Slide

Stiri: Sanatate

Sancțiuni e-Factura.

Zentiva are o nouă conducere

16.01.2019

Zentiva are o nouă conducere. Compania a anunțat numirea lui Nick Haggar în poziția de Chief Executive Officer (CEO) începând cu data de 11 februarie 2019. Nick Haggar vine de la InsudPharma, unde a deținut funcția de CEO în perioada 2016-2019.

Noul CEO al Zentiva. Experiența profesională

Acesta deține o experiență de peste 30 de ani în industria farmaceutică și medicală în poziții superioare de conducere în cadrul Sandoz (Novartis), GlaxoSmithKline și Ranbaxy.

De asemenea, el deține cunoștințe tehnice, începându-și cariera în operațiuni tehnice în cadrul Baxter Healthcare. În perioada 2014-2015, Nick Haggar a fost președintele Medicines for Europe (fosta EGA).

Noul CEO al Zentiva va lucra de la sediul din Praga și va raporta Comitetului consultativ al Zentiva.

Noul CEO al Zentiva. Ce spune Nick Hagger?

„Sunt extrem de bucuros să mă alătur Zentiva în această călătorie. În următoarele luni, ne vom extinde acoperirea, mări productivitatea și accelera creșterea, pe măsură ce vom satisface nevoile medicale zilnice ale oamenilor”, a spus Nick Haggar.

Noul CEO al Zentiva. Advent International

În luna octombrie a anului 2018, Zentiva s-a separat de Sanofi. Grupul este susținut în acest moment de Advent International, una dintre cele mai mari și mai experimentate companii globale de investiții cu capital privat.

”Credem că serviciile medicale sunt un drept, nu un privilegiu. Mai mult ca niciodată, oamenii au nevoie de acces mai bun la tratamente medicale. În prezent, soluțiile cotidiene, de care depindem toți, reprezintă baza pentru o viață sănătoasă. Zentiva este în serviciul europenilor. Susținem specialiștii din domeniul medical, farmaciștii și factorii de decizie din sănătate și împărtășim aceeași responsabilitate – de a contribui la reducerea costurilor și la îmbunătățirea accesului la servicii medicale”, spun reprezentanții Zentiva.

Având peste 2500 de angajați în Europa și două fabrici de producție, în Praga și la București, compania intenționează să devină liderul în domeniul medicamentelor generice și al celor fără prescripție medicală.

Citește și Comportamentul de cumpărare al consumatorului – Ce schimbări a adus era digitală?