Rezultate 2019 Penny Market

Rezultate 2019 Penny Market. Afaceri de 3,96 miliarde de lei

16.06.2020

Rezultate 2019 Penny Market. Retailerul a înregistrat în anul fiscal 2019 o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei. Nivelul este în creştere cu 15% faţă de anul anterior. Profitul net raportat de companie a fost de 55,15 milioane lei, în creştere cu 53% faţă de 2018.

Rezultate 2019 Penny Market. Două milioane de clienţi

În tot acest interval de timp, peste două milioane de clienţi au vizitat cele 256 de magazine deschise până la finalul anului 2019 în România.

Compania a investit în 2019 peste 280 milioane lei în modernizarea şi extinderea reţelei de magazine. De asemenea, contribuţia Penny Market la bugetul de stat al ţării a fost de peste 194 milioane lei.

Ce spune directorul Penny Market?

“În 2019, am continuat să ne extindem şi am avut rezultate foarte bune la nivel de business. Piaţa din România este în continuare favorabilă expansiunii, atât în direcţia dezvoltării reţelei noastre de magazine, cât şi pentru construirea celui de-al patrulea centru logistic. Am început noul an cu provocări nemaîntâlnite anterior, dar am trecut cu bine de ceea ce sperăm noi să fie cele mai grele luni ale acestui an. Ne uităm cu optimism la lunile rămase din 2020 şi ne dorim să ne atingem obiectivul de expansiune, să creăm noi locuri de muncă şi să deservim cât mai mulţi clienţi mulţumiţi,” a declarat Daniel Gross, director general Penny Market.

Rezultate 2019 Penny Market. Planul de expansiune

Planul de expansiune Penny Market pentru următoarea perioadă are în vedere deschiderea a 20-25 de magazine anual. În 2025, reţeaua urmează să ajungă la 400 de spaţii deschise.

Investiţiile din următorii ani includ şi deschiderea celui de-al patrulea centru logistic în regiunea Oltenia, precum şi lucrări de modernizare şi eficientizare a întregii reţele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, în următorii şase ani, se ridică la peste două miliarde de lei.

Rezultate 2019 Penny Market. Pentru anul în curs, planurile Penny Market includ:

  • investiţii în expansiune în conformitate cu certificarea de management energetic ISO 50001
  • extinderea colaborării cu producătorii români
  • implicarea în activităţi de susţinere a comunităţilor şi de protejare a mediului

Rezultate 2019 Penny Market. Salarii

Începând cu 1 aprilie 2020, venitul minim net de intrare în companie a crescut la 2.100 de lei, ce include şi bonurile de masă. Tot anul trecut, echipa s-a extins cu 340 de noi salariaţi, numărul total ajungând la 4.840 de angajaţi.

Citeşte şi Programul de fidelitate Benefica. Anunţul făcut de Farmexim

 

 

Citiți și despre: