Piata recrutarii IT&C 2019

Generația care schimbă radical regulile de recrutare a candidaților

15.01.2019

NNC Services, agenția de marketing şi comunicare pentru domeniul IT&C, a anunțat o nouă direcție strategică. Aceasta este dedicată inovării şi eficientizării eforturilor de recrutare şi retenţie a angajaţilor în companii.

Piața recrutării IT&C 2019. Generația Millenials

Barometrul pieţei resurselor umane din IT&C, realizat de NNC Services în 2018, a dezvăluit cu ce provocări se confruntă industria IT&C din România. Mai exact, este vorba de provocări de disponibilitate şi retenţie a forţei de muncă.

Peste o sută de mii de persoane lucrează, la ora actuală, în acest sector. Dintre aceștia, peste 78% fac parte din generația Millenials, o generație care schimbă radical regulile de recrutare și retenție a candidaților.

Piața recrutării IT&C 2019. Divizia de Employer Branding

În aceste condiții, noua divizie de Employer Branding va oferi consultanță strategică și servicii de comunicare pentru dezvoltarea brandului de angajator în acord cu cerințele și așteptările unei forțe de muncă dinamice și foarte competitive. Aria de competențe a diviziei de Employer Branding a fost concepută pentru a influența direct creșterea calității angajărilor, a ratei de retenție, engagementului și nivelului de satisfacție ale angajaților, corelate cu o diminuare a timpului și costurilor aferente recrutărilor și retenției.

Divizia este coordonată de Oana Lefter, Managing Partner NNC Services. Aceasta dezvoltă strategii de recrutare, loializare și programe de comunicare internă. Scopul diviziei este de a îndeplini obiectivele de HR ale companiilor.

Piața recrutării IT&C 2019. Ce spune conducerea companiei NNC Services?

„Generaţia Millennials schimbă paradigma recrutării. Este o generație creativă, dinamică și dependentă de tehnologie, care caută plăcerea în muncă și are ambiţia de a schimba lumea. Această generație se așteaptă ca angajatorii să inoveze munca și să aibă o atitudine proactivă în strategiile de recrutare, ducând ofertele acolo unde candidații sunt prezenți și activi, pe rețele sociale, în aplicații mobile, în comunități online nișate. Din experiența noastră, lipsa tot mai acută de resurse umane se datorează mai degrabă unui deficit de aliniere a așteptărilor angajatorilor cu cele ale angajaților și mai puțin unei lipse de profesioniști” declară Oana Lefter, Senior Partner, NNC Services.

Conform acesteia, este esențial ca angajații să se poată identifica cu valorile angajatorilor. De asemenea, companiile trebuie să-și comunice foarte clar identitatea în piață, acolo unde candidații sunt prezenți zi de zi.

Citește și ROMEXPO deschide sezonul târgurilor din 2019

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Generația care schimbă radical regulile de recrutare a candidaților

  1. Pingback: Cabinete stomatologice Dent Estet - aniversare | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.