CARNIPROD TULCEA, produse sigure, sănătoase și gustoase

01.05.2020

Compania manifestă seriozitate și respect față de consumatori, în deplină concordanță cu cerințele standardelor  internaționale. CARNIPROD, producător de top de carne de porc din România, a cunoscut o evoluție plină de schimbări majore în ultimii 3 ani de activitate. În perioada 2017-2019, compania a parcurs un traseu plin de provocări generate de confirmarea existenței virusului Pestei Porcine Africane în fermele de suine. Compania a trecut printr-un moment critic, fiind lovită grav de pesta porcină africană, ceea ce a condus la sacrificarea întregului efectiv de animale vii de 48.034 capete, precum și la neutralizarea de aproximativ 638 tone de carne, semifabricate, carne preparată și produse din carne.

Ca urmare a acestei situații, la data de 01 iulie 2018 CARNIPROD a încetat activitatea de producție la nivelul complexului zootehnic și de abatorizare-industrializare.

În data de 01 iulie 2018, ca urmare a evoluției pestei porcine africane, CARNIPROD și-a încetat activitatea de producție

Începând cu 20 August 2018, după o grea încercare, s-a reluat activitatea de industrializare. Cu toate acestea, în perioada 2017-2019 vânzările de carne, carne preparată și produse din carne au urmat un trend descrescător, astfel încât, în acest moment, în cadrul companiei funcționează doar trei sectoare de activitate: activitatea industrială, activitatea vegetală și activitatea de vânzare.

Cele mai noi produse din portofoliul CARNIPROD

Portofoliul companiei cuprinde în acest moment un număr de peste 400 de produse. În topul celor mai bine vândute și apreciate produse din carne regăsim produsele fierte, produsele fiert-afumate, afumături-specialități, pateuri, tobe, șunci, dar și produse crud-uscate.

În ultima perioadă însă, au fost lansate o serie de noi produse cu calități deosebite, apreciate de consumatori, precum șunca cu rozmarin, pate porc e120, pate pui, pasta de jumări e200, scărițe afumate, salam clasic, ceafă tiroleză, cârnați cu boabe de muștar, șuncă de curcan, salam toast, cârnați cu cașcaval, cremwurști curcan, cârnați stiks, răcitură de porc, salam premium, piept premium sau cârnați Dunăreni.

O componentă esențială a activității companiei este aceea de comunicare, atât în cadrul echipei, dar mai ales cu consumatorii. Astfel, bazându-se pe un dialog constant cu consumatorii fideli ai brandului, CARNIPROD a reușit să afle care sunt caracteristicile cele mai căutate la astfel de produse, astfel încât să poată oferi ceea ce este nevoie pe piață, pentru a satisface toate dorințele consumatorilor în materie de carne de porc.

„Evaluarea satisfacției consumatorilor finali s-a realizat prin promovarea continuă a produselor CARNIPROD în magazinele proprii. Produsele noi s-au remarcat printr-un feedback favorabil, cu aprecieri pozitive din partea consumatorilor, din punct de vedere al calității constante, autenticității și originalității. Consumatorii apreciază mult calitatea produselor noastre, gustul, aspectul, modul de prezentare și de promovare al produselor”, ne-a declarat Dl. Nicolae Ciuleac, Director General CARNIPROD TULCEA .

CARNIPROD TULCEA deține titlul de PRODUCĂTOR DE ÎNCREDERE

CARNIPROD TULCEA furnizează carne, preparate și produse din carne de calitate superioară, la un preț rezonabil, cu aspect comercial atrăgător, cu un conținut cât mai redus de aditivi și fără MDM-uri, acestea contribuind la acordarea titlului de PRODUCĂTOR DE ÎNCREDERE.

Pentru fidelizarea clienților sunt folosite cele mai variate și mai interesante modalități, adaptate magazinelor proprii, dar și segmentului online, astfel încât consumatorul să se poate delecta cu degustări în magazine, să beneficieze de oferte și promoții speciale prin carduri de fidelizare, precum și să afle despre produsele companiei și din campaniile online ale CARNIPROD TULCEA.

În rețeaua de magazine CARNIPROD, clienții sunt întâmpinați cu oferte speciale și promoții și degustări de produse

În prezent, CARNIPROD deține un număr de 22 de magazine proprii, din care 6 magazine mobile, care se deplasează în județul Tulcea și județele limitrofe pentru a oferi clienților produse proaspete, în conformitate cu standardele în vigoare naționale și internaționale, într-o gamă cât mai variată.

„Începând cu semestrul al doilea din 2019, rețeaua proprie de distribuție a acoperit cu vânzări zonele în care magazinele au fost închise. Magazinele existente se bucură în continuare de aprecierea consumatorilor atât în ceea ce privește locația, designul, modul de prezentare a produselor și calitatea lor”, menționează Directorul General.

Rețeaua de parteneri interni, externi și de retaileri

În perioada 2017-2020, rețeaua de parteneri interni distribuitori a companiei a crescut semnificativ, ajungând la peste 260, circa 34 pe partea de retail și peste 870 de clienți în sectorul de distribuție. În plus, s-a făcut trecerea la distribuția directă prin parteneri în regiunea : TULCEA – CONSTANȚA – GALAȚI – BRĂILA-VRANCEA, rămânând în continuare cu parteneri de distribuție în celelalte regiuni din țară. Din păcate însă, ca urmare a pestei porcine africane, activitatea de comert cu clienți externi s-a sistat. În prezent, CARNIPROD Tulcea face demersuri importante pentru reluarea comerțului intracomunitar.

În perioada 2017-2018, s-a continuat și realizat planul de investiții în valoare de peste 3.576.000 de euro

Politica adoptată de societate a avut în vedere dezvoltarea activității la complexul zootehnic, prin investiții în fabrica de nutrețuri combinate (FNC) și în silozul de furaje cu o capacitate de 4.000 de tone.

În aceasta perioadă, s-au făcut și alte investiții care au presupus modernizarea sau achiziția de noi tehnologii. Aceste investiții au vizat stația de dedurizare, celula de afumare, dar și achiziții de mașini de umplut, clipsatoare, remorci furajere cu tocător siloz, combină pentru porumb și autoturisme pentru noua activitate de distribuție.

Activitatea CARNIPROD în domeniul îmbunătățirii calității și siguranței alimentare

Toate procesele care se desfășoară în cadrul companiei sunt cuprinse și controlate în cadrul unui sistem integrat de management, care respectă cerințele unor standarde internaționale (SR EN ISO 9001:2015, SR EN ISO 14001:2015, IFS food versiunea 6.1).

Scopul sistemului integrat de management este de a asigura în mod continuu furnizarea concomitentă de produse de înaltă calitate, fabricate în condiții riguroase de igienă și care respectă cu strictețe rețetele și tehnologiile, în condiții de protecție a mediului înconjurător.

CARNIPROD TULCEA este o companie care manifestă respect pentru consumatori, oferind numai produse sigure, sănătoase și gustoase

Sistemul are menirea de a menține și consolida reputația CARNIPROD TULCEA de firmă care manifestă permanent seriozitate și respect față de consumatori și care furnizează numai produse sigure, gustoase și sănătoase, în deplină concordanță cu cerințele standardelor internaționale.

„Unitatea noastră se asigură că sunt îndeplinite cerințe referitoare la achiziționarea de materii prime și materiale de ambalare numai de la furnizori verificați, în vederea evitării substitutiței și a fraudei acestora”, precizează Directorul General.

În plus, CARNIPROD desfășoară campanii de conștientizare în rândul salariaților în privința responsabilităților pe care le au pentru calitate, mediu, igienă, siguranța alimentului și sănătate în muncă, precum și în privința înțelegerii importanței implicării fiecăruia dintre ei în satisfacerea cerințelor clienților și a părților interesate relevante. În acest moment, compania deține certificatul de implementare al unui Sistem de management al calității, Sistem de management al mediului și IFS Food versiunea 6.1.

Protecția mediului înconjurător din perspectiva CARNIPROD

Compania a luat toate măsurile privind recepția, descărcarea, depozitarea și livrarea materiilor prime, auxiliare și a substanțelor chimice, pentru a preveni efectele negative asupra mediului, în special poluarea aerului, solului, apei de suprafață și subterane, precum și mirosurile, zgomotele și riscurile directe asupra sănătății populației.

Pentru a proteja mediul înconjurător, dar și comunitatea din care face parte, compania menține evidența materiilor prime, a materialelor și a substanțelor chimice utilizate

Astfel, sunt folosite proceduri stricte care au în vedere revizuirea sistematică a materiilor prime și utilizarea de materii prime adecvate, cu impact mai redus asupra mediului.

Deși a trecut printr-o grea încercare dată de pesta porcină africană, compania s-a redresat și, grație respectului acordat consumatorilor și tradiției produselor sale de calitate, a reușit ca în anul 2019 să înregistreze o cifră de afaceri de 66,5 milioane de lei, în creștere față de anul precedent cu 5 milioane de lei.

Pentru viitor, conducerea rămâne optimistă: „Având în vedere noua activitate de distribuție, estimăm o creștere a cifrei de afacere față de anul 2019”, a declarat, în încheiere, Dl. Nicolae Ciuleac, Director General CARNIPROD TULCEA.

 

Citește șihttps://jurnaluldeafaceri.ro/carniprod-evolutie-sustinuta-in-toate-sectoarele-de-activitate/

Citiți și despre: