Fiecare proiect COSMOPOLIT DEVELOPMENT este unic, însă toate se pot caracteriza prin atenția la detalii și locații exclusiviste. COSMOPOLIT reprezintă un concept care depăşeşte graniţele unui simplu proiect imobiliar, propunând, înainte de toate, un stil de a fi. Cunoştinţele, atât tehnice, cât şi vizionare, pun bazele pentru următoarea generaţie de locaţii, dezvoltatorul creând locuri în care oamenii să râdă, să se bucure, să sărbătorească şi să aibă parte de trăiri unice. Proiectele COSMOPOLIT se remarcă astfel atât prin viziune, design, proiectare, cât și prin materialele și finisajele alese, toate acestea alcătuind un stil de viață regăsit doar pe piața real estate high-end.
Proiectele COSMOPOLIT sunt realizate din dorința de a aduce un suflu nou pe piața imobiliară, cu o gamă de proiecte ridicate la cele mai înalte standarde, din toate punctele de vedere. Acest lucru este valabil atât pentru proiectele de până acum, cât și pentru proiectele aflate de abia la început, precum COSMOPOLIT Zenit și COSMOPOLIT Cantacuzino. Cele două proiecte ale COSMOPOLIT DEVELOPMENT au primit recent autorizația de construire și vor avea ușile deschise cât de curând pentru cei interesați să găsească un nou loc pe care să îl numească „acasă”.
Proiectele COSMOPOLIT se remarcă astfel atât prin viziune, design, proiectare, cât și prin materialele și finisajele alese
„Putem spune că fiecare proiect COSMOPOLIT este unic, însă toate se pot caracteriza prin atenția la detalii și posibilitatea personalizării, elemente care conferă plusul de valoare atât de apreciat de către clienți. În plus, materialele și finisajele premium întregesc această experiență, pentru ca stilul de viață să se contureze așa cum și-l dorește fiecare”, ne-a declarat doamna Mihaela Biriș, Marketing Manager COSMOPOLIT.
Poziționarea proiectelor COSMOPOLIT, un atu special
Proiectul COSMOLIT Cantacuzino este poziționat în centrul Brașovului, poziția sa privilegiată fiind unul dintre cele mai importante avantaje pe care le oferă. Designul modern reflectă unicitatea și eleganța sa, devenind astfel proiectul numărul unu din gama luxury a COSMOPOLIT.
Deschiderea aeroportului Brașov la începutul lunii iunie a transformat orașul într-un important centru de bussines în România, care va atrage, cu certitudine, și mai mulți clienți și investitori în următoarea perioadă. Cu atât mai mult, poziționarea proiectelor COSMOPOLIT este un atu special care facilitează accesul vizitatorilor și crește notorietatea fiecărui spațiu.
COSMOPOLIT Zenit este, pe de altă parte, un ansamblu format din 3 blocuri, un proiect amplasat într-o zonă importantă a orașului, Cartierul Răcădău, înconjurat de spații de joacă, săli de sport, zone de relaxare, cafenele & restaurante, dar și o minunată priveliște către Tâmpa.
O politica de prețuri pliată pe nevoile clientului
În 2023, ritmul de creștere al prețurilor din sectorul imobiliar a intrat într-o etapă de decelerare, fiind inferior celui înregistrat în 2021. Pentru a ajunge mai aproape de clienți, COSMOPOLIT a adăugat recent și această variantă de plată, dar și o posibilitate de plată personalizată în funcție de nevoia clientului.
Prin urmare, în perioada următoare, este de așteptat ca segmentele de piață mai puțin dependente de credite ipotecare în achiziție să își continue creșterea. În schimb, segmentele de piață dependente în proporție de peste 65% de credite ipotecare în achiziție, în general în zone limitrofe ale orașelor, se pare că vor suferi scăderi de prețuri.
Pentru a ajunge mai aproape de clienți, compania a adăugat recent varianta de plată prin credit bancar, dar și o posibilitate de plată personalizată în funcție de nevoia clientului
În sectorul imobiliar, prețul este un criteriu important în alegerea locuinței. Însă experiența celor aproape 10 ani de activitate a COSMOPOLIT a demonstrat că o există o serie întreagă de criterii, cel puțin la fel de importante, în alegerea unui apartament într-un imobil COSMOPOLIT.
„Identitatea unui cartier, valoarea lui, conturată atât prin elementele pe care locuitorii le văd importante și eficiente, cât și prin localizare, administrație și organizare sunt câteva dintre aspectele esențiale. O valoare adăugată foarte mare este dată de locație și de caracterul tipului de locuire din centru, unde predomină casele, ceea ce determină ca zona să fie mult mai aerisită. Totodată, este o zonă exclusivistă, cu o istorie bogată și fascinantă, astfel că și comunitatea este una de bună calitate, exclusivistă la rândul ei, ceea ce atrage viitorii locatari”, precizează Managerul de Marketing COSMOPOLIT.
COSMOPOLIT Offices, construite cu atenție la detalii
Într-un oraș în dezvoltare continuă cum este Brașovul, valoarea imobilelor din zonele în care COSMOPOLIT alege să construiască este unul din avantajele principale, iar o structură complexă de spații comerciale și de birouri la parterul clădirilor nu face decât să crească această valoare în timp.
Prin urmare, COSMOPOLIT include în oferta sa și spații de birouri și comerciale care, la fel ca și structurile apartamentelor, sunt gândite cu atenție la detalii și create să servească nevoilor activităților comerciale, oferind totuși și flexibilitate.
COSMOPOLIT include în oferta sa și spații de birouri și comerciale care, la fel ca și structurile apartamentelor, sunt gândite cu atenție la detalii
Pentru COSMOPOLIT, stilul de viață nu este o sumă, ci o practică zilnică a acelor lucruri în care crede fiecare persoană. Astfel, acest stil poate fi exprimat în activitățile, atitudinile, interesele, opiniile și valorile fiecăruia. Toate acestea se regăsesc și în spațiul de locuit care trebuie, prin urmare, să încarce cu energie, să contribuie la relaxare și să reflecte personalitatea și gusturile.
„Proiectele noastre sunt adaptate constant nevoilor actuale ale pieței, iar tehnologia este parte esențială a activității fiecăruia. Cu fiecare proiect facem un upgrade constant și ne asigurăm că spațiile au integrate tehnologia potrivită fiecărui viitor locatar”, afirmă doamna Mihaela Biriș.
COSMOPOLIT Lifestyle
Programele de fidelitate COSMOPOLIT Lifestyle au fost gândite pentru a reflecta personalitatea și gusturile locatarilor, pentru a răspunde cerințelor actuale și pentru a oferi acea oază de liniște și relaxare. Programul de fidelitate reprezintă, prin urmare, modul prin care compania dorește să ofere locatarilor acces exclusivist la produsele și serviciile unei rețele extinse și în continuă dezvoltare de parteneri atent selectați.
Programele de fidelitate COSMOPOLIT Lifestyle au fost gândite pentru a reflecta personalitatea și gusturile locatarilor, pentru a răspunde cerințelor actuale și pentru a oferi acea oază de liniște și relaxare atât de necesară
„COSMOPOLIT Lifestyle este modalitatea noastră de a îi răsplăti pe clienți, oferindu-le acces exclusivist la produsele și serviciile unei rețele extinse și în continuă dezvoltare de parteneri atent selectați. Facem un permanent demers în dorința de a diversifica și crește această rețea, pentru ca fiecare să poată beneficia prin Cardul COSMOPOLIT Lifestyle de promoțiile unei game cât mai largi de servicii și produse”, mai spune Managerul de Marketing.
Investiții profitabile pe termen lung
Proiectele COSMOPOLIT sunt gândite în funcție de nevoia actuală a clienților, aceea de a reduce consumul și costurile, aspecte care fac investiția una profitabilă pe termen lung. Prin urmare, COSMOPOLIT oferă dotări standard care includ încălzirea în pardoseală, parchetul stratificat, izolare termică și fonică de excepție, materiale de ultimă generație, cu performanțe dovedite, suprafețe vitrate generoase și iluminare LED.
În toate proiectele COSMOPOLIT se folosește vata minerală bazaltică, unul dintre cele mai ecologice materiale termoizolante pentru exterior, pentru că nu își modifică deloc dimensiunea în funcție de temperatură.
Pereții clădirilor COSMOPOLIT sunt realizați din două rânduri de cărămidă de 12 cm ce au la mijloc un strat de 5 cm de vată minerală, sistem ce susține eficientizarea izolării termice și fonice. Totodată, locuințele sunt dotate cu spații vitrate mari pentru confortul crescut adus de lumina naturală, fiind folosite geamurile termopan cu 3 foi de sticlă.
Pereții clădirilor COSMOPOLIT sunt realizați din două rânduri de cărămidă de 12 cm ce au la mijloc un strat de 5 cm de vată minerală
„Și, pentru că iluminatul artificial este la fel de important, COSMOPOLIT alege în toate clădirile sisteme de iluminat full LED, al căror avantaj indiscutabil este consumul redus de energie electrică”, detaliază dna. Biriș.
O echipă de oameni activi, creativi și generoși
Deși COSMOPOLIT este un brand în continuă creștere și dezvoltare, are alături oameni dedicați încă de la început, cărora li s-au adăugat pe parcurs alți oameni entuziasmați și dornici să construiască vise. Încrezătoare în puterea unei echipe unite și puternice care să împărtășească valori comune și din care să facă parte oameni motivați de propriile vise și talente, compania susține fiecare membru al echipei în dezvoltarea carierei. În acest fel, aduce la realitate fiecare proiect, conferindu-i personalitate, unicitate, ceea ce doar o echipă de oameni activi, creativi și deschiși o poate face.
„Ne implicăm constant în acțiunile care aduc plus valoare comunității din care noi facem parte amintind, printre altele, de Brașov Heroes, un eveniment notabil pentru brașoveni. În fiecare an alegem evenimente și realizăm parteneriate în care noi ne regăsim și considerăm că ne putem aduce aportul”, afirmă Mihaela Biriș.
COSMOPOLIT Rise, „Cel mai bun ansamblu rezidențial de tip Boutique”
Și, pentru că astfel de rezultate nu puteau rămâne nerecompensate, anul acesta compania a primit premiul „Cel mai bun ansamblu rezidențial de tip Boutique” – COSMOPOLIT Rise, din partea Imobiliare.ro. În 2022, COSMOPOLIT DEVELOPMENT menționează nu mai puțin de două premii: Best Added Value in Real Estate, oferit de Camera de Comerț și Industrie Brașov, și Premiul Best Redefined Concept în cadrul Galei Lunch & Award, organizată de Times Investing în Property.
Anul acesta, compania a primit premiul „Cel mai bun ansamblu rezidențial de tip Boutique” – COSMOPOLIT Rise, din partea Imobiliare.ro
„Suntem recunoscători pentru fiecare distincție primită. Toate premiile reprezintă o încurajare pentru noi, astfel eforturile noastre știm că sunt apreciate. Fiecare participare de-a lungul anilor în cadrul Galei Topului Național al Firmelor organizat de Camera de Comerț și Industrie Brașov, al Galei Real Estate Magazine ori Imobiliare.ro ne obligă să păstrăm standardul premium cu care ne-am obișnuit clienții. Ele sunt mărturie a pasiunii inovatoare ce caracterizează brandul”, a declarat, în încheiere, dna. Mihaela Biriș, Marketing Manager COSMOPOLIT.
Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/cosmopolit-proiecte-premium-pliate-pe-dorintele-clientilor/