PACO SUPERMARKETS pregătește deschiderea magazinului cu numărul 13

01.07.2019

Compania reușește să creeze o nișă imposibil de imaginat – conceptul food-to-go în mediul rural. Expansiune, inovație, consolidare, prudență – acestea sunt cuvintele care vor defini anul 2019 pentru Paco Supermarkets. Compania a evoluat de la un număr de 8 supermarketuri în 2016, la 12 supermarketuri în prezent, lucrând între timp la cel cu numărul 13. Promotoare a produselor românești de calitate, compania își dedică activitatea sprijinirii producătorilor români.

„Viziunea noastră de viitor este legată de tinerii din această țară și de un trai mai bun pentru ei. În plus, ne adaptăm la nou instantaneu și listăm cele mai noi produse, astfel încât portofoliul nostru capătă o dinamică amețitoare, dictată de trendurile noi din piață, de nevoile noilor generații”, ne-a declarat Dl. Feliciu Paraschiv, Director General PACO SUPERMARKETS.

În prezent, compania operează prin intermediul a 12 supermarketuri de proximitate, toate fiind localizate în Vrancea

Magazinele 9 și 10 au vizat mediul rural și oportunitățile, precum și provocările asociate, din localitățile Jariștea și Vidra („Poarta Vrancei”), fiind pliate pe tiparul supermarketurilor de proximitate. Supermarketurile cu numărul 11 și 12 au fost deschise în Focșani. Ceea ce diferențiază însă PACO PROD SERV față de competitorii săi sunt capacitatea și deschiderea către inovație.

„Am experimentat ruralul cu două magazine, Jariștea și Vidra, experimentăm bucătăria la vedere în mijlocul supermarketului, gătim în fața clientului mâncare pentru acasă –  food-to-go (Paco concept) – și, dacă vreți, experimentul cel mai impresionant pe care nu l-a făcut nimeni în România este acela de a găti în rural – am demonstrat că putem crea o nișă aproape imposibil de imaginat: food-to-go în rural”, continuă Directorul General.

Noile concepte comerciale

Noile concepte comerciale Paco SUPERMARKETS s-au dovedit a fi de un real succes, un adevărat exemplu pentru competitori. Conceptele comerciale implementate au fost cel de black market – open space, environmentally friendly și cel de food factory.

Black market – open space înseamnă că pentru amenajare s-a optat pentru un interior negru complet sau gri antracit, pentru a pune în evidență mărfurile expuse, iluminate corespunzător cu spoturi de mare putere.  În plus, conceptul de black market a adus și muzica de calitate deosebită, amabilitate din partea personalului, toate la pachet cu o grijă deosebită față de client și de nevoile acestuia.

Conceptul environmentally friendly presupune o iluminare integrală cu led-uri, recuperarea energiei din instalaţiile frigorifice şi folosirea acesteia pentru încălzire, precum şi supraizolarea termică a clădirii, pentru reducerea pierderilor de căldură.

Brandurile proprii DELISAN și DELIS

Sub brandurile proprii „DELISAN” și „DELIS”, Paco SUPERMARKETS dezvoltă produse noi într-un ritm lent, însă extrem de stabil, în trend cu piața și cu ceilalți jucători de retail. Pe partea de listare branduri, compania anticipează și dezvoltă segmente noi care capătă amploare de la an la an.

„Numărul mare de SKU-uri listate, aproximativ 10.000 în cele mai mari magazine, înseamnă un confort psihic fidelizant pentru clienți”, explică Dl. Feliciu Paraschiv.

Paco Supermarkets se adaptează în permanență la nou și mizează pe o inovație constructivă, generatoare de profit

Pentru clienții din magazine, compania a introdus și serviciul de coletărie, oferind posibilitatea de a primi și trimite colete din supermarketurile PACO, o alternativă la serviciile de curierat. Mai nou, pe lângă serviciile de plăți facturi, achiziții de vouchere sau transfer de bani, în magazinele PACO se pot plăti și rate bancare pentru majoritatea băncilor de pe teritoriul României.

Flexibilitate și adaptabilitate

Compania implementează în prezent peste 30 de promoții simultane, care asigură câștiguri substanțiale, dintre cele mai diferite și neobișnuite, în toate supermarketurile rețelei. Premiile recent oferite includ 12 seturi complete de mobilier de grădină, 12 hoverboard-uri, 12 biciclete, televizoare, seturi de grătar, cafetiere.  În prezent, promoțiile curente oferă drept premii nu mai puțin de 12 trotinete profesionale, pe lângă promoțiile de preț, promoțiile cu gratuitate sau promoțiile prin SMS.

Paco SUPERMARKETS își va concentra în continuare eforturile asupra clienților din ce în ce mai pretențioși, devenindu-le prieteni și intrând în casele lor

Referindu-se la strategia viitoare, Dl. Feliciu Paraschiv afirmă: „Ne vom păstra neschimbate flexibilitatea și adaptabilitatea instantanee. Vom fi în continuare în piață. Vom deschide în continuare noi magazine, lucrând la supermarketul cu numărul 13, care va fi deschis în Focșani peste o lună.”

Evoluția personalului

În 2016, compania număra 220 de angajați. În prezent, a depășit 320 și în următoarea lună va ajunge la 350. Bonurile de masă oferite de companie nu mai sunt tipărite pe hârtie, ci sunt oferite sub formă de carduri bancare, pe care este vărsată lunar contravaloarea drepturilor de masă.

Compania oferă bonificații salariale pentru cei care au vechime mai mare de un an în companie, patru prime garantate pe an pentru toți angajații – care nu au la bază criterii de performanță – și traininguri de specialitate

PACO SUPERMARKETS oferă angajaților și training-uri periodice. Pe cei angajați în funcții cheie, compania îi trimite la cursuri.  Pentru că nu susține și nu încurajează plecarea tinerilor din România, compania angajează persoane care se întorc în țară.

„Fiecare ședință pe care o ținem periodic în supermarketurile noastre se transformă spre final într-un curs de dezvoltare personală pentru angajați. Se poate și în România, numai să vrei – acesta este mesajul pe care dorim să îl transmitem angajaților”, detaliază Directorul General.

Cifra de afaceri, în creștere continuă

Cifra de afaceri pentru anul 2017 a fost de 18.300.000 de euro, în creștere cu 17% față de 2016.  În 2018 a fost depășită suma de 20.500.000 de euro, marcând o creștere continuă. Profitul companiei este folosit integral pentru deschideri de magazine noi, remodelări, retehnologizare și consolidare pe piața de retail.

„Avem randamente foarte mari, comparativ cu competitorii noștri, la câțiva parametri monitorizați mai puțin în industria de retail și anume la valoarea vândută/mp de magazin și la valoarea vânzării/persoană angajată”, explică Dl. Paraschiv.

Un magazin ajuns la maturitate sau la vânzările maxime prognozate are nevoie de investiții constante pentru a-și menține nivelul atins

Este binecunoscut faptul că creșterile organice sunt din ce în ce mai greu de realizat sau aproape irealizabile. Creșterile raportate la toți retailerii se realizează de regulă prin noi deschideri, achiziții sau fuziuni. Cu toate acestea, Paco SUPERMARKETS reprezintă o companie puternică, stabilă financiar și bine ancorată în zonele în care operează.

„Suntem ancorați în mentalul colectiv, știm extraordinar de bine ce caută clientul nostru și care îi sunt dorințele. Doar așa ne putem păstra poziția pe piață și putem evolua, cu fiecare an de activitate pe piața din România, deservind un număr tot mai mare de clienți”, afirmă, în încheiere Dl. Feliciu Paraschiv, Director General PACO SUPERMARKETS.

 

 

Citiți și despre:

  • ANA PAN investește într-un concept store în PiperaANA PAN investește într-un concept store în Pipera Povestea de succes de la antreprenoriat, la un brand național. ANA PAN este o companie care nu mai are nevoie de nicio descriere pentru cei mai mulți dintre români. Puțini sunt însă cei care știu că totul a […]
  • DGH a achiziționat 30 de semiremorci în acest anDGH a achiziționat 30 de semiremorci în acest an Compania a implementat o nouă linie de business, soluții de „transport ușor” DGH 27. Bazele companiei DGH Log & Sped au fost puse de către Dragoș Ghiță, în anul 2010. Lucrând încă la terminarea facultății […]
  • Auchan – Investiţii de sute de milioane de euroAuchan – Investiţii de sute de milioane de euro Aproape 11.000 de angajaţi în România, vânzări de peste un miliard de euro în 2014 şi aproximativ 500.000 de vizitatori pe zi: acestea sunt cifrele care pot descrie, pe scurt, prezenţa grupului francez Auchan […]
  • SOCAR România doreşte să deschidă benzinării în toată țaraSOCAR România doreşte să deschidă benzinării în toată țara Compania vrea să lanseze carburanţi personalizaţi, care să îmbunătăţească funcţionarea motorului. SOCAR România, lansată în anul 2011, este filiala companiei petroliere şi de gaze naturale, condusă de statul […]
  • 2019, un an bun pentru piața de retail modern din România2019, un an bun pentru piața de retail modern din România Românii preferă să își facă cumpărăturile și să își petreacă timpul în centre comerciale moderne. 2019 se anunță un an cât se poate de bun pentru piața de retail, atât din România, cât și la nivel mondial. Se […]