Producatori

Blum România, calitate certificată prin premiile internaționale de design

01.03.2021

Compania oferă întotdeauna produse și servicii noi, pentru a ține pasul cu tendințele de dezvoltare ale mobilierului. Blum România este una din cele 29 de filiale deschise în întreaga lume de compania austriacă Julius Blum GmbH, din oraşul Höchst, regiunea Vorarlberg. Filiala Blum România a fost înfiinţată în anul 1995 şi are în prezent un număr de 25 de angajaţi. Compania oferă produse diverse de feronerie destinate producătorilor de mobilier, în special mobilier de bucătărie, între care sisteme de ridicare pentru uși, sisteme de balamale, sisteme box, de glisare sau de compartimentare interioară, precum și tehnologii de mișcare și ajutoare pentru prelucrare.

Blum România are și o divizie de servicii, care oferă servicii de consiliere la comercializare și selectare a produselor, aprovizionare și logistică.

Filiala Blum România a fost înfiinţată în anul 1995 şi are în prezent un număr de 25 de angajaţi

Julius Blum, fondatorul firmei mamă „Julius Blum GmbH„ obișnuia să vină des în România la vânătoare. De-a lungul timpului, a pus bazele multor relații de prietenie, îndrăgostindu-se chiar de România. Deși în anul 1995 situația economică a României nu era tocmai prielnică, el a insistat să deschidă o filială aici, fiind convins că în 20 de ani Europa de Est va evolua și în acest domeniu. Așa a și fost. Astfel, după 25 de ani, Blum România a ajuns la o cifră de afaceri de peste 12 milioane de Euro.

Portofoliul de produse al Blum România

Sistemele de feronerie Blum impresionează prin funcţionalitate. Compania oferă o gamă largă de produse şi tehnologii de mişcare, oferind posibilități de diferențiere şi de implementare a diverselor idei practice pentru corpuri de mobilier. Soluţiile de feronerie cresc confortul de mişcare în toate încăperile locuinţei.

Prin serviciile oferite pentru fiecare etapă de lucru, Blum îmbunătățeşte constant calitatea și eficiența activităţilor clienţilor săi. Compania se orientează direct către necesităţile acestora, serviciile oferite facilitând anumite sarcini individuale sau pe parcursul mai multor etape, pentru a facilita şi a conduce clienții mai rapid către rezultate optime.

Prin serviciile oferite pentru fiecare etapă de lucru, Blum îmbunătățeşte constant calitatea și eficiența activităţilor clienţilor săi

„Ne dorim să le fim alături partenerilor noştri la fiecare pas cu produse inovatoare care fac viaţa mai uşoară oferindu-le, în acest sens, sisteme de balamale, sisteme de ridicare pentru uşi, sisteme de glisare, sisteme de extragere cu sisteme de compartimentare interioară şi accesorii de bucătărie, dar și tehnologii de mişcare, soluţii practice pentru corpuri de mobilier și maşini de găurire şi montare feronerii, dispozitive de asamblare sau şabloane”, ne-a declarat Dna. Manuela Șoavă, Director General Blum România.

Blum consideră că inovația este cea mai bună garanție a viitorului nostru. Acesta este motivul pentru care compania desfășoară activități de cercetare și dezvoltă produse continuu. În această perioadă, cele mai vândute produse din portofoliul companiei sunt reprezentate de balamale, sisteme de glisare şi sisteme box pentru realizarea extragerilor.

Compania oferă întotdeauna produse și servicii noi, pentru a ține pasul cu tendințele de dezvoltare ale mobilierului. În ultimii ani, Blum se regăsește în topul companiilor care au dezvoltat cele mai multe patente în Austria.

Materiile prime și calitatea produselor marca Blum

În calitate de producător de feronerie, Blum are în vedere numeroase aspecte necesare pentru a asigura o durată de viață ridicată a mobilierului în care produsele sunt utilizate: cercetare, testare și optimizare permanentă. Materiile prime folosite sunt diverse – oţel, plastic, lemn. Ponderea cea mai ridicată o are însă oţelul, care reprezintă 80% din totalul materialelor folosite în procesul de producţie.

Pentru Blum, calitatea produselor nu se referă doar la designul și funcționalitatea acestora. Cel mai înalt standard de calitate este reflectat de necesităţile clienților. Produsele Blum pot fi utilizate în diverse moduri, dar pot fi și prelucrate până când respectă în totalitate specificațiile dorite, pentru a putea fi montate cu precizie.

Clienții români apreciază întreaga gamă de produse Blum, în topul preferinţelor, îndeosebi datorită funcţionalităţii ridicate, fiind sistemele de balamale cu amortizare, sistemele de ridicare AVENTOS, precum şi soluţiile practice de dulapuri

Blum România are o echipă de profesionişti care acordă consiliere tehnică, precum și asistență privitoare la produsele şi serviciile oferite.

„Ne dorim în special să dăm viață ideilor clienților Blum şi împreună dezvoltăm cele mai bune soluții. Gândim împreună, gândim inovator, gândim în perspectivă pentru a putea răspunde cât mai bine necesităților acestora. Discutăm despre idei și soluții noi şi împreună obţinem spaţii de locuit confortabile”, a continuat Dna. Manuela Șoavă.

Aria de distribuție a produselor Blum

Produsele Blum pot fi achiziţionate numai prin intermediul distribuitorilor autorizaţi, reţea care oferă acoperire naţională. Pentru a răspunde eficient solicitărilor şi comenzilor clienţilor, echipa departamentului logistic operează într-un depozit modern, cu o suprafaţă de 950,89 m², aflat în prezent într-un amplu proces de extindere.

Clienții care doresc să experimenteze și să testeze cele mai noi produse și inovații pot vizita showroomul din Otopeni. Acesta a fost extins şi modernizat în anul 2016, în contextul unei piețe locale producătoare de mobilă din ce în ce mai exigente și în continuă dezvoltare.

În ultimii ani, consumatorii români au început să pună accent nu doar pe design, costuri și materialul folosit, cât și pe funcţionalitatea și calitatea produselor achiziționate. Decizia de cumpărare a început să fie profund influenţată de calitatea feroneriei, care influențează direct durata de viață a mobilierului. Împreună cu specialiştii Blum, clienții pot configura gratuit, cu ajutorul bucătăriei de test care conţine corpuri practice de mobilier, pe role, cu dimensiuni variate, viitoarea bucătărie. Clienții au astfel la dispoziție un program de testare a dulapurilor inferioare şi superioare cu ajutorul căruia modificările proiectelor pot fi realizate înainte de cumpărarea bucătăriei.

Împreună cu specialiştii Blum, clienții pot configura gratuit, cu ajutorul bucătăriei de test care conţine corpuri practice de mobilier, pe role, cu dimensiuni variate, viitoarea bucătărie

Calitate certificată prin premii internaționale

În cadrul Blum, sarcinile sunt multiple şi variate, oferind atât provocări, cât şi răspunderi.  Echipa Blum România este formată din 25 de angajaţi, fiecare persoană contribuind prin competenţele şi valorile sale la succesul companiei.

„Designul şi funcţionalitatea sistemelor de feronerie Blum impresionează la nivel mondial. Calitatea ridicată a produselor şi serviciilor noastre este confirmată şi prin premiile internaţionale de design: Reddot Design Award, iF Design Award, German Design Award, German Innovation Award, Interzum Award”, detaliază Directorul General.

În centrul de training Blum, specialiştii organizează prezentări teoretice şi practice cu teme personalizate, dedicate organizării practice a locuinţei şi montării feroneriei.

Cursurile se adresează tuturor celor care folosesc feroneria Blum – distribuitori, producători, arhitecţi, designeri, tâmplari, montatori, studenţi, utilizatori finali etc. – şi care doresc să cunoască soluţia perfectă pentru prelucrarea eficientă a produselor.

Responsabilitatea față de mediul înconjurător

În calitate de companie industrială cu peste 8.300 de angajați în toată lumea, Blum este conștientă de responsabilitatea sa față de mediu. Pentru a respecta această responsabilitate, compania stabilește direcţii şi politici clare privind protecția mediului. Blum foloseşte procese de producție compatibile cu mediul înconjurător, implementează proiecte de clădiri eficiente din punct de vedere energetic și dezvoltă concepte de reciclare și reutilizare timp de mulți ani, conforme cu normele şi legislaţia în vigoare.

Blum România se implică, de asemenea, în proiecte de responsabilitate socială, în special în proiecte de amenajare a claselor liceelor vocaționale şi tehnice. Astfel, compania îi poate ajuta pe elevi în formarea lor profesională, pe viitorii tâmplari, arhitecţi sau designeri, oferindu-le posibilitatea de a descoperi sistemele de feronerie Blum şi de a înţeleage importanţa configurării unor spaţii de locuit cu soluţii funcţionale.

Optimism pentru viitor

În prezent, la nivelul pieței de mobilier se poate remarca cu ușurință un trend ascendent, dar și o tendință de maturizare în comportamentul cumpărătorului final, din ce în ce mai preocupat de calitate și durabilitate.

În ciuda crizei sanitare care încă afectează economia mondială, compania Blum România a avut în 2020 o creștere de aproximativ 30% față de anul anterior, iar pentru anul în curs previziunile sunt optimiste –  se așteaptă o creștere de 15% față de anul precedent.

„Blum consideră că perspectiva pentru următoarele luni este înconjurată de multă incertitudine. Repercusiunile crizei sanitare vor mai fi simțite încă mult timp în economia mondială. Dezvoltarea companiei este stabilă, în ciuda acestei crize medicale, aici contribuind şi măsurile sanitare şi de protecţie care s-au luat pentru a proteja angajaţii şi partenerii Blum”, concluzionează Dna. Manuela Șoavă, Director General Blum România.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/secom-onix-condimente-de-inalta-calitate/