Electric Castle 2019 campanie Lidl Romania

Electric Castle 2019. Campania inedită anunțată de Lidl România

12.07.2019

Electric Castle 2019 campanie Lidl România. La ediția din acest an a festivalului Electric Castle (17-21 iulie 2019), Lidl donează în cadrul programului Environment First pentru renovarea castelului Bánffy. Acest lucru este posibil doar cu ajutorul participanților. Astfel, pentru fiecare PET adus la Royal Bank of Plastic – stațiile de colectare selectivă de lângă Royal Market și Eco Stage, retailerul va dona câte 1 leu pentru renovarea castelului Bánffy.

Electric Castle 2019 campanie Lidl România. Programul Environment First

Inițiativa face parte din programul Environment First. În cadrul acestuia, Lidl și Electric Castle și-au propus să reducă amprenta ecologică a festivalului.

Programul are drept obiective:

  • educarea participanților la festival în ceea ce privește colectarea selectivă și risipa alimentară,
  • implementarea unor soluții concrete pentru a gestiona ariile cu cel mai mare impact asupra mediului

Electric Castle 2019 campanie Lidl România. Responsabilitate față de mediu

Lidl România continuă, așadar, demersurile sale de responsabilitate față de mediu în calitate de partener strategic al Electric Castle. Așadar, pentru a reduce impactul asupra mediului al unuia dintre cele mai mari festivaluri din România, Lidl susține și în acest an programul Environment First creat de Electric Castle.

Programul implică în mod activ atât participanții la festival, cât și partenerii și comunitatea locală. Astfel, ca parte a demersurilor tradiționale Environment First, precum colectarea selectivă pe parcursul evenimentului, sunt introduse la această ediție ambalaje biodegradabile, precum și două campanii noi. Una dintre acestea militează pentru reducerea risipei alimentare. Cea de-a doua susține eforturile de reducere a consumului de plastic, prin educație.

Electric Castle 2019 campanie Lidl România. Reducerea cantității de plastic

Poluarea cu plastic reprezintă una dintre cele mai mari probleme la nivel global. Astfel, pentru a reduce cantitatea de plastic folosită în cadrul Electric Castle, cea mai mare parte a paharelor, farfuriilor și tacâmurilor din plastic folosite în zonele de food court și baruri vor fi înlocuite cu alternative biodegradabile. În plus, vor exista variante de pungi de hârtie și din materiale textile ca alternativă la pungile de plastic.

Electric Castle 2019 campanie Lidl România. 60 de stații de colectare

Pentru a implica fiecare participant la festival în acțiunile de reciclare, Lidl a amplasat în incinta festivalului peste 60 de stații de colectare selectivă a deșeurilor. Acestea au containere separate pentru materialele reciclabile și resturi menajere.

În plus, în 2019, Lidl va dubla eforturile de protejare a mediului cu cele de prezervare a patrimoniului cultural al Bonțidei, prin proiectul Royal Bank of Plastic. Astfel, în imediata vecinătate a magazinului Lidl din festival, vor fi amplasate două aparate de colectare selectivă a plasticului. Pentru fiecare PET depus, Lidl va dona un leu pentru renovarea castelului Bánffy.

Electric Castle 2019 campanie Lidl România. Eco Stage

”Pentru a putea lăsa în urmă un mediu mai curat, contează implicarea fiecăruia dintre cei peste 200.000 de participanți așteptați la festival. Astfel, pentru a-i învăța pe aceștia despre importanța reducerii cantității de plastic, dar și despre aspecte practice legate de colectarea selectivă, Lidl va sprijini o serie de workshop-uri ce vor avea loc zilnic în zona Eco Stage. De exemplu, în cadrul workshop-urilor Punga de pungi, participanții vor învăța cum pot prelucra plasticul prin călcare sau tricotare/croșetare pentru a-și confecționa singuri alte obiecte utile, iar în cadrul Precious plastic, aceștia vor putea vedea, cu ajutorul unui aparat special, tot ciclul de reciclare prin care trec deșeurile din plastic – sortare, spălare, mărunțire și injectare într-o nouă formă”, au anunțat reprezentanții Lidl.

Toate inițiativele Lidl în domeniul reducerii cantității de deșeuri din plastic se înscriu în programul REset Plastic, al Grupului Schwarz.

Citește și Autoritatea Vamală Română, o nouă instituție înființată de Ministerul de Finanțe. Ce rol va avea?

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Electric Castle 2019. Campania inedită anunțată de Lidl România

  1. Pingback: Tabere gratuite pentru copiii 2019 - Salvati Copiii | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Tabere gratuite pentru copii 2019 - Salvati Copiii | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.