Constructii

Electric Plus, deținătorul brandului Barrier, 20 de ani de tradiție și inovație

01.01.2019

În următorii ani 3 ani, Barrier își propune să ajungă la o rețea de 100 de magazine în franciză la nivel național. Electric Plus, una dintre cele mai mari societăți de profil din țara noastră, își începe activitatea în anul 1995. La momentul înființării, activitatea principală era reprezentată de instalarea de sisteme de alarmă și supraveghere, precum și interfoane, dar compania a început concomitent și producția de jaluzele și rulouri pentru ferestre.

Compania produce ferestre și uși din PVC, sub numele de Barrier, care a devenit astăzi liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC. Ca strategie de afaceri, Electric Plus urmărește extinderea capacităţii de producţie prin începerea lucrărilor de construcție pentru cea de-a doua fabrică, unitate care va fi prevăzută și cu un centru modern de logistică.

Sloganul Barrier este „Echipa Barrier vă protejează căminele”. Conform reprezentanților companiei, produsele de calitate nu se pot naște fără oameni de calitate, adică oameni muncitori, dornici de a evolua profesional și personal. Aprecierea pentru personalul din cadrul companiei este demonstrată de acțiunile Electric Plus, care la finele anului 2017 a cumpărat, în Bacău, un imobil care este acum în plin proces de renovare și modernizare. În blocul de pe str. Bucegi se investesc 700.000 de euro în 60 de locuințe complet mobilate și utilate, locuințe destinate angajaților.

Electric Plus investește 700.000 de euro în 60 de locuințe pentru angajați, complet mobilate și utilate

Fiind o companie construită pe încredere și respect reciproc, Electric Plus își îndreaptă atenția și către dezvoltarea unor noi direcții de activitate, prin consolidarea prezenței la export.  Produsele Barrier sunt exportate în Belgia, Marea Britanie, Franţa, Germania, Austria şi Italia, dar şi în Asia şi Africa.

Primii 20 de ani împreună. Rezultate

Companie care deține 100% capital românesc, Electric Plus se mândrește cu produse și servicii de calitate superioară, un grad înalt de profesionalism, dar mai ales cu o echipă excepțională.

“Am început acum 20 de ani, cu viziune și pasiune. Cei ce folosesc produsele noastre trebuie să știe că adevărata noastră forță este echipa”, ne-a declarat Dl. Adrian Gârmacea, Director General Electric Plus.

Un alt aspect definitoriu al activității companiei este dat de adaptarea la cele mai noi curente din tehnologie și inovație, curente care sunt folosite pentru îmbunătățirea permanentă a activității companiei, dar și a produselor rezultate, ținând, în același timp, cont de mediul înconjurător și de protejarea acestuia.

În prezent, complexul industrial Barrier asigură toată gama de produse pentru tâmplărie PVC și ALUMINIU, de la producția de ferestre și uși, la sticlă termoizolantă, foliere profile, curbare profile, precum și uși secţionale rezidenţiale, industriale și rulouri.

Compania deţine cele mai moderne linii de fabricaţie din industria de profil. Conform reprezentanților companiei, se estimează că România şi Polonia vor deveni în următorii 10 ani ţări lider în Europa în producţia de tâmplărie, ca urmare a dezvoltării în domeniu și a evoluției pieței de profil.

Sistemul de franciză Barrier

Printre beneficiile pe care le oferă o afacere proprie în sistem de franciză Barrier se numără rețeaua în continuă expansiune, cu un număr de peste 500 de parteneri activi, showroom-urile amplasate strategic și elementele de identitate vizuală cu un design unic, ușor de memorat. Aderarea la o rețea de franciză Barrier permite unui francizat să beneficieze de rezultatele unei campanii publicitare organizate în întreaga rețea. Un alt avantaj este reprezentat de faptul că investiția se recuperează rapid, neexistând redevențe sau taxe ascunse.

De asemenea, pentru ca fiecare unitate francizată să fie operațională, Barrier investește 40.000 de Euro/magazin, costul incluzând: mobilier, kit shop fiting, set complet de mostre, program de proiectare și ofertare, signalistica interioară și exterioară, cursuri pentru întregul personal implicat în operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”.

Investiția Barrier în fiecare unitate francizată este de 40.000 de euro/magazin

În acest moment există un număr de 35 de showroom-uri în întreaga țară. Pentru următorii ani 3 ani, Barrier își propune să ajungă la o rețea de 100 de magazine în franciză la nivel național, cu accent pe București, Moldova și Ardeal, ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu.

Academia Barrier. Viziune și rezultate

„În permanență avem ca obiectiv creşterea nivelului de cunoştinţe despre produsele, serviciile şi procedurile Barrier, precum şi îmbunătăţirea abilităţilor specifice de vânzare, comunicare şi relaţionare cu clienţii”, continuă Dl. Adrian Gârmacea.

Astfel, în 2014 a luat naștere conceptul de Academia Barrier.  Academia desfășoară programe de training adresate atât colegilor din sediul de la Bacău, cât și personalului din franciza Barrier. Pentru dezvoltarea profesională continuă sunt puse la dispoziţie instrumente şi metode eficiente, atât pentru personalul de vânzare, cât şi pentru angajaţii cu responsabilităţi manageriale.

Piața de profil

Produsele Barrier sunt produse cu un grad înalt de personalizare, făcute la comandă, în funcţie de cerinţele clienţilor. În ceea ce privește clienții, cei mai mulţi dintre aceștia fac parte din segmentul rezidenţial individual, la care se adaugă, într-o măsură mai mică, şi clienţi dezvoltatori imobiliari provenind din mai multe oraşe din ţară. În 2018, compania a fost implicată în multiple proiecte de montare de uşi şi ferestre pentru case pasive.

În prezent există 35 de francize şi aproximativ 500 de distribuitori care vând produsele fabricate în Bacău

Resursa umană în cadrul Electric Plus

Comparativ cu anul 2017, numărul de angajaţi s-a menţinut la acelaşi nivel, și anume 560, ceea ce este o performanță în sine, având în vedere condițiile economice actuale. Pentru a-și menține aproape angajații dar și pentru a-i motiva, compania oferă o gamă largă de beneficii cum ar fi – venituri motivante corelate cu realizările individuale, asigurare medicală și de viață, tichete de masă, de vacanță, pensie privată pilonul III, abonament la sală, ajutor pentru educație copii. De asemenea, angajații beneficiază și de un program personalizat de training și integrare, un mediu de lucru plăcut și dinamic, orientat spre dezvoltarea personală și multe oportunități de avansare în carieră.

Responsabilitate socială

Prin intermediul Asociației Barrier au fost desfășurate numeroase proiecte, concretizate în acordarea de burse pentru 24 de elevi din cadrul Colegiului Tehnic „Anghel Saligny”, Bacău,  pentru 14 elevi din domeniul de pregătire profesională Mecanic, calificarea Confecționer tâmplărie de aluminiu și mase plastice și pentru 10 elevi în domeniul de pregătire profesională Mecanic, calificarea Operator mașini cu comandă numerică.

Asociația a susținut proiecte sociale dezvoltate de către ONG-urile bacăuane: Fundația de Sprijin Comunitar, Fundația Comunitară Bacău, Asociația Lumina, dar s-a implicat și în organizarea unor evenimente sportive cum ar fi Cupa 1 Decembrie la judo, Swimathon 2018, Campionatul Naţional Sah pe echipe – Divizia B (seria Est).

Asociația Barrier se implică în viața comunității prin realizarea de proiecte filantropice menite să aducă schimbări pozitive comunității și persoanelor dezavantajate

Manifestările socioculturale vizate de asociație au presupus încheierea de parteneriate cu școlile băcăuane pentru “Săptămâna Altfel”, în care elevii au învăţat lucruri noi prin activităţi extracuriculare, pentru organizarea Festivalului Internațional de teatru, Muzică și Dans pentru Copii și Tineri “NEGHINIȚĂ”, dar și a Spectacolului de Crăciun ,,Împreună de sărbători”, în parteneriat cu Asociația ,,Mi-e drag acasă!”.

Evoluție financiară

„Anul 2018 a fost cel mai bun an al companiei de până acum. Compania a avut, în primele nouă luni din 2018, vânzări de 89,4 milioane de lei, cu 3% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut”, a precizat Dl. Adrian Gârmacea, Director General Electric Plus.

În 2019 compania va finaliza cel mai probabil şi cea de-a doua fabrică, care va dubla producţia actualei fabrici din Bacău, cu o investiţie estimată la peste 10 milioane de euro

Electric Plus, prin intermediul celor 500 de specialiști atent selectați și instruiți, precum și a tradiției și strategiei de business orientate pe termen lung, furnizează de peste 20 de ani produse și servicii care sunt printre cele mai apreciate din România.