Stiri: Companii

PROFI Gaetan Pacton

PROFI 2023, focus pe extindere și digitalizare

23.01.2023

PROFI 2023. Într-un context plin de provocări, PROFI a reușit să încheie 2022 în linie cu viziunea de dezvoltare, numărând, la finalul anului trecut, 1.641 de magazine în 789 de localități, dintre care 96 de unități noi și 177 remodelate.

Extinderea rețelei, una din priorități

Expansiunea rămâne în continuare una din prioritățile companiei, așa cum am aflat de la Directorul General, Gaetan Pacton, retailerul intenționând să investească și în acest an un buget asemănător cu cel al anului trecut, mai exact aproximativ 500 de milioane de lei. Investițiile în digitalizare rămân, de asemenea, prioritare, compania alocând un buget dublu față de 2022, și se vor continua investițiile în extinderea spațiilor logistice, care în acest moment au ajuns la 290.000 de metri pătrați.

Cu peste 28.000 de angajați, PROFI este cel mai mare angajator privat din România, însă planurile nu se opresc aici, managementul intenționând să mai angajeze încă 2.000 de persoane anul acesta. Cifra de afaceri la finalul anului 2022 a depășit 11 miliarde de lei, rezultat ce poziționează PROFI în topul celor mai mari retaileri din România. Rețeaua de magazine se dezvoltă constant, în 2022 fiind deschise 97 de unități, iar 177 au fost remodelate. Anul acesta, aproximativ 250 de magazine vor fi deschise sau remodelate la noul standard PROFI.

În ceea ce privește magazinele administrate în regim de parteneri, în acest moment sunt 1.032 de magazine partener, încă 350 urmând să fie predate anul acesta.

Programe de parteneriat cu producătorii locali

Parteneriatele cu producătorii locali fac parte, în continuare, din direcțiile strategice ale PROFI, aproximativ 95% din produsele comercializate provenind de la furnizori din România. În acest sens, compania a creat programul Raftul Bunătăților Locale, încurajând păstrarea tradițiilor și a gusturilor produselor așa cum ni le amintim din copilărie. De asemenea, prin conceperea programului Proaspete de la Noi, un număr din ce în ce mai mare de produse proaspete românesti, de calitate, ajung pe rafturile magazinelor.

Măsurile luate în direcția fidelizării clienților s-au dovedit eficiente, în acest moment aplicația Profi ajungând la 1,4 milioane de utilizatori, care se bucură permanent de oferte personalizate.

Eficientizarea consumului de energie

Având în vedere impactul variațiilor la energie, pe de o parte, precum și importanța sustenabilității, PROFI utilizează tot mai mult panouri solare pentru alimentarea cu electricitate a depozitelor și magazinelor, pentru a optimiza și eficientiza și mai mult consumul de energie, priorități care sunt aliniate cu necesitățile, dar și cu principiile retailerului.

PROFI este o societate foarte activă și în ceea ce privește într-ajutorarea comunității. PROFI pune în slujba comunităților locale servicii și produse inovatoare, programe și proiecte de dezvoltare comunitară, dar și evenimente care să ajute promovarea micilor producători. Reilaterul susține ONG-uri din diverse domenii, de la educație și până la protecția animalelor, implicându-se activ în viața comunităților din jurul magazinelor rețelei.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/depozit-profi-ctpark-bucharest-west/