Campanie Vodafone Traieşte viaţa ca un joc: Compania lansează o campanie specială pentru utilizatorii de cartele. Aceştia pot câștiga un autoturism Mercedes-Benz A-Class, zeci de vacanțe în Grecia, Spania, Egipt sau Turcia și mii de premii instant. Iată cum funcţionează campania!
Cei care folosesc servicii Vodafone preplătite pot să intre într-un joc. Ei trebuie să colecționeze cartonașe care aduc mii de premii instant.
Campanie Vodafone Trăiește viața ca un joc: Cum funcţionează campania?
Campania este derulată sub titlul ͈Trăiește viața ca un joc”. Ea este creată având la bază noul mesaj de brand al Vodafone: ͈Trăiește frumos, înainte de toate”.
Mai exact, campania este o invitație pe care Vodafone România o lansează clienților, prin intermediul jocului. Compania vrea să transforme provocările zilnice în experiențe amuzante.
Astfel, la fiecare reîncărcare a cartelei, utilizatorii Vodafone primesc o cutie virtuală (Mystery Box). În această cutie se găseşte un set de cartonașe.
Campanie Vodafone Trăiește viața ca un joc: Cartonaşele oferite
Pentru o reîncărcare a cartelei Vodafone de sub 5 euro, clienţii primesc un cartonaș. De asemenea, pentru valori de peste 5 euro, numărul cartonașelor este egal cu suma încărcată. Clienții Vodafone au, aşadar, posibilitatea de a câștiga până la 15 cartonașe.
Utilizatorii de cartele Vodafone primesc câte un cartonaș şi la fiecare accesare zilnică a jocului din contul MyVodafone.
Campanie Vodafone Trăiește viața ca un joc: Joker
Cartonașele pot fi de tip ˶Joker”. Acestea aduc premii instant. De asemenea, ele pot fi adunate în patru colecții denumite după tipurile de premii atașate. Este vorba de: Mașină, Telefon, Vacanță, Cumpărături.
Pentru a câștiga un premiu dintr-o anumită categorie, inclusiv autoturismul Mercedes-Benz A-Class, clienţii Vodafone trebuie să colecționeze toate cartonașele din categoria respectivă.
Premiile pentru cartonașele ˶Joker” includ bonusuri de date de la 1.000 MB la 100.000 MB.
Citeşte şi Emisiune de euro-obligațiuni 2018: România s-a împrumutat cu 1,75 miliarde de euro
Pingback: Revista presei - stiri afaceri - Vodafone anunţă o campanie pentru utilizatorii de cartele: „Trăieşte viaţa ca un joc”
Pingback: Masuri pentru sustinerea tinerilor antreprenori | Jurnalul de Afaceri