COSMETIC PLANT

COSMETIC PLANT anunță un nou model de business

17.10.2019

După aproape 30 de ani, COSMETIC PLANT, a anunțat că se relansează cu o nouă identitate și o strategie de dezvoltare pe următorii ani. Noua strategie pe termen mediu și lung se axează pe rebranding, remodelarea și extinderea portofoliului de produse, lansarea de game superioare, campanii și concepte inedite în piață.

COSMETIC PLANT, locul al treilea pe piața locală

Compania este al treilea cel mai important jucător de pe piața produselor cosmetice din țara noastră. De asemenea, compania este singura din Europa care a câștigat trei ani la rând Grand Gold Award. Premiul a fost primit la cel mai renumit concurs internațional, World Quality Selections. Competiția este organizată de Monde Selection la Bruxelles.

În plus, producătorul de cosmetice are planuri mari pentru următorii patru ani.

COSMETIC PLANT. Ce spune conducerea companiei?

”Sunt aproape 30 de ani de când COSMETIC PLANT folosește inteligența și puterea plantelor pentru a crea produse eficiente de îngrijire a pielii. Pentru a fi în acord cu cerințele pieței și cu nevoile consumatorilor, am definit o nouă strategie de business care să țină pasul cu evolutia companiei și dinamica pieței. În urma cercetărilor calitative și cantitative pe care le-am derulat în ultima perioadă, am conceput relansarea portofoliului de produse, rezultată din intersectarea formulelor și ingredientelor inovative de ultimă generație din laboratoarele COSMETIC PLANT cu puterea benefică și inteligența plantelor”, afirmă Dr. Susana Laszlo, co-acționar al companiei.

COSMETIC PLANT. Obiective

Conform noii strategii de business, câteva dintre obiectivele principale ale companiei sunt:

  • repoziționarea brandului în segmentul de consum de produse cosmetice din ingrediente naturale
  • remodelarea structurală a portofoliului și redesign-ul ambalajelor
  • dublarea cotei de piață în următorii trei ani

”Pentru a susține implementarea noii strategii de business pe următorii ani, am făcut investiții în retehnologizare din resurse proprii dar și prin accesarea de fonduri europene. Cu noile game de produse țintim o creștere anuală a cifrei de afaceri de cel puțin 10%, ceea ce ar menține trendul ascendent din ultimii ani. Această creștere organică constantă este o dovadă că notorietatea brandului COSMETIC PLANT este din ce în ce mai bine conturată la nivel național”, mai spune reprezentantul companiei.

Afacerile companiei

Anul trecut, cifra de afaceri a companiei a fost de 11.252.651 lei, aproximativ 2.500.000 euro.

În prezent, portofoliul COSMETIC PLANT include peste 120 produse.

Citește și Influenţa tehnologiei asupra comportamentului consumatorului

 

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “COSMETIC PLANT anunță un nou model de business

  1. Pingback: Cremola inghetata - Supermarketurile Carrefour | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.