E-Distributie Muntenia - angajamente consumatori

E-Distribuție Muntenia promite că va adopta o serie de măsuri în beneficiul consumatorilor

15.02.2019

Compania E-Distribuție Muntenia SA (fostă Enel Distribuție Muntenia SA) va adopta o serie de măsuri în beneficiul consumatorilor. Anunțul a fost făcut de Consiliul Concurenței, care precizează că a acceptat angajamentele asumate de companie pentru a elimina îngrijorările concurenţiale ce au condus la declanşarea investigaţiei privind un posibil abuz de poziţie dominantă pe piața distribuției de energie electrică.

E-Distribuție Muntenia. Creșterea transparenței

Așadar, E-Distribuție Muntenia SA (EDM) s-a angajat ca, în perioada următoare, să implementeze un set de măsuri. Acestea ar urma să conducă la creşterea transparenței procesului de racordare la rețeaua electrică de distribuție şi promovarea drepturilor consumatorilor în cadrul fiecărei faze a procesului.

E-Distribuție Muntenia. Un tratament corect

În plus, EDM trebuie să asigure un tratament corect și nediscriminatoriu pentru toţi participanții la acest proces, fie că sunt utilizatori sau alţi prestatori de servicii.

„Aceste obligaţii ale E-Distribuție Muntenia SA vor conduce la beneficii directe și imediate pentru consumatorii români, datorită optimizării procesului de racordare prin scurtarea duratei și reducerea costurilor activităților aferente”, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.

E-Distribuție Muntenia. Ghidul de racordare

E-Distribuție Muntenia s-a angajat să conceapă un Ghid de racordare. Acesta este menit să permită oricărui utilizator o informare rapidă asupra etapelor şi termenelor racordării, a activităţilor care pot fi prestate de companii de servicii independente şi a listei acestor companii autorizate de Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE).

Ghidul E-Distribuție Muntenia se va regăsi atât în centrele de relații cu clienții, cât și în format electronic.

E-Distribuție Muntenia. Sistemul informatic

În plus, pentru a elimina suspiciunile privind un eventual tratament preferențial adoptat în raport cu unele cereri de racordare, E-Distribuție Muntenia îşi va îmbunătăţi sistemul informatic intern. Mai exact, este vorba de dezvoltarea funcționalităţii Semafor, care va permite o mai bună gestionare a cererilor de racordare, va afișa scadența diferitelor etape ale procesului de racordare asociate unei cereri de racordare prin raportare la termene şi va transmite mail-uri automate, cu frecvenţă zilnică, către persoanele implicate în proces cu privire la cererile a căror scadenţă este foarte apropiată sau depăşită. Aceste măsuri vor reduce prelucrarea cererilor în afara termenului, prin administrarea mai eficientă a solicitărilor de racordare.

E-Distribuție Muntenia. Pregătirea angajaților

Compania a mai propus să organizeze sesiuni de pregătire pentru angajații implicați în
administrarea dosarelor de racordare. Scopul acestora este de a preveni acordarea unui tratament preferențial consumatorilor și/sau terților furnizori independenți de servicii.

Angajamentele E-Distribuție Muntenia au fost propuse în cadrul investigației declanșate, în urma plângerii depuse de Mailers Serv SRL.

Citește și Parteneriat între Blue Air și TAROM

 

 

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “E-Distribuție Muntenia promite că va adopta o serie de măsuri în beneficiul consumatorilor

  1. Pingback: Institutul Marius Nasta - bacteria acinetobacter | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.