Slide

Stiri: Companii

PRINT SIGN 2019

PRINT & SIGN 2019. Creştere de 20% a numărului de vizitatori

24.10.2019

PRINT & SIGN 2019. Cea de-a 15-a ediţie a PRINT & SIGN, târgul de tipar digital pentru Europa de Sud-Est, s-a bucurat de un real succes. Numărul vizitatorilor a fost de peste 6.000. Acest lucru înseamnă o creştere cu 20% faţă de ediţia precedentă.

PRINT & SIGN 2019. Cei mai mulţi vizitatori au fost din următoarele categorii:

  • top management (41%)
  • middle management (37%)
  • specialişti (22%)

În privința domeniile din care au provenit vizitatorii, cei mai mulţi au fost din sectoarele:

  • marketing, publicitate şi media (22%)
  • producţie publicitară (21%)
  • tipografii (12%)
  • industria textilă (10%)
  • arhitectură şi design (5%)

Acestea au fost, de altfel, şi principalele domenii targetate de organizatorul expoziţiei.

PRINT & SIGN 2019. Produse

Cei mai mulţi vizitatori au fost interesaţi de produse din categoria:

  • tiparului digital (35,12%)
  • tipar pe textile (22,32%)
  • producţie publicitară (21,98%)
  • large format (16,18%)
  • tipar industrial (15,58%)

PRINT & SIGN 2019, o ediţie de succes:

 zeci de echipamente inovatoare vândute pe toată perioada târgului

 lansări în premieră mondială, în România şi în străinătate, simultan

 250 de echipamente în funcţiune pe toată perioada târgului

 150 de expozanţi din 11 ţări au ales să-şi prezinte produsele la PRINT&SIGN, cel mai important târg de tipar digital din regiunea sud-est europeană

 500 de branduri locale şi internaţionale

 demonstraţii live spectaculoase

 speakeri locali şi internaţionali – printre care Mark Jarvis, un adevărat guru în tipar digital, şi Dio Boacă, lider naţional în publicitatea digitală out-of-home – au prezentat tendinţele în printul digital pe textile şi soluţii prin care îţi poţi pune în valoare brandul tău, cu ajutorul afişajului digital

PRINT & SIGN 2019 (9-12 octombrie) a avut loc împreună cu DIGITAL SIGNAGE Show, expoziţia de display-uri digitale şi tehnologii interactive şi CORPORATE GIFTS Show, singura expoziţie din țara noastră pentru industria de promoţionale.

DIGITAL SIGNAGE Show 2019

Cei mai mulţi vizitatori ai celei de-a doua ediţii DIGITAL SIGNAGE Show au fost interesaţi de următoarele categorii de produse:

  • sisteme digitale de afişare, digital signage (65,71%)
  • videowall (46,43%)
  • ecrane LED (42,86%)
  • display-uri large format (41,43%)
  • touchscreen-uri (39,64%)
  • sisteme interactive (35,36%)

CORPORATE GIFTS 2019

Produsele cu cea mai mare căutare din cadrul CORPORATE GIFTS Show au fost următoarele:

  • agendele, calendarele şi block-notes-urile (69,25%)
  • cutii şi pungi (53,73%)
  • obiecte promoţionale high-tech (51,86%)
  • obiecte promoţionale de semnalistică şi comunicare vizuală (50,93%)
  • textile promoţionale (50%).

Citește și Livrări Kaufland Brașov. Parteneriatul cu Glovo a fost extins