Slide

Retail

dm aduce magia sărbătorilor de iarnă în viața de zi cu zi

01.12.2019

Compania a inaugurat în acest an 12 filiale și a raportat o creștere a cifrei de afaceri cu 20%, ajungând la 498 de milioane de lei. dm drogerie markt România, una dintre cele mai puternice rețele de retail specializată în domeniile frumusețe, sănătate, îngrijirea casei și bebe, a inaugurat cu succes, la începutul acestui an financiar, noul său sediu central, precum și centrul de distribuție. Cel de pe urmă reprezintă nu doar un spațiu nou, ci și o optimizare a procesului de distribuție a produselor la nivel de țară.

Astfel, odată cu mutarea activității în noul spațiu, compania a îmbunătățit timpii de livrare a mărfii în toate magazinele din țară, aprovizionarea făcându-se astfel mai eficient. Pentru construirea sediului central, dm drogerie markt a beneficiat de ajutor și susținere atât din partea echipei, cât și a colaboratorilor și a administrației publice din Timișoara. Așadar, în acest moment, dm drogerie markt își are sediul într-o locație la standarde europene.

Încă de la începutul activității sale, dm drogerie markt s-a axat pe creștere într-un context sustenabil

Pentru a fi cât mai aproape de clienți și a le putea oferi proximitate și confort în achiziția produselor, dm drogerie markt a deschis în permanență magazine noi, ajungând la final de an financiar 2018/2019 la 105 filiale în țară. De asemenea, compania a investit în modernizarea magazinelor existente, dar și în dezvoltarea echipei.

„Acordăm o atenție specială angajaților noștri, oferindu-le un mediu de lucru plăcut, în care contribuția fiecăruia să fie valorificată. În contextul feedback-ului primit de la ei și de la clienții noștri, dar și ținând cont de trendurile de la nivel mondial, am diversificat gama de produse biologice și ecologice”, ne-a declarat Dna. Daniela Jordanovski, Manager Marketing & Achiziții, dm drogerie markt.

Campania aniversară de 10 ani a adus 10 săptămâni de oferte 

Aniversarea de 10 ani a reprezentat atât pentru companie, cât și pentru clienți, un moment cu adevărat important. Cu această ocazie, au fost organizate concursuri interactive și au fost oferite o serie de discounturi celor mai fideli susținători ai brandului. Prin cele 10 săptămâni care au marcat acest moment important din evoluția dm drogerie markt, compania și-a dorit să transmită clienților faptul că brandul rămâne unul dedicat nevoilor comunității, dar și o companie care îmbunătățește constant calitatea produselor și serviciilor oferite.

În anul financiar 2018/2019, dm drogerie markt a deschis 12 noi filiale pe teritoriul întregii țări, urmând ca numărul deschiderilor să se intensifice până la finalul lui 2019

Pentru anul financiar care s-a încheiat, investițiile totale s-au ridicat la 35 de milioane de lei. Aceste investiții au vizat amenajarea noului sediu central și a depozitului, precum și deschiderea de noi magazine. Cel mai recent magazin inaugurat se află în cadrul centrului comercial Promenada Mall Sibiu, care și-a deschis porțile în luna noiembrie a anului curent.

Tot în acest an, dm drogerie markt a redeschis magazinul din Vivo Cluj-Napoca, de această dată într-un spațiu mult mai modern, conceput special pentru a întâmpina cât mai bine nevoile consumatorilor, evidențiind produsele speciale, bio.

Cele mai noi mărci din portofoliul dm drogerie markt

În perioada 2018-2019, compania a ales să pună accentul pe expansiune și pe sustenabilitate.

„Pentru noi este important să acționăm conștient asupra mediului înconjurător, susținând, în același timp, comunitățile din jur. Am stabilit standarde înalte pentru produsele de marcă proprie, dorindu-ne să fim un exemplu pozitiv”, continuă Dna. Daniela Jordanovski.

Astfel, a fost extinsă gama dmBio, printr-o linie de produse fără gluten, pentru a oferi acces la mărcile proprii și clienților cu nevoi specifice în alimentație. Tot în cursul acestui an, a fost lansată și o nouă gamă dedicată bărbaților – Brandul SEINZ.

Atitudinea față de mediul înconjurător se reflectă în faptul că o parte dintre produse sunt 100% biodegradabile, altele folosesc materiale prietenoase cu mediul înconjurător, altele au ambalaje fără plastic

În gama SEINZ sunt incluse produse de îngrijire masculină și styling, ale căror ambalaje sunt confecționate din până la 97% plastic reciclat. Compania s-a concentrat pe extinderea inovațiilor ecologice în sortimentul dm – de la produse de îngrijire corporală, exclusiv cu ingrediente curate din plante nemodificate genetic şi netestate pe animale, ambalate în recipiente din hârtie sau plastic reciclat, la detergenți de rufe vegani, concepuți să reducă poluarea mediului înconjurător, până la veselă din tărâțe de grâu de unică folosință și biodegradabilă.

 Ofertele dm drogerie markt de sfârșit de an

„La dm aducem magia Crăciunului și a sărbătorilor de iarnă în viața de zi cu zi. Ne gândim mereu la întreaga familie atunci când pregătim ofertele din magazine”, menționează Managerul de Marketing & Achiziții.

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, dm continuă să își inspire clienții și să le pună la dispoziție o gamă variată de produse specifice sărbătorilor, la cele mai bune prețuri. Astfel, la cumpărături în valoare de minimum 60 lei, clienții vor primi un Lifebook (în limita stocului disponibil), un premiu pe loc sau o reducere de până la 30% la brandurile și categoriile selecționate.

dm drogerie markt oferă clienților fideli ai brandului și carduri cadou, care pot fi încărcate cu sume de până la 1.000 lei (minim 10 lei), pentru a oferi celor dragi posibilitatea de a primi cadou exact ceea ce își doresc.

Angajații companiei, o adevărată familie

În acest moment, în cadrul dm drogerie markt activează peste 940 de persoane. Echipa dm drogerie markt este ca o familie. Fiecare angajat se bucură de o serie de beneficii, precum asigurare medicală privată, gratuități sau discounturi pentru diferite activități sportive, spații de relaxare și bibliotecă în noul sediu central.

dm drogerie markt are un departament special, care se ocupă de formarea personală și profesională a angajaților

De asemenea, angajații beneficiază de cursuri de formare în interiorul companiei, dar și o serie de traininguri cu specialiști externi și câte o zi de concediu suplimentară pentru fiecare 2 ani petrecuți în cadrul companiei.

„Am format un departament special, care se ocupă de formarea personală și profesională a angajaților, oferindu-le astfel posibilitatea de a urma cursuri la nivel internațional, cursuri de germană, traininguri de leadership, workshop-uri de consiliere a clienților, dar și programe de practică pentru liceenii care doresc să experimenteze viața în magazinele dm”, explică Dna. Ivana Martinakova.

Proiecte de responsabilitate socială

Recent, dm drogerie markt a încheiat cu succes cea de-a doua ediție a programului „Dințișorii veseli”, campanie inițiată cu scopul de a oferi educație despre igiena orală copiilor din grădinițele din țară. Împreună cu P&G și clinicile partenere din țară, dm drogerie markt a ajutat 1.400 de copiii să se împrietenească cu Crocodințilă, mascota care îi învață tehnici corecte de periaj și importanța igienei orale.

Pe lângă această campanie, compania desfășoară un parteneriat de lungă durată cu asociația MagiCAMP cu implicare în mai multe proiecte precum MagicBOX – Caravana îmbrățișărilor, PlayCAMP și alte acțiuni punctuale. Anul acesta, dm drogerie markt a demarat campania „Giving Friday”, prin care 5% din totalul încasărilor din ziua de 29 noiembrie au fost donate unei cauze sociale, menite să sprijine persoanele defavorizate.

Responsabilitatea socială și protecția mediului sunt părți integrante și esențiale ale filozofiei dm drogerie markt

Pentru dm drogerie markt, protecția mediului este esențială.  În acest sens, compania promovează periuța de dinți din lemn, fără plastic, de la alverde NATURKOSMETIK, dar și produsele cu ambalaje din materiale 100% biodegradabile sau noile plase de cumpărături confecționate din bumbac.

„Sperăm ca prin aceste măsuri să implicăm cât mai mulți oameni în acțiunile de protejare a mediului înconjurător. Dorim să dăm un exemplu și să implicăm și angajații în activitățile noastre, astfel încât periodic organizăm acțiuni de curățare a spațiilor din jurul sediului central”, afirmă Managerul de Marketing și Achiziții.

Performanțe notabile

Pentru anul financiar 2018 -2019, compania a raportat o creștere a cifrei de afaceri cu 20%, ajungând la suma de 498 de milioane de lei. În plus, au fost create 185 de locuri de muncă noi, în mai multe orașe din țară, prin cele 12 filiale inaugurate, ajungând la 105 magazine în România.

Pentru perioada următoare, dm drogerie markt anunță un proiect de mari proporții în București – un magazin ultramodern, menit să ofere clienților excelență în experiența de cumpărare – dar și deschiderea de noi filiale și în alte orașe, pentru a oferi proximitate cât mai multor clienți posibili și, celor care vor să se alăture companiei, posibilitatea de a deveni parte din povestea dm drogerie markt.

 

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/dm-drogerie-markt-aniverseaza-10-ani-de-prezenta-pe-piata-din-romania/