Centru de asistenta Uber Bucuresti

Cel mai mare centru de asistență Uber din regiune, deschis în București

07.08.2019

Centru de asistență Uber București. Compania a anunțat că deschide, în București, cel mai mare centru de asistență din Europa Centrală și de Est pentru șoferi și curieri. Investiția totală se ridică la un sfert de milion de dolari. Centrul are o echipă de 11 experți și capacitatea de a oferi asistență pentru până la 2500 de șoferi și curieri pe săptămână.

Centru de asistență Uber București. Accelerator de conformitate

Centrul din București va servi și ca „accelerator de conformitate”. Scopul este de a-i ajuta pe șoferi să se licențieze conform reglementărilor care vor intra în vigoare de la 1 noiembrie.

Noul spațiu de 320 de metri pătrați a fost creat conform standardelor internaționale pentru centrele de asistență Uber. Acesta va găzdui o echipă de 11 experți și are capacitatea de a oferi asistență pentru până la 2500 de șoferi și curieri pe săptămână.

Centru de asistență Uber București. Noua lege adoptată de Guvern

În contextul noii legi adoptate de Guvern care reglementează serviciile de ridesharing, noul centru va deveni un accelerator de conformitate. Centrul îi va ajuta pe șoferi să parcurgă cât mai ușor toți pașii necesari autorizării.

Astfel, centrul va găzdui reprezentanți din școli acreditate. Ei vor oferi șoferilor informațiile complete cu privire la pașii și documentele necesare pentru certificarea ca șofer profesionist.

Totodată, va fi un loc în care șoferii parteneri vor avea acces la toate materialele educaționale pentru a obține atestate. Ei vor putea participa la sesiuni de informare în vederea obținerii autorizațiilor.

Centru de asistență Uber București. Angajamentul pentru România

„Această investiție vorbește despre angajamentul noastră față de România, unde vedem foarte mult potențial. În ultimii 4 ani, am lansat serviciul de ridesharing în cinci orașe și am adus serviciul de livrare de mâncare Uber Eats și Uber Green, cu 100% mașini electrice. Pe termen mediu și lung, ne propunem să devenim o platformă multimodală, pentru ca atunci când vei deschide aplicația, să ai acces la toate opțiunile de transport – fie Uber X, trotinete și biciclete electrice, taxi sau transport în comun. Cu această ocazie, accentuăm din nou că ne dorim să colaborăm cu autoritățile locale și centrale pentru a reduce traficul și poluarea. Avem datele și tehnologia pentru asta și suntem mai mult decât deschiși să le punem în folosul binelui public”, a afirmat Ash Kebriti, General Manager Uber pentru Europa Centrală și de Est.

Centru de asistență Uber București.  Strategia companiei

Andreea Ticărău, Head of Customer Suport pentru Europa Centrală și de Est a vorbit despre strategia companiei de a investi pe segmentul de customer support. Acesta este principalul diferențiator față de competiție.

„Partenerii noștri ne-au spus că asistența eficientă este un aspect important atunci când lucrează cu o platformă de ridesharing. Scopul este să oferim cel mai bun suport șoferilor noștri, strategia noastră având trei mari piloni: un centru modern la standardele globale Uber, o echipă de experți bine pregătiți și training continuu pentru aceștia și asistență premium, personalizată pentru cei mai mari parteneri cu flote, care include și asistență în dezvoltarea afacerilor”, a precizat Andreea Ticărău.

Centru de asistență Uber București.  Planurile companiei

Nicoleta Schroeder, General Manager, Uber România a prezentat planurile companiei în contextul noii legi care reglementează serviciile de ridesharing.

„Deschiderea acestui centru coincide cu începutul unui nou capitol pentru Uber în România și pentru întregul sector al transportului urban. După ce peste 400.000 de oameni au semnat o petiție în care cereau autorităților să reglementeze serviciile de ridesharing, România a făcut un pas înainte către modernizarea transportului urban și s-a alăturat altor țări europene care au implementat astfel de reforme. Angajamentul nostru este să respectăm noile reglementări și să-i sprijinim pe șoferii parteneri să devină autorizați în cadrul noii legi. Noul centru va fi un accelerator de conformitate, ajutându-i pe șoferi să se licențieze sub noua reglementare cât mai repede și mai ușor”, sune Nicoleta Schroeder.

Citește și Wizz Air lansează noi rute, din București și Timișoara. Anunțul companiei

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Cel mai mare centru de asistență Uber din regiune, deschis în București

  1. Pingback: Atacuri DDoS 2019 - Anuntul facut de Kaspersky | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.