Centrul comercial Colosseum extindere - Finantare

Colosseum Mall se extinde. Ce valoare are investiția?

12.12.2018

Colosseum Mall se extinde. Centrul comercial a anunțat că au fost demarate lucrările de construcție pentru extinderea mall-ului. Situat în Sectorul 1 al Bucureștiului și deschis din 2011, Colosseum continuă procesul de dezvoltare. Extinderea vine în contextul afacerilor în creștere și a îmbunătățirii în ultimii ani a condițiilor pieței de profil.

Extindere Colosseum Mall. Ce companie realizează construcția?

Extinderea va fi realizată de către compania AXA TRANS CONSTRUCT S.R.L., desemnată Antreprenor General în urma unui proces amplu de selecție.

“Suntem încântați să anunțăm că procesul de selecție a companiei care se va ocupa de construcția centrului comercial a fost finalizat și că lucrările au început luna aceasta. Împreună cu partenerii noștri ne propunem să inaugurăm Colosseum Mall la finalul anului viitor”, a declarat Mihai Dinu, General Manager Colosseum.

Extindere Colosseum Mall. O investiție de 30 milioane de euro

Investiția în extinderea Colosseum Mall se ridică la 30 de milioane de euro. Per total, suprafața comercială urmează să ajungă până la 54,500 mp. Astfel, se va crea o dezvoltare mixtă cu spații având destinația de comercial, birouri și petrecere a timpului liber.

Extindere Colosseum Mall. Cererea de spații comerciale

“În ultimii ani am asistat la o evoluție a cererii de spații comerciale în această zonă, datorită numărului tot mai mare de proiecte rezidențiale noi finalizate și a multor altora aflate în construcție. Aceasta va suține cererea pe mai departe, iar Colosseum Mall este cel mai bine amplasat pentru a răspunde nevoilor zonei,”, a adăugat Mihai Dinu.

Extindere Colosseum Mall. Noi chiriași

Pe lângă actualii chiriași ai centrului comercial, printre care se numără Carrefour, Leroy Merlin, Jysk, Altex, LC Waikiki, Sport Vision și Pepco, Colosseum Mall a anunțat deja semnarea contractelor cu brandul românesc de cinematografe Happy Cinema și cu World Class, cel mai mare operator de fitness de pe piața locală. Aceste branduri vor ocupa spații de deasupra zonei de food court a Colosseum Mall.

De asemenea, mixul de chiriași va cuprinde branduri consacrate de îmbrăcăminte, accesorii și restaurante.

Extindere Colosseum Mall. O destinație modernă

Extinderea va transforma centrul Colosseum din Capitală într-o destinație modernă. În plus, Colosseum Mall va oferi locuitorilor din zona de Nord-Vest a Capitalei, dar și celor din împrejurimi, un spațiu preferat de întâlnire, pentru cumpărături și petrecerea timpului liber.

Citește și Bugetul de Crăciun 2018. Cum să nu dai ”faliment” în perioada Sărbătorilor de iarnă?

 

Citiți și despre:

  • Colosseum Mall atrage noi chiriașiColosseum Mall atrage noi chiriași Colosseum Mall, centrul comercial amplasat în partea de Nord-Vest a Capitalei, în sectorul 1, atrage chiriași noi. Este vorba de branduri de modă, distracție, petrecere a timpului liber, restaurante și […]
  • Când se deschide Colosseum Mall?Când se deschide Colosseum Mall? Deschidere Colosseum Mall. Inaugurarea Colosseum Mall, planificată inițial pentru sfârșitul acestui an, a fost reprogramată pentru 2021, având în vedere impredictibilitatea mediului de afaceri sub impactul […]
  • Black Friday 2018 eMAG: 10 produse la ofertă. Ce preț are Samsung Galaxy S8?Black Friday 2018 eMAG: 10 produse la ofertă. Ce preț are Samsung Galaxy S8? Black Friday 2018 eMAG Samsung Galaxy S8. Retailerul a anunțat zece dintre produsele care fac parte din oferta sa de Black Friday. Vineri, 16 noiembrie, este Black Friday, cel mai așteptat eveniment de […]
  • 2016, un an remarcabil pentru piaţa de retail2016, un an remarcabil pentru piaţa de retail Piaţa de retail din România se ridică la 4 - 5,5 miliarde de euro, dintre care  1,5 miliarde doar în Bucureşti. Piaţa de retail din România a cunoscut în ultimii ani o dezvoltare remarcabilă. În plus, şi anul […]
  • Strategia JYSK include deschiderea a 100 de magazine în RomâniaStrategia JYSK include deschiderea a 100 de magazine în România Compania mizează pe o acoperire națională, cu unități în toate orașele importante din țară. JYSK GROUP îşi are rădăcinile în Scandinavia: Primul magazin a fost deschis în Danemarca, în anul 1979, iar în […]

2 păreri la “Colosseum Mall se extinde. Ce valoare are investiția?

  1. Pingback: Top cautari Google 2018. Cele mai populare subiecte |Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Revista presei - stiri afaceri - Ce au căutat românii pe Google în 2018?

Comentariile nu sunt permise.