Piata de e-commerce din Romania 2019

Piața de e-commerce din România 2019: Datele prezentate de GPeC și iSense

31.10.2019

Piața de e-commerce din România 2019. GPeC SUMMIT și iSense Solutions anunță primele rezultate ale studiului privind piața de comerț electronic din țara noastră. Conform raportului, românii cheltuiesc cele mai mari sume în online pentru sejururi și servicii de turism (1.429 lei în medie pe an) și pentru produse electrocasnice sau electronice (1.129 lei în medie pe an).

Piața de e-commerce din România 2019. De ce aleg românii să facă achiziții online?

De asemenea, în acest an proporția celor care au vizitat magazine online a crescut cu 10% (5 puncte procentuale) față de 2018. Principalul motiv pentru care românii comandă produse și servicii online este reprezentat de economisirea timpului.

În GPeC SUMMIT anunță câteva dintre cele mai importante statistici privind comportamentul de consum al românilor pe website-urile de comerț electronic.

Piața de e-commerce din România 2019. Ce spun reprezentanții iSense Solutions?

“În fiecare an analizăm schimbările care se petrec la nivel comportamental pe site-urile de comerț electronic de produse și servicii în rândul românilor. De la an la an, vedem creșteri constante ale pieței. Ne interesează, în mod special, să vedem evoluția numărului de oameni care accesează site-uri de comerț electronic și care sunt motivele pentru care aceștia preferă cumpărăturile online în detrimentul celor realizate în magazinele fizice. Piața este favorabilă în continuare pentru deschiderea de noi magazine, dar brandurile vechi, cunsocute deja publicului, sunt preferate de români. Aștept cu nerăbdare evenimentul GPeC SUMMIT de pe 4 și 5 noiembrie pentru a dezvălui în detaliu rezulatele complete ale studiului în fața celor mai pasionați specialiști din industrie,” a declarat Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Cercetarea prezintă evoluția pieței în ultimii trei ani. În plus, acesta este reprezentativ pentru mediul urban. Aici, volumul de tranzacții este semnificativ pentru realizarea unui astfel de studiu.

Piața de e-commerce din România 2019. Creștere de la an la an

Numărul celor care fac cumpărături online crește, de la an la an. Astfel, în 2019, 27% mai mulți români au cumpărat produse sau servicii online cel puțin o dată pe lună comparativ cu 2017. Comparativ cu 2018, creșterea a fost de 10%.

“Ne bucurăm să îi avem alături și în acest an pe partenerii noștri de încredere de la iSense Solutions care ne oferă certitudinea că evenimentul GPeC SUMMIT este de o importanță vitală pentru dezvoltarea specialiștilor în comerț electronic și marketing digital din România, cât și pentru antreprenorii din acest domeniu. Cifrele arată o creștere constantă a pieței ceea ce ne încurajează să continuăm pionieratul în dezvoltarea pieței de eCommerce din România,” a declarat Andrei Radu, organizatorul GPeC SUMMIT.

Când vor fi prezentate rezultatele complete?

Rezultatele complete ale studiului vor fi dezvăluite în exclusivitate la evenimentul GPeC SUMMIT. Acesta va avea loc pe 4 – 5 noiembrie la Teatrul Național București.

Înscrierile se fac pe website-ul organizatorului, iar biletele pot fi cumpărate doar până la data de 31 octombrie pe gpec.ro

Citește și Avertismentul transmis de producătorii de medicamente!

 

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Piața de e-commerce din România 2019: Datele prezentate de GPeC și iSense

  1. Pingback: Rezultate MOL 2019. Anuntul facut de companie | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Black Friday ALTEX Romania 2019 - Preturi reduse | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.