Comenzi mâncare foodpanda. Numărul românilor care comandă online mâncare este în continuă creștere. Conform foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din țara noastră, numărul comenzilor a crescut, în 2018, cu 130% față de anul precedent. Cea mai aglomerată perioadă s-a înregistrat în trimestrul al patrulea. Mai exact, este vorba de lunile octombrie, noiembrie și decembrie, odată cu venirea sezonului rece.
Comenzi mâncare foodpanda. Cele mai populare produse comandate
Printre cele mai populare preparate de pe platformă în 2018 se numără cele din meniul restaurantului McDonald’s. Astfel, topul comenzilor este condus de meniul Big Mac.
„De la an la an, observăm o creștere tot mai mare a apetitului pentru comenzile de mâncare în rândul românilor, susținut mai ales de ușurința procesului de comandă, dar și de diversitatea bucătăriilor și restaurantelor din oferta noastră. Pentru anul în curs, ne propunem să accentuăm această creștere, odată cu dublarea numărului de restaurante listate pe platformă”, declară Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.
Comenzi mâncare foodpanda. Bugetul alocat
Suma medie plătită la nivel național pentru comenzile foodpanda se ridică la 55 de lei. Bucureștenii sunt cei care au cheltuit cel mai mult, cu o comandă medie de peste 70 lei. Ei sunt în urmați în top de:
- gălățeni, cu 61,30 lei
- sibieni (60,85 lei)
- clujeni (60 lei)
- constănțeni (59,05 lei)
Comenzi mâncare foodpanda. Modalitatea de plată
Modul preferat de plată al clienților în 2018 a fost cel în numerar în proporție de 75%. Pentru 2019, reprezentanții companiei estimează o creștere a plăților online, mai ales odată cu introducerea posibilității de plată prin Google Pay.
Din datele foodpanda mai reiese că peste 66% din totalul comenzilor au fost generate de aplicația mobilă. Acesta este un trend ascendent care se va menține și pe parcursul acestui an.
Comenzi mâncare foodpanda. Cea mai mare comandă
Cea mai mare comandă a fost efectuată din București și s-a ridicat la 1.171 lei, pentru mai multe preparate specifice bucătăriei japoneze.
Citește și Kaufland, „Angajator de Top” în România pentru al patrulea an consecutiv