Stiri: Retail

Noul Profi

100 de magazine Noul Profi. Ce planuri de viitor are compania?

18.11.2021

Noul Profi a ajuns deja la 100 de magazine, la doar puțin peste un an de la lansarea de la Ploiești a unităţii concept. Ce rezultate raportează retailerul şi care sunt planurile de viitor anunţate de companie?

“În 2021, am început să revoluționăm felul în care arată magazinele noastre și senzația pe care o transmit, introducând conceptul Noul Profi și cumpărăturile convenience. În 2022 vom continua să multiplicăm în masă acest model, totodată ducând revoluția și în interiorul Profi prin digitalizare și un mare număr de programe, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale în beneficiul clienților noștri”, a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial.

Modelul Noul Profi se prezintă în toate cele patru formate:

  • Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzări și sortimentul cel mai larg
  • City – mica unitate urbană, de lângă casă
  • ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate
  • Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane.

Creşterea vânzărilor

Noul Profi este apreciat de clienți. Încă de la inaugurare, magazin după magazin au început să raporteze consecvent vânzări mai mari decât cele de dinainte de remodelare.

În contextul acestor rezultate, s-a luat decizia de a continua cu investiții masive în creșterea companiei și totodată de a desena o nouă traiectorie pentru dezvoltarea Profi. Expansiunea se va face și de acum înainte într-un ritm susținut, dar numărul de magazine noi se va mai tempera, crescând în schimb numărul de magazine existente care vor fi remodelate.

Zonele Fiigo

Zone Fiigo își vor găsi locul în toate magazinele noi sau remodelate, astfel încât, în drumul lor spre sau dinspre lucru, sau dacă au uitat să cumpere ceva, oamenii să aibă unde veni ca să-și completeze cumpărăturile.

Trebuie remarcat că remodelarea unui astfel de magazin necesită un volum de investiții comparabil cu cel necesar pentru deschiderea unui magazin nou.

O nouă ofertă pentru clienți

În 2022, dincolo de noua sa înfățișare offline, Profi va veni și cu o nouă ofertă pentru clienți. Rețeaua va prezenta:

  • o nouă înfățișare digitală
  • un website refăcut
  • un program de loializare digitalizat care promite unele mari surprize, pentru moment, nedezvăluite.

Clienții se vor bucura de acces încă și mai lejer la produsele pe care și le doresc. Astfel, livrarea la domiciliu și forme de e-commerce urmează să își facă în curând apariția la Profi.

Având aproximativ 25.000 de angajați în peste 700 de localități, Profi este cel mai mare angajator din retailul românesc. De asemenea, este rețeaua românească cu cea mai mare acoperire georgrafică de la noi din țară.

Citeşte şi Profi devine furnizor al Casei Regale a României