Conferinta Targului de Turism 2020

Business Days 2018 București. Când are loc evenimentul?

27.11.2018

Business Days 2018 București. Evenimentul de afaceri aduce un line-up de vorbitori de top și conținut premium adaptat nevoilor oamenilor de business. Conferința vine și cu un program internațional dedicat antreprenorilor – 1NSPIRING Day.

Evenimentul reunește cei mai importanți antreprenori, manageri și profesioniști cu peste 18 ani de expertiză acumulată în management, leadership, strategie, vânzări, resurse umane, online marketing, comunicare integrată și PR, finanțarea afacerii, internaționalizare, inteligență emoțională. Aceștia vor susține 60 de conferințe și seminarii cu conținut relevant pentru toate industriile de business.

Business Days 2018 București. Beneficiile aduse

Participarea la Business Days 2018 București 2018 aduce participanților beneficii imediate. Ei vor putea folosi informațiile, resursele, soft-urile de business, instrumentele noi și metodologiile oferite de speakeri (unele în valoare de peste 10.000 de euro), nu doar pentru a-și îmbunătăți performanțele, ci și pentru dezvoltarea business-ului.

Evenimentul va avea loc pe 13 decembrie. De asemenea, tot atunci, antreprenorii pot participa la 1NSPIRING Day, una dintre cele mai apreciate serii de seminarii de business din Europa.

Business Days 2018 București. 1NSPIRING Day

1NSPIRING Day vine cu un model nou de business, structurat pe patru workshop-uri intensive, susținute de Bart Jenezon (care a condus companii precum WeQu, Business Academy, NuGuRu, NF.TV Lab, Newformation).

Business Days 2018 București.  Speakeri

Participanții vor avea ocazia de a interacționa cu oameni de business – antreprenori, top manageri, investitori si experti cu experiență precum

  • Marius Ghenea,
  • Radu Georgescu,
  • Radu Atanasiu,
  • Dragoș Petrescu,
  • Dragoș Anastasiu,
  • Felix Pătrășcanu,
  • Bogdan Comănescu,
  • Bogdan Putinică,
  • Silviu Hotăran,
  • Dan Mocanu,
  • Petre Nicolae,
  • Adrian Cioroianu,
  • Mihaela Muresan,
  • Sorin Faur,
  • Octavian Bădescu,
  • Răzvan Ziemba,
  • Erik Barna,
  • Ovidiu Toader,
  • Sebastian Văduva,
  • Adrian Ionel,
  • Elena Badea,
  • Eusebiu Burcaș.

Acestora li se adaugă și o serie de specialiști recunoscuți în întreaga lume precum Natanael Costea (Australia) sau Bart Jenezon (Olanda).

Business Days 2018 București.  Subiectele dezbătute

Tema centrală a evenimentului este legată de conceptul SMART- ”SMART City, SMART Business, SMART People”. Temele manifestărilor au fost alese astfel încât să răspundă nevoilor identificate în cercetarea realizată de Business Days în rândul antreprenorilor si managerilor din zona București – Ilfov.

Business Days 2018 București 2018. Percepția anteprenorilor

Studiul realizat de Business Days, care a sondat modul în care antreprenorii din regiunea București – Ilfov își distribuie energia, indică faptul că majoritatea oamenilor de afaceri locali nu sunt preocupați de consolidări și sinergii, deși alocă cel mai mult timp dezvoltării afacerii.

Pe locul al doilea în clasamentul preocupărilor acestora se află activități legate de comunicarea și implementarea misiunii, viziunii și a obiectivelor strategice ale organizației.

Pentru marketing (mix de produse și servicii, poziționare și politici comerciale) însă investesc mai puțină energie decât în dezvoltarea personală. Undeva la baza listei se află managementul fluxului de numerar, înțelegerea sistemului de fiscalitate și a legislației care reglementează domeniul de activitate al companiei și controlul bugetului de venituri și cheltuieli.

Business Days 2018 București. Parteneri de business

Cea mai puțin importantă activitate în percepția antreprenorilor e identificarea unui partener de business. Cât despre dezvoltarea profesională proprie, investesc cel mai mult în dezvoltarea abilităților de a lua decizii.

Pe de altă parte, managerii din departamentele de marketing ale companiilor din sud-estul țării consumă cel mai mare volum de energie pe procesele de automatizare din departamente. Prin urmare, cea mai puțină atenție merge către recrutarea noilor talente.

Studiul mai arată că planificarea și implementarea proiectelor de digitalizare sunt ultimele pe agenda specialiștilor HR. Sunt, însă, preocupați cu precădere de identificarea formulelor de gestionare eficientă a relației dintre angajat și angajator, iar pentru acest obiectiv investesc cea mai multă energie în dezvoltarea personală a angajaților.

Citește și Record Park Cluj-Napoca, investiție de 42 de milioane de euro

 

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Business Days 2018 București. Când are loc evenimentul?

  1. Pingback: Stagii de practica in domeniul constructiilor | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Masa GLIVARP IKEA. Anuntul facut de companie! | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.