Slide

Stiri: Companii

Carduri bonuri de masa

Carduri bonuri de masă. Anunțul făcut de Edenred

10.09.2019

Carduri bonuri de masă. Plățile cu carduri de masă Edenred în restaurante au avansat în acest an. Astfel, numărul de tranzacții cu carduri de masă în restaurante a crescut în prima jumătate din 2019 cu peste 24%, anunță Edenred Romania, cea mai mare companie emitentă de carduri preplătite și tichete de beneficii pentru companii și salariați.

Carduri bonuri de masă. 1 milion de angajați

Nu mai puțin de 1.000.000 de angajaţi din România dețin, la ora actuală, carduri de masă Edenred, dintr-un total de 1.300.000 de angajați care beneficiază la locul de muncă de tichete de masă emise de Edenred.

Cardurile de masă Edenred sunt acceptate în peste 4000 de restaurante la nivel național. În clasamentul restaurantelor preferate de utilizatorii cardurilor de masă figurează atât marile rețele, cât și restaurante independente:

  • Gregory’s
  • Sara Green
  • Teto
  • Trattoria Verdi
  • Lulu du Pain
  • The Mark
  • Eurest
  • Ză Lokal
  • Sushi Garden
  • Pane & Pomodoro
  • Papa a la Papas
  • Kitchen
  • AdHoc Bistro
  • Trattoria Buongiorno
  • Boutique du Pain
  • Trattoria By Mr. Val
  • Hanu’ Berarilor
  • Brewtiful
  • City Grill
  • Chopstix
  • Condimental by Calif
  • El Bacha
  • KFC
  • La Mama
  • Marty
  • McDonalds
  • Oro Toro
  • Pizza Hut
  • Paul
  • Taksim
  • Salad Box
  • Speed Pizza
  • Subway
  • Sushi Garden
  • Trattoria Belvedere
  • Trattoria Verdi

La această listă se adaugă mii de alte restaurante de toate tipurile, în toată România.

Carduri bonuri de masă. Campanii de marketing

„Împreună cu o serie de restaurante, am derulat campanii de marketing cu oferte speciale adresate utilizatorilor de tichete de masă, iar volumul tranzacționat în restaurantele respective a crescut cu 35%”, declară Dana Sîntejudean, Director General Edenred România & Moldova.

Valoarea medie a unui prânz

Valoarea medie a unui prânz plătit cu carduri de masă Edenred este de 25 de lei.

Criteriile după care utilizatorii cardurilor de masă aleg restaurantele în care vor lua masa sunt calitatea mâncării, prețul, proximitatea față de locul de muncă, posibilitatea plății cu carduri de masă și specificul restaurantului (tip de bucătărie).

Carduri bonuri de masă. Preferințele angajaților

Preferințele angajaților pentru pauza de prânz cu carduri de masă se îndreaptă către restaurante independente, cu meniuri creative si convenabile, precum și către restaurante din mall-uri și din apropierea zonelor de afaceri, în zonele urbane mari.

„Obiceiurile alimentare ale angajaților români s-au schimbat semnificativ în ultimii 3-5 ani, pauza de prânz începând să devină o constantă a zilei de muncă, în special în zonele urbane mari. Cardurile de masă, care permit plăți rapide și flexibile și creșterea valorii zilnice a tichetelor de masă la 15.18 lei, față de 9.57 lei în urmă cu 3 ani, au susținut puternic tendința angajaților de a lua masa de prânz în afara locului de muncă. Angajații merg mai des împreună în pauza de prânz, au devenit mult mai atenți în criteriile de alegere a restaurantului și sunt foarte receptivi la calitatea ingredientelor, la opțiunile de meniuri speciale, la promoții, dar și la design-ul și atmosfera din restaurantele alese”, adaugă Dana Sîntejudean.

Carduri bonuri de masă. Meniuri sănătoase

De asemenea, angajații își îndreaptă din ce în ce mai mult alegerile către restaurante care propun meniuri sănătoase, preocuparea pentru o alimentație echilibrată fiind în creștere pentru angajați, indiferent de activitate, gen sau generație.

„Susținem această tendință prin programul FOOD, în care am selectat zeci de restaurante partenere. Astfel de restaurante, partenere în programul FOOD, au adăugat în fiecare zi opțiuni sănătoase în meniurile lor de prânz, astfel că utilizatorii cardurilor de masă au acces la meniuri echilibrate. Vrem astfel să aducem pauza de prânz la îndemâna tuturor angajaților, pentru că este un obicei esențial pentru o viață sănătoasă”, adaugă Dana Sîntejudean.

Citește și Lidl deschide două noi magazine