Rezultate FlixMobility 2019

Rezultate FlixMobility 2019: 62 de milioane de pasageri transportați

14.01.2020

Rezultate FlixMobility 2019. În 2019, FlixMobility a oferit servicii de mobilitate sigure, accesibile și sustenabile pentru 62 de milioane de pasageri la nivel global. Numărul pasagerilor este în creștere de 37% față de anul trecut. În 2018, avansul raportat a fost 40%. Conectând 30 țări, rețeaua FlixMobility acoperă în prezent 2.500 de destinații deservite de:

  • autocarele FlixBus
  • trenurile FlixTrain
  • noile companii preluate în 2019, Kamil Koç și Eurolines.

Rezultate FlixMobility 2019. Ce spune conducerea companiei?

„În doar șapte ani, am reușit să devenim cel mai mare furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume, cu peste 400.000 de conexiuni zilnice către mii de destinații”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility. „Sunt mândru că am reușit să oferim serviciile de mobilitate accesibile și digitale pentru milioane de oameni – mai ales într-un mod care susține sustenabilitatea – ținând cont de fapul că, în cele mai multe țări, autocarele pe distanțe lungi sunt cel mai ecologic mod de a călători”, a mai precizat oficialul companiei.

Rezultate FlixMobility 2019. Noi destinații

FlixBus a continuat, și anul trecut, să își extindă rețeaua verde din România. Compania a lansat noi curse din zona de vest a țării spre:

  • Praga
  • Salzburg
  • Rosenheim
  • München

Așadar, pentru Timișoara, Praga a devenit cea de-a treia capitală Europeană cu o conexiune directă alături de Viena și Budapesta.

Rezultate FlixMobility 2019. Cele mai populare destinații

Cele mai populare destinații FlixBus din România au fost orașele București, Arad și Sibiu, care au înregistrat cel mai mai mare număr de călători. Deva, Cluj-Napoca și Timișoara completează topul orașelor cu cei mai mulți pasageri FlixBus din România.

Rezultate FlixMobility 2019. Apple Pay

Compania a continuat să aducă inovații pieței de transport cu autocarul din țara noastră. Astfel, a anunțat implementarea Apple Pay în aplicația proprie pentru a permite călătorilor români să cumpere biletelor de autocar într-un mod sigur și convenabil.

De asemenea, la finele anului trecut, FlixBus a început să implementeze sistemul de divertisment FLIXtainment și pe autocarele partenerilor din România. Astfel, li se oferă pasagerilor acces la conținut media, precum:

  • filme
  • jocuri
  • cărți audio

Studiul privind piața de transport din România

FlixBus a continuat să investească în creșterea pe termen lung în România derulând cel mai recent studiu reprezentativ despre piața de transport de persoane pentru a răspunde cât mai bne nevoilor pasagerilor locali.

„Studiul derulat pe piața din România arată că există un potențial foarte mare pentru îmbunătățirea ofertei de călătorie cu autocarul. Un procent semnificativ dintre pasageri își doresc acces la o flotă modernă de autocare, confort, mai multe opțiuni de călătorie și operatori de transport. Întreaga piață de transport rutier de persoane din România are numai de câștigat dacă va pune în centru consumatorul și nevoile sale și vom continua această direcție și în planurile noastre pentru 2020”, a declarat Adrian Rășoiu, Business Development Manager România.

Rezultate FlixMobility 2019. Expansiune globală

La sfârșitul lui 2019, FlixMobility a ajuns mai departe spre Est ca niciodată prin intrarea FlixBus pe piața din Ucraina și achiziția liderului în servicii de transport cu autocarul din Turcia, Kamil Koç.

În Statele Unite, FlixBus este activ din 2018, iar anul trecut au avut loc mai multe extinderi regionale, FlixBus începând să opereze curse din state precum Florida, New York, Oregon, Texas și Washington. Achiziția companiei Eurolines a contribuit de asemenea la creșterea numărului de pasageri transportați de FlixMobility.

Noua decadă vine cu planuri ambițioase. FlixBus a anunțat intenția de extindere a serviciilor sale pe piețe din America de Sud și din Asia. Aceste proiecte vor fi finanțate cu ajutorul capitalui atras la finalul verii, când FlixMobility a încheiat cu succes o serie F de investiții.

FlixTrain și FlixCar

Încă de la lansarea sa, FlixTrain și-a extins rapid rețeaua în Germania. La sfârșitul lui 2019 a fost anunțată și lansarea serviciului la nivel internațional. În 2020, FlixTrain speră să aducă primele vagoane verzi pe șinele din Suedia.

FlixBus Charter, platforma care permite pasagerilor să își rezerve propriile călătorii cu autocarul cu șofer personal, a sărbătorit un reper important în 2019 atingând un milion de pasageri de la lansarea serviciului în 2015.

În plus, la finele anului 2019, FlixMobility a lansat cel mai nou brand de servicii de mobilitate: FlixCar. Momentan disponibil doar în Franța, cu mai multe țări urmând să fie adăugate, FlixCar este o platformă de servicii de carpool gratuită și ușor de folosit care conectează șoferii și pasagerii care doresc să împartă o cursă.

Citește și BCR are un nou economist șef

 

 

 

 

Citiți și despre: