Business Days 2018 Bucuresti 2018

Business Days 2018 București. Când are loc evenimentul?

27.11.2018

Business Days 2018 București. Evenimentul de afaceri aduce un line-up de vorbitori de top și conținut premium adaptat nevoilor oamenilor de business. Conferința vine și cu un program internațional dedicat antreprenorilor – 1NSPIRING Day.

Evenimentul reunește cei mai importanți antreprenori, manageri și profesioniști cu peste 18 ani de expertiză acumulată în management, leadership, strategie, vânzări, resurse umane, online marketing, comunicare integrată și PR, finanțarea afacerii, internaționalizare, inteligență emoțională. Aceștia vor susține 60 de conferințe și seminarii cu conținut relevant pentru toate industriile de business.

Business Days 2018 București. Beneficiile aduse

Participarea la Business Days 2018 București 2018 aduce participanților beneficii imediate. Ei vor putea folosi informațiile, resursele, soft-urile de business, instrumentele noi și metodologiile oferite de speakeri (unele în valoare de peste 10.000 de euro), nu doar pentru a-și îmbunătăți performanțele, ci și pentru dezvoltarea business-ului.

Evenimentul va avea loc pe 13 decembrie. De asemenea, tot atunci, antreprenorii pot participa la 1NSPIRING Day, una dintre cele mai apreciate serii de seminarii de business din Europa.

Business Days 2018 București. 1NSPIRING Day

1NSPIRING Day vine cu un model nou de business, structurat pe patru workshop-uri intensive, susținute de Bart Jenezon (care a condus companii precum WeQu, Business Academy, NuGuRu, NF.TV Lab, Newformation).

Business Days 2018 București.  Speakeri

Participanții vor avea ocazia de a interacționa cu oameni de business – antreprenori, top manageri, investitori si experti cu experiență precum

  • Marius Ghenea,
  • Radu Georgescu,
  • Radu Atanasiu,
  • Dragoș Petrescu,
  • Dragoș Anastasiu,
  • Felix Pătrășcanu,
  • Bogdan Comănescu,
  • Bogdan Putinică,
  • Silviu Hotăran,
  • Dan Mocanu,
  • Petre Nicolae,
  • Adrian Cioroianu,
  • Mihaela Muresan,
  • Sorin Faur,
  • Octavian Bădescu,
  • Răzvan Ziemba,
  • Erik Barna,
  • Ovidiu Toader,
  • Sebastian Văduva,
  • Adrian Ionel,
  • Elena Badea,
  • Eusebiu Burcaș.

Acestora li se adaugă și o serie de specialiști recunoscuți în întreaga lume precum Natanael Costea (Australia) sau Bart Jenezon (Olanda).

Business Days 2018 București.  Subiectele dezbătute

Tema centrală a evenimentului este legată de conceptul SMART- ”SMART City, SMART Business, SMART People”. Temele manifestărilor au fost alese astfel încât să răspundă nevoilor identificate în cercetarea realizată de Business Days în rândul antreprenorilor si managerilor din zona București – Ilfov.

Business Days 2018 București 2018. Percepția anteprenorilor

Studiul realizat de Business Days, care a sondat modul în care antreprenorii din regiunea București – Ilfov își distribuie energia, indică faptul că majoritatea oamenilor de afaceri locali nu sunt preocupați de consolidări și sinergii, deși alocă cel mai mult timp dezvoltării afacerii.

Pe locul al doilea în clasamentul preocupărilor acestora se află activități legate de comunicarea și implementarea misiunii, viziunii și a obiectivelor strategice ale organizației.

Pentru marketing (mix de produse și servicii, poziționare și politici comerciale) însă investesc mai puțină energie decât în dezvoltarea personală. Undeva la baza listei se află managementul fluxului de numerar, înțelegerea sistemului de fiscalitate și a legislației care reglementează domeniul de activitate al companiei și controlul bugetului de venituri și cheltuieli.

Business Days 2018 București. Parteneri de business

Cea mai puțin importantă activitate în percepția antreprenorilor e identificarea unui partener de business. Cât despre dezvoltarea profesională proprie, investesc cel mai mult în dezvoltarea abilităților de a lua decizii.

Pe de altă parte, managerii din departamentele de marketing ale companiilor din sud-estul țării consumă cel mai mare volum de energie pe procesele de automatizare din departamente. Prin urmare, cea mai puțină atenție merge către recrutarea noilor talente.

Studiul mai arată că planificarea și implementarea proiectelor de digitalizare sunt ultimele pe agenda specialiștilor HR. Sunt, însă, preocupați cu precădere de identificarea formulelor de gestionare eficientă a relației dintre angajat și angajator, iar pentru acest obiectiv investesc cea mai multă energie în dezvoltarea personală a angajaților.

Citește și Record Park Cluj-Napoca, investiție de 42 de milioane de euro

 

 

 

 

Citiți și despre:

  • Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceriIdei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri Idei de mesaje de Sărbători pentru mediul de afaceri. În perioada Sărbătorilor de Iarnă nu trebuie să vă neglijaţi nici partenerii de business şi nici angajaţii. Trebuie să le transmiteţi şi acestora, aşa cum […]
  • BVB lansează „Made in Romania”BVB lansează „Made in Romania” Bursa de Valori București (BVB) lansează „Made in Romania” - liga celor 15 companii pentru creșterea economiei românești. „Made in Romania” este un proiect unic, organizat pentru prima dată în istoria pieței […]
  • Peste 200 de femei la The Woman after 5pm OradeaPeste 200 de femei la The Woman after 5pm Oradea Data de 28 septembrie a marcat ziua prin care Conferința de Leadership Feminin The Woman a făcut pasul spre întregirea comunității de femei deja formate în urmă cu şase ani. Aşadar, peste 200 de femei […]
  • Start-up-urile, invitate să aplice la MVP AcademyStart-up-urile, invitate să aplice la MVP Academy Companiile mici și mijlocii care își desfășoară activitatea în domeniul tehnologiei sunt invitate să se înscrie în programul MVP Academy, până pe 9 martie. MVP Academy este la a doua ediție și va avea loc în […]
  • Conferinţa Managementului Relaţiilor cu Clienţii va avea loc pe 17-18 maiConferinţa Managementului Relaţiilor cu Clienţii va avea loc pe 17-18 mai În perioada 17-18 mai va avea loc cea de-a treia ediţie a Conferinței Managementului Relațiilor cu Clienții în România. Evenimentul va dezbate modul în care sunt atraşi şi apreciaţi cei care investesc […]

2 păreri la “Business Days 2018 București. Când are loc evenimentul?

  1. Pingback: Stagii de practica in domeniul constructiilor | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Masa GLIVARP IKEA. Anuntul facut de companie! | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.