DIANA investește în mărirea capacității de producție

01.11.2020

Proiectul prin care compania a extins și retehnologizat fabrica de mezeluri, precum și secțiile de tranșare, ambalare și livrare, se apropie de final. DIANA SRL este o companie care activează în domeniul producției de carne și produse din carne. Produsele și preparatele din carne DIANA sunt prezente atât în comerțul modern prin rețelele Carrefour, Supeco, Columbus, Auchan, Profi, Metro, Kaufland, cât și în comerțul tradițional.

Rețeaua de magazine DIANA a ajuns la un număr de 60 de locații și se află în prezent într-un proces de expansiune, urmând să fie inaugurate locații noi, să fie realizate relocări și remodelări până la sfârșitul anului.

Anul 2020 este anul în care compania a implementat în premieră module speciale de expunere și de vânzare a produselor și preparatelor din carne DIANA, precum și un nou concept de magazin în Horezu, aliniat la standarde moderne.

Produsele și preparatele din carne DIANA sunt prezente atât în comerțul modern prin rețelele Carrefour, Supeco, Columbus, Auchan, Profi, Metro, Kaufland, cât și în cele 60 de magazine DIANA

Pentru DIANA, ultima perioadă a fost una solicitantă, mai ales în ultimul an, în care a fost nevoită să facă față unui număr mare de provocări și în care energia și focusul s-au canalizat pe mai multe linii de business.

„Pe de o parte, acum 3 ani am demarat un proiect amplu care se apropie cu pași repezi de final. Proiectul constă în extinderea și retehnologizarea fabricii de mezeluri DIANA, simultan cu extinderea, modernizarea și retehnologizarea secțiilor de tranșare, ambalare și livrare/picking. Anul 2020 a însemnat o cursă contra cronometru cu termenele de finalizare ale proiectului”, ne-a declarat Dna. Adina Crăciunescu, Director Marketing DIANA SRL.

Direcțiile de investiții

Investițiile realizate la nivelul rețelei de magazine DIANA în ultimii ani au fost canalizate pe 3 mari direcții: deschideri de noi magazine, remodelare și rebranding. Astfel, bugetele alocate în ultimii ani de expansiune au depășit 1 milion de euro anual, care au fost alocate pentru toate direcțiile de dezvoltare amintite.

Investiția dovedește faptul că DIANA este un pion important pe harta retailului independent, cu peste 600 de angajați și cu o rețea care cuprinde în prezent 60 de magazine în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Dâmbovița și Olt.

Ultimii ani au însemnat eforturi permanente pentru continuarea expansiunii, precum și pentru consolidarea brandului întregii rețele de magazine, proces care a fost urmat de renovarea și remodelarea unui număr considerabil de magazine DIANA.

DIANA este un pion important pe harta retailului independent, cu peste 600 de angajați și cu o rețea care cuprinde în prezent 60 de magazine în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Dâmbovița și Olt

Oferirea unei ambianțe mai plăcute, atragerea tinerilor, creșterea numărului de clienți, creșterea valorii coșului mediu și crearea unei experiențe optime de shopping sunt obiectivele pe care compania și le-a propus și pe care le duce la îndeplinire zi de zi. Alinierea la tendințele pieței a venit ca un „must do”, care s-a concretizat într-un amplu proces de remodelare a rețelei de magazine DIANA, proces care va continua și în viitor.

„Suntem la finalul proiectului de retehnologizare, am achiziționat deja echipamente pentru felierea calibrată a cărnii, pentru marinare și ambalare în atmosferă protectoare, am achiziționat încă de anul trecut module pentru ambalare Skin, utilaje automate de format cartoane, celule noi de fierbere/afumare etc.”, a continuat Directorul de Marketing.

Gama de produse și servicii oferite de DIANA

În această perioadă, în top 3 produse din gama de carne fresh se află Micii Porc-Vită DIANA 1kg, Micii Extra Usturoi DIANA și, bineînțeles, Ceafa de porc (bucată întreagă sau felii calibrate).

Din gama Produse și preparate DIANA, vânzări foarte bune se înregistrează la produse de tip Salam Afumat DIANA, Cârnați pentru Grătar DIANA și, nu în ultimul rând, Cârnați Trandafir Diana. Merită amintite însă și produsele Boierești, din carne proaspătă (Ceafă fără Os, Cotlet fără Os sau Piept Dezosat), ușor afumată, ulterior feliată și ambalată în atmosferă protectoare, pentru a putea oferi oricărui consumator gustul de grătar.

Vedetele acestei toamne sunt noile produse Tartufo Fine Burger și Cârnații Tartufo.

Tartufo Fine Burger, cu gust de trufe, reprezintă acea specialitate de carne de vită care întruchipează toate caracteristicile unui paradis culinar, fiind acompaniată și de cele mai nobile arome. Cârnații Tartufo (cu gust de trufe) sunt cârnați cu o aromă elegantă și pregnantă, perfecți atât pentru grătar, cât și pentru gătirea în tigaie sau la cuptor.

Vedetele acestei toamne sunt noile produse Tartufo Fine Burger și Cârnații Tartufo

Tendința generală a consumatorilor este aceea de a consuma porții mici și de a preveni risipa de hrană. Aceste produse sunt fix genul care reduc timpul petrecut în supermarket și bucătărie.

De asemenea, s-a reușit implementarea proiectului de tranșare pe benzi, ceea ce a permis creșterea cu 70% a cantității de carne de porc tranșate și a oferit companiei posibilitatea de a pune la dispoziția consumatorilor români mai multe produse de origine românească.

Printre cele mai recente reușite și inovații ale companiei, putem aminti activarea liniei de feliate și marinate, fiind astfel dat startul livrării de caserole cu felii calibrate, ambalate în atmosferă protectoare.

Proiectul de extindere a capacității de producție

Proiectul de extindere a capacității de producție, început în 2016, se apropie cu pași repezi de final. Acest proiect a fost unul de anvergură, cu implicații financiare foarte mari, depășind 5 milioane de euro, dar care a implicat și resursa umană disponibilă și know-how de specialitate.

„Am extins diverse zone de producție cu peste 2.000mp și am intervenit și renovat aproximativ 30.000mp. S-a implementat un proiect de colectare a apelor pluviale pentru o suprafață de 4,5 ha. De asemenea, o investiție importantă s-a făcut și în noua zonă de birouri, care o să înglobeze toate departamentele grupului de firme DIANA”, a precizat Dna. Adina Crăciunescu.

În cadrul grupului DIANA, echipa a ajuns la aproape 1.300 membri în acest moment

Angajații DIANA se bucură de numeroase beneficii precum: salarii competitive, bonusuri de productivitate, decontare transport, bonuri de masă, bonusuri cu ocazia sărbătorilor importante. Suplimentar față de pachetul salarial standard, se organizează și ședințe de perfecționare la locul de muncă, cursuri de specializare, team building-uri.

În acest moment, compania face angajări pentru diferite departamente, pentru pozițiile de manipulatori, tehnicieni și electricieni.

Pentru a asigura protecția corespunzătoare a angajaților, compania a instalat dispensere cu gel dezinfectant la intrările și ieșirile din fabrică, a monitorizat temperatura fiecărui angajat, iar unde a existat posibilitatea s-a trecut la ture separate. În plus, compania a pus la punct și un program riguros de igienizare și dezinfectare la accesul în fabrică.

Proiecte de responsabilitate socială

Reprezentanții companiei sunt de părere că întotdeauna trebuie să dai înapoi comunității care te-a susținut și te-a ajutat să crești. În plus, DIANA se străduiește să păstreze un lanț scurt de aprovizionare, pentru a putea oferi clienților produse din carne proaspătă și de calitate, iar fermierilor un parteneriat de durată, care să le permită să se dezvolte și să crească.

„Susținem atât prin grupul de companii DIANA, cât și prin Fundația Mitică Crăciunescu, cazuri sociale și de sănătate, persoane vulnerabile, elevi cu rezultate extraordinare și sprijinim în continuare organizarea singurului concurs de matematică Tehnici Matematice Dumitru Crăciunescu, concurs acreditat de Ministerul Educației. Tot prin intermediul fundației, donăm anual echipamente medicale către Spitalul Județean Vâlcea. În timpul situației de urgență am donat teste COVID-19 și echipamente pentru Spitalul Județean Vâlcea și Spitalul Horezu”, a declarat, în încheiere, Dna. Adina Crăciunescu, Director de Marketing.

 

Citiți și despre:

  • DIANA – 25 de ani împreunăDIANA – 25 de ani împreună O gamă variată de produse distribuite prin 40 de magazine.  Înființată în urmă cu 25 de ani, la 30 aprilie 1991, în Râmnicul Vâlcea, DIANA a avut ca activitate, în perioada de debut, comerțul cu amănuntul. […]
  • Instant ICE, afacere la zero grade, în plină dezvoltareInstant ICE, afacere la zero grade, în plină dezvoltare Compania se orientează spre extinderea distribuției către export. Dacă peste granițele României, cei care își doresc gheață știu că vor găsi în magazin cantitatea potrivită, în țara noastră, vânzările au […]
  • Carniprod, liderul procesatorilor de carne din RomâniaCarniprod, liderul procesatorilor de carne din România Investiții susținute, lansarea unei ferme de selecție genetică și a instalației de producere a biogazului. Compania Carniprod a fost înființată în anul 1993, de către cinci asociați, iar acum este cunoscută […]
  • Surse de energie regenerabilăSurse de energie regenerabilă Care sunt principalele surse de energie regenerabilă şi cum funcţionează ele? Surse de energie regenerabilă: Energia verde rămâne şi în 2018 una dintre cele mai dezbătute. La nivel european, în anul 2030, 32% […]
  • Crama Ceptura, prima companie românească vitivinicolă listată pe bursăCrama Ceptura, prima companie românească vitivinicolă listată pe bursă În ultimii doi ani, grupul de companii a primit cele mai multe medalii la concursul Decanter, Londra.„Există un loc în care natura dăruiește mai mult. Un loc în care strugurii au în fiecare an 14 zile în plus […]