Compania de transport FlixBus a anunțat rezultate bune pentru anul 2018. Tot mai mulți români aleg ca mijloc de transport autocarul pentru a călători în străinătate. Astfel, compania a anunțat că traficul de pasageri a fost de aproape trei ori mai mare față de anul precedent.
FlixBus operează cea mai mare rețea de transport cu autocarul pe distanțe lungi din Europa.
Flixbus rezultate 2018. Destinații
Rezultatele bune se datorează creșterii ofertei de destinații în care se poate călători din țara noastră, cât și adăugării de noi curse spre țări precum Ungaria și Austria.
Traficul companiei se menține pe un trend ascendent și în cele mai importante orașe din țară. În București, numărul pasagerilor care au optat pentru autocarele verzi a crescut de patru ori. În plus, fluxul de pasageri s-a dublat atât în Timișoara, cât și în Cluj-Napoca.
Flixbus rezultate 2018. Extinderea rețelei
Din 2018, compania a crescut numărul curselor zilnice spre Ungaria și a conectat România la Bulgaria, cea mai nouă țară adăugată rețelei sale.
Astfel, pe parcursul verii, au fost lansate curse zilnice spre Sofia, dar și spre cele mai populare orașe de pe litoralul bulgăresc.
Startup-ul european a început să crească oferta curselor în România din a doua jumătate a anului 2017. Datorită numeroaselor destinații către Europa de Vest, traficul de pasageri a fost de aproape trei ori mai mare față de cel din 2017.
Pasagerii FlixBus pot călători direct din orașe precum Arad, Brașov, Sibiu, Cluj Napoca, Timișoara sau București spre Olanda, Belgia, Franța, Austria sau Germania.
Flixbus rezultate 2018. Compania își continuă expansiunea
Anul trecut, FlixMobility a devenit compania care operează cea mare rețea de autocare pe distanțe lungi din lume. Compania oferă servicii de mobilitate pasagerilor din 29 de țări. La nivel global, s-a înregistrat o creștere de 40% a numărului de conexiuni zilnice, de la 250.000 la 350.000 în Europa și Statele Unite ale Americii între ianuarie și decembrie 2018.
„Deși au trecut doar cinci ani de când am lansat FlixMobility, în fiecare an încercăm să ne depășim limitele. În 2018, am inaugurat rețeaua din Statele Unite ale Americii, am lansat FlixTrain în Germania, am introdus primele autocare complet electrice pe distanțe lungi în Franța și în Germania. Mai mult, am început să operăm rețele naționale în Polonia, Suedia și primele conexiuni interne în Belgia și Elveția. În acest timp am continuat să inovăm tehnologia folosită de autocarele și trenurile noastre. Ne propunem să păstrăm acest ritm și în 2019 cu ajutorul unei echipe bine pregătite și în creștere”, a declarat André Schwämmlein, co-fondator și CEO FlixMobility.
Citește și Piața auto în 2018. Rezultate spectaculoase pentru mașinile noi