Camion TRUSTON

Un nou camion fabricat în România. Cât costă camionul TRUSTON

03.09.2019

Camion TRUSTON. Un nou camion fabricat în România! Producătorul de autovehicule de transport rutier ATP Trucks Automobile a lansat primul său produs: TRUSTON. Camionul este echipat în varianta de basculantă şi betonieră, și este asamblat 100% în țara noastră.

Camion TRUSTON. ATP Trucks

ATP Trucks, companie cu sediul în Baia Mare, își propune să se impună, astfel, în primul rând pe piața locală de vehicule comerciale de profil. În prezent, sunt finalizate pe linia de asamblare primele 10 autoutilitare, pentru trei dintre ele fiind deja semnate contracte cu clienți din:

  • Baia Mare
  • București
  • Bistrița

Camion TRUSTON. Rezistența

Cea mai importantă caracteristică a camionului TRUSTON este rezistenţa. Așadar, noul vehicul este construit pe două profile în C, unul de 7 mm și unul de 8 mm, puse unul într-altul, ceea ce crește semnificativ rezistența șasiului. Rezistența superioară a componentelor permite transportarea unor greutăți cu 33% mai mari decât media pieței şi se traduce într-o durabilitate sporită a ansamblului.

Basculanta TRUSTON este făcută să transporte mai mult și să reziste mai bine în timp, iar betoniera ajunge cu ușurință în cele mai dificile locații, inaccesibile până acum. Rapoartele de transmisie îi conferă un avantaj în urcarea pantelor și în pornirea de pe loc în plină sarcină.

TRUSTON, date tehnice – versiunea standard:

– preinstalare camere

– climatizare automată

– volan multifuncţional

– Cruise Control (echivalentul „pilotului automat”)

– senzori de ploaie și lumină

– computer de bord

– scaun pneumatic pentru şofer

– volan îmbrăcat în piele artificială

– cabină mare și pat pentru şofer

– suspensie pneumatică la cabină

– nivelul de poluare Euro 6 C, următoarele vor fi Euro 6 D

– bena are o înclinație maximă de 48 grade reglabil

– motor Weichai, nr 1 mondial în motoare Heavy Duty

– capacitatea benei – 22 mc, 52 de tone

– tracțiune 8×4

– sistem electronic de frânare normală, cu tamburi și control EBS

– sistem antiblocare a roţilor în frânare (ABS)

– sistem electronic de control al stabililităţii (ESC)

– sistem electronic de control al tracțiunii (ASR)

– motor de 430 CP, 316 kW

– motor diesel de peste 6.000 cmc

– cuplu maxim 2060 Nm (1000-1400 de rotații pe minut)

– cutia de viteze este ATP Truck – Fast, manuală, cu 16 trepte

– sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe faţă şi 13 foi pe spate.

Camion TRUSTON. Ce spune conducerea ATP Group?

„TRUSTON: îl definim ca un produs în care să te încrezi pentru afacerea ta. Puternic, robust, fiabil, ușor de manevrat, se transpune ca răspuns la nevoia de dezvoltare continuă a ATP Group. Prin ATP Trucks Automobile, ATP Group ajunge la un nivel superior. Avem produsul finit propriu bazându-ne pe o experienţă integrată raportată la piaţa de automotive, reţeaua de service-uri autorizate şi cea de distribuţie auto”, a declarat, la evenimentul de lansare, Mircea Cirţ, CEO&President ATP Group.

Unitatea de entertainment deține touchscreen, ecran color, conectivitate USB, card reader SD, Bluetooth integrat, player video și comenzi pe volan.

Prețurile de livrare încep de la 85.000 de euro. De asemenea, camioanele TRUSTON intră pe piață cu doi ani garanție.

Capacitatea de producție a fabricii este de 360 de camioane pe an.

„Prezenţa noastră de peste 20 de ani pe piaţa de profil ne-a dat acces la o foarte bună cunoaștere a dorințelor, nevoilor şi exigențelor clienților noștri. Credem că TRUSTON se va impune pe piața românească prin calitățile sale, dar și prin poziționarea prețului competitiv. Capacitatea actuală de producţie este de 360 de camioane pe an” a adăugat Mircea Cirţ.

Citește și Fonduri europene pentru irigații: Bani s-au terminat. Câte proiecte s-au depus?

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Un nou camion fabricat în România. Cât costă camionul TRUSTON

  1. Pingback: Restaurant Hercule Suceava - Stefan Mandachi | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.