FMCG

Green Future

GREEN FUTURE, articole premium destinate somnului

01.09.2021

În momentul de față, prin intermediul tuturor companiilor din grupul Super Ball, societatea comercializează în jur de 45.000 SKU’s. GREEN FUTURE, producător de top din România de articole premium destinate somnului, a plecat la drum ca producător de materie primă destinată industriei home însă, ulterior, acumulând foarte mare experiență pe această piață, a început realizarea de produse finite pentru parteneri, branduri foarte mari, atât din România, cât și din afară. Folosindu-se de această experiență, a continuat spre produsul finit și s-a transformat în centru de dezvoltare pentru produsele proprii.

În momentul de față, se poate afirma că deține cea mai mare expertiză pe produsele de somn din România și acest lucru se datorează mai ales dorinței de dezvoltare pe care a avut-o, investind foarte mult în cercetare și inovând în permanență.

GREEN FUTURE, producător de top din România de articole premium destinate somnului deține, în momentul de față, cea mai mare expertiză pe produsele de somn din România

Cele mai importante momente din evoluția businessului sunt reprezentate, în primul rând, de mutarea către realizarea de produse finite, dar și de intrarea pe piața on-line, un pas curajos, luând în considerare reticența pieței din acea perioadă, mai ales față de această categorie de produse.

„Merită menționat faptul că un pas important a reprezentat intrarea pe piața internațională, fiind prezenți în mai multe țări printre care SUA, Marea Britanie, Bulgaria, Suedia, Ungaria, Germania și Franța”, ne-a declarat Dl. Alin Neagu, co-fondator și director GREEN FUTURE.

Facilități de producție deținute în momentul de față

GREEN FUTURE deține în momentul de față 6 facilități de producție cu capacitate de producție de până la 120 paturi și canapele/schimb, 1.100 saltele și toppere/schimb, 10.000 de perne/schimb, 1.000 de pilote/schimb, la care se adaugă și alte tipuri de produse cum ar fi mobilierul outdoor. În momentul de față, prin intermediul tuturor companiilor din grupul Super Ball, societatea comercializează în jur de 45.000 SKU’s.

Din punctul de vedere al investițiilor, printre cele mai importante investiții realizate de companie se numără crearea unui centru logistic, automatizarea producției în toate etapele ei, în toate fabricile, digitalizarea stocurilor, precum și digitalizarea comercială și logistică.

În momentul de față, GREEN FUTURE produce cu preponderență paturi, saltele, toppere, perne, pilote, lenjerii de pat, perne de mobilier pentru outdoor, canapele și, mai nou, produse pentru copii, inclusiv în zonele de nursing și education

Produsele companiei ajung și pe piața de desfacere internațională, în momentul de față, partenerii principali fiind situați în SUA, Marea Britanie, Bulgaria, Suedia, Ungaria, Germania sau Franța.

Brandurile și domeniile de activitate GREEN FUTURE

Businessul a plecat de la ideea de a acoperi întreaga piață de materie primă destinată produselor home din România, iar numele este inspirat de capacitatea fabricilor de reciclatori în piață.

Odată cu trecerea către piața produselor finite și către end user, expertiza pe care societatea o deținea a jucat un rol esențial în dezvoltarea unor produse prietenoase cu mediul, având la bază materie primă precum bambus, cocos, bumbac, pană și puf.

„De altfel, noi suntem primii care au adus pe piața din România bambusul sau nanofibra. Nu în ultimul rând, toate fabricile noastre dețin și licența de reciclator. Prin urmare, pot spune cu toată mândria că suntem un brand premium, prietenos cu mediul, care este apreciat mai ales prin prisma produselor de calitate, naturale”, continuă Dl. Alin Neagu.

GREEN FUTURE este prima companie care a adus pe piața din România bambusul sau nanofibra

În plus, în grupul GREEN FUTURE există companii, cum ar fi Softex, în cadrul cărora se inovează și se dezvoltă produse noi în continuu, tocmai pentru că este atât de bine înțeleasă materia primă și importanța ei în dezvoltarea produselor finite. În acest fel, GREEN FUTURE a ajuns să dezvolte și alte branduri cum ar fi Bedora, Cushie, Slypo, Essience.

Grupul s-a extins și către alte domenii cum ar fi real estate, office, mobilier, inclusiv produse pentru copii, care vor fi prezente cât de curând pe piața din România și Marea Britanie sub numele BebeLuca. Acestea din urmă sunt produse în fabricile din Roman și Sfântu Gheorghe, care sunt lean manufacturing, fiind certificate SMETA, în curs de certificare ISO 9001-2015 și ISO 14001, iar în următoarele 12 luni vor fi certificate și restul fabricilor.

Ofertele SUMMER SALE

În fiecare an, GREEN FUTURE derulează campanii de SUMMER SALES, precum și alte promoții cum ar fi de Black Friday, Back to School etc., atât pe canalele proprii, cât și prin intermediul partenerilor, unii dintre cei mai mari jucători de pe piața off-line și on-line prezenți atât în România, cât și pe piața internațională.

Campania SUMMER SALE desfășurată anul acesta pe www.mezoni.ro, magazinul on-line specializat pe home & deco, a generat vânzări cu peste 20% față de perioadele în care nu se desfășoară astfel de campanii.

În fiecare an, GREEN FUTURE derulează campanii de SUMMER SALES, precum și alte promoții cum ar fi de Black Friday sau Back to School

GREEN FUTURE și societatea

În prezent, în cadrul grupului activează peste 600 de angajați (Grupul Super Ball), însă companiile din grup se află în continuă dezvoltare și expansiune. Prin urmare, GREEN FUTURE se află în permanență în căutare de oameni valoroși pentru a-și dezvolta și fortifica echipele.

„Angajații noștri au parte de numeroase beneficii, dar aș menționa totuși că cel mai mare beneficiu este siguranța locului de muncă, căci datorită capacității de adaptare, atât la piața din România, cât și la cea internațională, oamenii din echipa noastră nu au avut niciun moment grija locului de muncă sau nu au simțit pericolul șomajului tehnic, într-un an atât de greu pentru noi toți, dar mai ales pentru sectorul industrial”, menționează co-fondatorul GREEN FUTURE.

Merită menționat faptul că pentru GREEN FUTURE contextul pandemic a oferit noi oportunități de a dezvolta produse pe care nu le avea în portofoliu. Grupul s-a adaptat la nevoile pieței din 2020 și a creat echipamente medicale cum ar fi combinezoane, măști, papucei de unică folosință etc.

„Am fost norocoși să fim în industria potrivită în timpul pandemiei și business-ul a avut o evoluție foarte bună, evident cu eforturile de rigoare din spate, cauzate în mare parte de problemele din lanțul logistic generate de pandemie. Însă, așa cum vă spuneam, ne-am adaptat la nevoile pieței din 2020 și am produs echipamente medicale, o parte din acestea plecând și ca donații către Spitalul din Timișoara sau centre de ambulanță”, detaliază Dl. Neagu.

Pe lângă grija față de angajați, grupul de companii se preocupă și se bunăstarea societății în care activează. Această implicare a fost gândită mai degrabă ca un ajutor, atât cât a fost posibil, către diverse cauze esențiale, cum ar fi zona educațională (Olimpiada de informatică) sau cea culturală.

GREEN FUTURE se implică în proiecte educaționale și culturale, susținând domenii în care crede cu adevărat

De asemenea, grupul de firme susține și sportul românesc prin diverse acțiuni, și, nu în ultimul rând, încearcă să ajute, pe cât posibil Salvați Copiii, o asociație extrem de apreciată de GREEN FUTURE.

Planuri de viitor

În ceea ce privește planurile de viitor, managementul grupului urmărește ca, până în 2025, toate companiile din grup să fie neutre din punctul de vedere al amprentei de CO2, prin reducerea la 0 a deșeurilor, reciclarea într-o proporție foarte ridicată (spre 100%) și reintroducerea materialelor în procesul de producție.

Până în 2025, planurile de viitor vizează ca toate companiile din grup să fie neutre din punct de vedere al amprentei de CO2

Din punctul de vedere al investițiilor, în ultimii doi ani au fost realizate investiții de peste 4 milioane de Euro în partea de logistică și digitalizare, urmând ca până la sfârșitul anului 2022 să se mai investească peste 7 milioane de Euro în noi facilități de producție, precum și în alte proiecte care sunt în curs de dezvoltare.

Citește și https://jurnaluldeafaceri.ro/green-future-produse-de-bedding-romanesti-prietenoase-cu-mediul-si-corpul-uman/