Slide

Stiri: Retail

Magister lanseaza programul de instruire pentru francizatii LaDoiPasi.

Rețeaua LaDoiPași continuă să se extindă și în 2019

28.05.2019

Franciza LaDoiPași 2019. Rețeaua de magazine în franciză, LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, continuă extinderea la nivel național pe fondul creșterii valorice a comerțului tradițional în România.

Compania estimează că în următorii patru ani rețeaua își va dubla numărul de magazine de proximitate care se dezvoltă sub umbrela francizei LaDoiPași.

Franciza LaDoiPași. Anunțul a fost făcut în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași dedicată antreprenorilor care fac parte din franciză, organizată astăzi de METRO România.

Franciza LaDoiPași 2019. Speakerii conferinței:

  • Roland Ruffing, Director General METRO România
  • Irinel Popescu, Șef Departament Retail METRO România- LaDoiPași și
  • Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași

“Am evoluat și continuăm să ne dezvoltăm, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără antreprenorii care au ales să facă parte din franciza LaDoiPași. Tocmai de aceea, ne-am dorit ca acest eveniment să reflecte rezultate obținute până acum, dar mai ales să pună în perspectivă direcția noastră pentru viitor”, a declarat Roland Ruffing, Director General METRO România.

Franciza LaDoiPași 2019. 860 de magazine

Franciza LaDoiPași este răspândită pe întreg teritorul țării, cu:

  • 40% în sud
  • 30% în nord
  • 30% în vest

Până în prezent, sub umbrela rețelei LaDoiPași au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.

Franciza LaDoiPași 2019. Creșterea pieței de comerț

Dezvoltarea accelerată a rețelei este susținută, în ansamblu, de avansul comerțului tradițional. Acesta reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen. La acesta se adaugă și:

  • creșterea puterii de cumpărare,
  • investițiile pe care retailerul le face.

„Investim în rigoare, eficiență, dar și în programe dedicate partenerilor noștri pentru a garanta o experiență de cumpărare cât mai plăcută. Așa reușim să ne diferențiem pe piața locală și să creștem, dar mai ales să avem o relație bazată pe încredere cu cei care calcă pragul magazinelor LaDoiPași. Alături de antreprenori ne asigurăm că punem la dispoziție clienților mix-ul potrivit de produse, servicii și oferte speciale, în așa fel încât să răspundem permanent nevoilor lor”, a declarat Irinel Popescu, Șef Departament Retail METRO România- LaDoiPași.

Franciza LaDoiPași 2019. Magazine de proximitate

Magazinele de proximitate câștigă tot mai mult teren și prin prisma faptului că ofertă clienților confort și rapiditate.

Franciza LaDoiPași 2019. Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași a explicat că magazinele de proximitate ale rețelei au devenit în timp magazine ale comunității.

Franciza LaDoiPași 2019. Relația cu clienții

,,Succesul unui brand, indiferent de categoria din care face parte, depinde de relația pe care o construiește cu fiecare client în parte. LaDoiPași se bazează în mare măsură pe legătura de familiaritate pe care antreprenorii ajung să o construiască cu consumatorii, iar magazinele din franciză devin mai mult decât zone de autoservire, ajung locuri ale interacțiunii și dialogului între proprietarii de magazin și membrii comunității locale”, a subliniat Geanina Ghiculescu.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate. Acesta a fost înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România.

Citește și Mondelez România are un nou Director General