Rezultate Vegis.ro 2019. Cosmeticele naturale, alimentele bio, neprocesate și suplimentele alimentare au dus Vegis.ro, cel mai mare magazin online de produse bio și naturiste, la afaceri de 3,2 milioane de euro în 2019, cu 20% în creștere față de anul precedent. Dinamica pozitivă a fost determinată de creșterea portofoliului de produse, dar și de atenția în creștere a românilor pentru stilul de viață cât mai aproape de natură.
Rezultate Vegis.ro 2019. Topul comenzilor, condus de București
Capitala continuă să conducă în topul comenzilor de produse bio și naturiste (30% din totalul comenzilor din 2019), ca și în anul precedent. Aici media comenzii este de 160 lei, față de media națională de 150 de lei. Top cinci orașe cu cele mai multe comenzi pe Vegis.ro este completat de:
- Timișoara
- Constanța
- Iași
- Cluj-Napoca.
Constanța a intrat direct pe a treia poziție a clasamentului și înlocuiește Brașovul, care s-a plasat pe locul al șaselea.
Rezultate Vegis.ro 2019. O evoluție constantă
„Spre deosebire de anii trecuți, am avut o evoluție constantă în vânzări pe întreg parcursul anului, fără fluctuațiile obișnuite în lunile de vară, cu o recurență ridicată a clienților, ceea ce ne confirmă faptul că românii își doresc să trăiască mai sănătos. O surpriză a fost campania de Black Friday care ne-a depășit așteptările, înregistrând astfel o creștere de 30% în cifrele de la final de an față de perioada similară din 2018. Îndeplinirea obiectivului de creștere pentru 2019 ne încurajează ca în 2020 să urmărim consolidarea cifrei de afaceri și o evoluție organică, direct proporțională cu piața„, a declarat Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare Vegis.ro.
Rezultate Vegis.ro 2019. Tendințe pentru 2020
Pentru 2020, piața de health & wellness continuă trendul ascendent, la nivel global estimându-se că a depășit 4 trilioane de euro, după cum arată studiile internaționale. Doar segmentul skincare este evaluat să ajungă la peste 175 miliarde de euro, o creștere cu 30% față de 2018, depășind astfel produsele de make-up care au dominat piața până acum.
Cea mai impresionantă creștere o înregistrează produsele de skincare pe bază de ingrediente naturale, din surse sustenabile, bio, consumatorii informându-se tot mai mult asupra produselor pe care le folosesc zi de zi.
Trenduri
Trendurile sunt confirmate și la nivel național. Vegis.ro a avut în 2019 o creștere semnificativă (+30%) pe zona cosmeticelor naturale. Pe acest segment, cele mai apreciate produse au fost cele pe bază de miere de Manuka, apicole în general și ingrediente naturale.
Rezultate Vegis.ro 2019. Piața de produse bio
Piața de produse bio și naturiste din țara noastră este într-o continuă creștere. Cumpărătorii sunt din ce în ce mai informați.
Dacă pe segmentul alimentelor acest trend s-a format acum câțiva ani și continuă să crească natural, pe partea de cosmetice în ultimul an s-a înregistrat o creștere importantă a interesului, românii încercând să combată astfel efectele tot mai mari ale poluării.
Rezultate Vegis.ro 2019. Diversificarea portofoliului
”De aceea am investit în diversificarea portofoliului de produse și în oferirea de informații relevante pentru fiecare produs în parte. Menținem aceeași direcție și pentru 2020, concentrându-ne pe un stoc de produse de cea mai bună calitate”, a explicat Mihai Bucuroiu, director de dezvoltare Vegis.ro.
Rezultate Vegis.ro 2019. Consolidarea business-ului
Pentru acest an, Vegis.ro își propune consolidarea business-ului și urmărește extinderea prin parteneri la nivel regional. În ceea ce privește segmentul B2C, compania se axează pe:
- adaptarea portofoliului de produse în funcție de tendințele din piață
- eficientizarea comenzilor și livrarea acestora într-un timp cât mai scurt
Citește și Câte avioane au decolat din București în 2019?