Rezultate Orange Romania 2020

Rezultate Orange România 2020: Compania anunţă o scădere a afacerilor în trimestrul al doilea

31.07.2020

Rezultate Orange România 2020. Compania a anunţat că a realizat, în perioada aprilie-iunie, o cifră de afaceri în valoare de 242 milioane euro. Nivelul este în scădere cu 10% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Declinul a fost determinat de criza generată de pandemia de coronavirus.

De asemenea, evoluţia negativă este determinată de scăderea semnificativă a vânzărilor de echipamente şi de o scădere moderată a veniturilor din servicii, scăderi înregistrate în contextul crizei Covid-19.

Rezultate Orange România 2020. Numărul de clienţi

La 30 iunie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.540.600 de clienţi, în scădere cu 1,8% comparativ cu finalul trimestrului 2 din 2019.

Ce spune CEO-ul companiei?

“Primele şase luni ale acestui an au fost printre cele mai dificile din ultima decadă, în care conectivitatea a devenit esenţială, atât pentru clienţii consumer, cât şi pentru clienţii companii. Ne-au învăţat însă o lecţie importantă, aceea că putem face lucrurile mai bine, mai eficient, digital. Nevoia de transformare digitală adusă de pandemie a fost locomotiva unor schimbări radicale, parţial anticipate, parţial impuse de noul context socio-economic.

Soluţiile digitale, tranzacţiile online şi plăţile digitale au fost cele care au înregistrat poate cea mai puternică evoluţie, o creştere chiar şi de până la 5 ori mai mare, cum este cazul tranzacţiilor via Orange Money. Această evoluţie accelerată în zona de digital este susţinută de performanţa reţelei.

Am văzut o mobilizare a mediului de business şi a societăţii civile pentru restabilirea unui echilibru în sănătate, în educaţie şi în economie în ansamblul ei. Suntem consecvenţi în promisiunea noastră de a oferi cea mai bună experienţă de conectivitate şi de a aduce beneficiile tehnologiei mai aproape de oameni, cu precădere acolo unde este cea mai mare nevoie de ea”, a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Rezultate Orange România 2020. Televiziune şi cablu

Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii iunie peste 528.000 clienţi, în uşoară creştere faţă de trimestrul 2 din 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 365.900 de clienţi, în creştere cu 15% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

Rezultate Orange România 2020. Investiţii în infrastructură

Orange a continuat investiţiile în infrastructură. Compania a oferit acces la conectivitate 4G+ în 815 de noi localităţi, pentru un număr de peste 1,1 milioane de locuitori din localităţile nou acoperite şi din localităţi care au beneficiat de lucrări de densificare a reţelei. La finalul lunii iunie, 59,63% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+.

Prezenţa 4G a fost şi ea extinsă, astfel încât, la finalul celui de-al doilea trimestru, aceasta acoperea 98,86% din populaţia ţării. Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere de peste 40% a consumului în trimestrul 2 2020 comparativ cu trimestrul 2 2019.

Rezultate Orange România 2020. Reţeaua 5G

Orange a extins reţeaua 5G și în Timişoara, completând lista oraşelor în care reţeaua Orange este deja disponibilă:

  • Bucureşti
  • Braşov
  • Cluj-Napoca
  • Iaşi
  • Otopeni
  • Voluntari

De asemenea, în trimestrul 2 al acestui an a fost extinsă şi reţeaua proprie de fibră optică. La 30 iunie 2020, reţeaua Orange de fibră optică era disponibilă la nivel naţional în 106 localităţi.

Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe segmentul B2B, în trimestrul 2 al anului 2020 a fost înregistrată o creştere de 22% a veniturilor din internet fix. Această creştere a fost susţinută de extinderea reţelei proprii de fibră optică şi a capacităţii retelei 4G+.

Citeşte şi Vinurile Adamclisi, certificate de Comisia Europeană

 

 

Citiți și despre:

  • Veniturile Orange România au scăzut cu 2,7%, în 2014Veniturile Orange România au scăzut cu 2,7%, în 2014 Veniturile Orange România au ajuns, în 2014, la 909 milioane de euro, din care 233 milioane de euro în ultimul trimestru. Astfel, veniturile totale ale operatorului de telefonie au înregistrat o scădere cu […]
  • Consiliul Concurenţei a câştigat procesul cu OrangeConsiliul Concurenţei a câştigat procesul cu Orange Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a confirmat irevocabil încălcarea Legii Concurenței de către compania Orange, care a abuzat de poziția sa dominantă în relația cu firma SC Netmaster Communications SRL. De […]
  • Vânzări în creştere pentru EuroGsmVânzări în creştere pentru EuroGsm EuroGsm a înregistrat anul trecut vânzări în creştere pe întreg portofoliul de produse, cele mai mari creşteri fiind  raportate pe segmentul tabletelor și al accesoriilor. Vânzările de tablete au crescut cu […]
  • Proiectul „România, o națiune conectată”Proiectul „România, o națiune conectată” Ziua Comunicațiilor din acest an s-a desfășurat sub mottoul „România, o națiune conectată. Comunicațiile și transformarea digitală”, în contextul în care societatea, consumatorii, și mediul de afaceri se […]
  • Anunţ important de la Consiliul Concurenţei pentru toţi operatorii de telefonieAnunţ important de la Consiliul Concurenţei pentru toţi operatorii de telefonie Consiliul Concurenței a constatat că operatorii de telefonie au implementat angajamentele asumate în cadrul investigaţiei privind o posibilă discriminare a tarifelor de terminare a apelurilor (practicate pe […]