Bosch angajați. Compania este unul dintre cei mai doriți angajatori din România, conform unui studiu realizat de Catalyst Solutions. Compania ocupă, așadar, locul șase la nivel național în clasamentul celor mai doriți angajatori, realizat de Catalyst Solutions în 2019, în creștere cu 19 poziții față de anul 2015 și cu patru poziții față de anul trecut.
Compania este prima opțiune pentru inginerii din Cluj și a doua opțiune pentru candidații cu profil tehnic din Transilvania.
Bosch ocupă locul al doilea în preferințele candidaților vorbitori de limbi străine din zona de vest a României.
Bosch angajați. Studiul realizat de Catalyst
Studiul Catalyst Solutions, aflat la a paisprezecea ediție, s-a derulat pe un eșantion de peste 18.000 de respondenți cu profil de business, socio-uman, tehnic și farma și a avut ca obiectiv oferirea unei perspective asupra comportamentului și așteptărilor candidaților în raport cu principalii angajatori ce activează pe plan local.
Bosch angajați. Consolidarea brandului de angajator
„Bosch s-a concentrat în ultimii ani pe acţiuni care au dus la consolidarea brandului de angajator și rezultatele sunt vizibile, astăzi aflându-ne pe locul șase în preferințele angajaților români”, a declarat Mihai Boldijar director general al Robert Bosch SRL și reprezentantul Grupului Bosch în România.
Conform acestuia, la 25 de ani de la deschiderea primei filiale în țara noastră, compania continuă să își consolideze poziția solidă, fie că vorbim de extinderea operațiunilor, de inițiative care susțin comunitățile locale și educație sau de poziționarea în topul preferințelor candidaților.
Bosch angajați. 410.000 de angajați, la nivel mondial
Prin urmare, compania este recunoscută ca unul din cei mai apreciați angajatori și la nivel gobal. Ea are aproximativ 410.000 de angajaţi în întreaga lume. Per total, Bosch a raportat în 2018 o cifră de afaceri de 78,5 miliarde de euro.
„Brandul de angajator reprezintă o prioritate pentru noi, iar rezultatele din 2019 reflectă eforturile din ultimii ani și abordarea pe termen lung care stă la baza strategiei noastre”, a spus Cristina Corello, director de resurse umane în Bosch România.
Bosch angajați. Contextul de piață
Potrivit ei, contextul de piață foarte competitiv.
”Acest lucru ne provoacă să fim din ce în ce mai buni și să avem o abordare unitară și localizată în strategia brandului de angajator, fiind preocupați să oferim o experiență valoroasă atât candidaților, cât și angajaților noștri, în funcție de nevoile acestora”, a spus Cristina Corello.
Strategia Bosch
Strategia Bosch de creștere a imaginii de bun angajator se concentrează și pe mediul intern. Astfel, cei peste 8000 de angajați din România sunt principalii ambasadori ai brandului Bosch.
„Angajaţii noştri pot spune cel mai bine cum este Bosch ca angajator, ei sunt aceia care transmit în exterior o imagine pozitivă despre compania noastră, acţionând ca adevăraţi ambasadori, iar pentru acest lucru le mulţumim”, a continuat Corello. În acest sens, compania a realizat în anul 2019 un studiu intern pentru a identifica elementele cele mai apreciate de către angajați în experiența lor cu Bosch.
Citește și Înghețata Cremola ajunge și în supermarketurile Carrefour