Mondelez Romania Director General

Mondelez România are un nou Director General

28.05.2019

Mondelez România are un nou Director General. Această funcție va fi preluată de Alexandra Rîștariu, începând cu luna iunie 2019. Noul Director General și-a început cariera la Mondelēz International, unde lucrează de 11 ani. În ultimii patru ani, Alexandra Rîștariu a devenit un membru important al echipei de leadership a Mondelēz South Central Europe (SCE). Ea a coordonat, în toată această perioadă, Departamentul de Vânzări al Mondelez România.

Mondelez România Director General. Ce spune conducerea companiei?

„Sunt încântat că această funcție va fi preluată de Alexandra Rîștariu, în prezent Director de Vânzări pentru România. Sunt încrezător că poziția de Director General va reprezenta un pas înainte pentru business-ul din România, iar Alexandra va asigura strategia de creștere a business-ului Mondelez pe această piață. Ne aliniem la strategia globală, lansată recent, prin care ne-am propus să conducem viitorul snack-urilor, oferind consumatorilor snack-urile potrivite, la momentul potrivit, în modul potrivit”, a declarat Ivaylo Naydenov, Director General SCE HUB Mondelēz International.

Ivaylo Naydenov va continua să coordoneze strategic business-ul South Central Europe al companiei. Acesta include operațiunile din România, Bulgaria și Estul Adriaticii, și să dezvolte mai departe strategia regională, bazată pe cea globală, pe termen lung, a companiei Mondelēz.

Mondelez România Director General. Experiența Alexandrei Rîștariu

Alexandra Rîștariu deține o experiență internațională, având peste 11 ani de practică globală.

Ea inspiră oamenii să obțină cele mai bune performanțe și reușește să construiască echipe puternice, cu rezultate remarcabile.

Începând cu 2015, Alexandra Rîștariu a devenit membru al echipei de leadership a Mondelez SCE, iar din 2017 coordonează Departamentul de Vânzări al Mondelez România, format dintr-o echipă de 120 de persoane.

În cadrul funcției pe care a ocupat-o până acum, a contribuit la dezvoltarea și implementarea strategiei de creștere a companiei în România, maximizând potențialul de vânzări.

Mondelez România Director General. Venituri de 26 miliarde de dolari în 2018

Având venituri de aproximativ 26 de miliarde de dolari în 2018, compania conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident.

Citește și Fonduri tineri fermieri 2019. Subvenții pentru cei care fac angajări

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Mondelez România are un nou Director General

  1. Pingback: Franciza LaDoiPasi 2019 - numar de magazine | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.