Pegas lansează sistemul de franciză

17.07.2018

După şase ani de la momentul în care cel mai cunoscut brand de biciclete din ţara noastră, Pegas, a fost readus la viață, acesta trece într-o nouă etapă și lansează oficial, odată cu cel de-al șaptelea magazin propriu, la Constanța, și sistemul de franciză.

Între 5.000 și 25.000 de euro este investiția într-o franciză Pegas, în funcție de dotările dorite, începând cu mobilierul standard și încheind cu partea de entertainment.

”După o analiză temeinică a proceselor de management, operaționale, financiare, a resurselor umane și a nevoilor de marketing, am elaborat un pachet complex de franciză care cuprinde inclusiv manualul operațional, cu proceduri și reguli clare de organizare a afacerii. Fiind vorba de o afacere care, de regulă, are un puternic accent sezonier, am creat un model de business bazat pe module variate ce pot asigura surse constante de venit pe tot parcursul anului”, a spus Mircea Coman, consultant francize PROFIT system în România.

Francizatul va avea posibilitatea să dezvolte business-ul și în afara serviciilor din magazin. În funcție de tipul de clienți cărora se adresează, poate apela la partea de gaming, evenimente Pegas, flote de biciclete pentru închiriat sau vânzări online.

”Specificitatea magazinelor noastre este că ne concentrăm pe vânzările directe, față în față. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Cu toate acestea, vânzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta veniturile, motiv pentru care punem și platforma online la dispoziția francizaților noștri”, spune Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas.

Avantajele aduse de franciză: sortiment variat de produse, sprijin în găsirea unei locații potrivite, garanția produselor și un plan susținut de marketing pentru promovarea brandului. În plus, echipa de suport Pegas oferă ajutor în gestionarea comenzilor, inventariere, achiziții, vânzări, marketing.

Pegas deţine, la ora actuală, șapte magazine proprii, în București, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Constanța, însă vinde bicicletele în 300 de magazine partenere și pregătește deschiderea a câteva zeci de magazine în franciză numai anul acesta. Alte patru magazine proprii vor fi deschise în curând, două în București, unul în Cluj Napoca și altul în Iași

”La toamnă punem bazele fabricii de biciclete, astfel încât întreaga producție să fie făcută exclusiv în România. În plus, am aplicat la un fond de 3 milioane de euro pentru dezvoltarea unui sistem de bike sharing cu biciclete electrice.” – Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas

 

 

 

Citiți și despre: