225.000 utilizatori, 4 milioane de afișări și 655.000 vizualizări video. Colaborarea cu influencerii și parteneriatul cu medicii dermatologi a oferit susținere și extra vizibilitate evenimentului, generând 3,5 milioane reach.

Prin intermediul acestui eveniment, CeraVe a creat buzz puternic în jurul lansării gamei anti-imperfecțiuni și a adus expertiza dermatologică mai aproape de utilizatorii direcți, prin activări special concepute pentru generația Z.

Citește și Minio Studio a lansat în 2022 platforma ”SOCAR – Motorul Proiectelor Tale”