Gregory’s se extinde în Centrul Vechi din Capitală și Băneasa Shopping City. Compania continuă, astfel, consolidarea pe piața locală și semnează pentru cinci noi locații în Capitală. Gregory’s este brandul numărul unu în Grecia în sectorul coffee & food snack. Compania continuă să se extindă pe piața românească în două zone cheie ale Bucureștiului – Lipscani – Centrul Vechi și Băneasa Shopping City. Toate unitățile Gregory’s din țara noastră sunt operate în sistem franciză.
Gregory’s Centrul Vechi și Gregory’s Băneasa Shopping City. Tradiția produselor grecești
Compania își propune să îmbine tradiția produselor autentice grecești cu noile tendințe alimentare. În perioada verii, Gregory’s oferă o gamă variată de specialități de cafea, deserturi și gustări cu un conținut ridicat de fibre și proteine. Ambele unități nou deschise – Lipscani și Băneasa Shopping City – se ocupă și de evenimente speciale.
Gregory’s Centrul Vechi și Gregory’s Băneasa Shopping City. 1.000 de clienți în fiecare zi
“Trecem printr-o perioadă de creștere a pieței de coffee & food snack din România. Apetitul consumatorilor pentru produsele grecești este în creștere. Acest lucru ne este confirmat de cei aproximativ 1.000 de clienți din România care ne aleg zilnic, atât pentru cafeaua de dimineață, cât și pentru gustările de peste zi. Am semnat deja contracte pentru a deschide noi magazine în zone precum: Militari, Balotești, Colloseum Retail Park, Mihai Bravu și o clădire de birouri. Vom continua să ne dezvoltăm folosind modelul de franciză și căutăm parteneri pentru a prelua viitoarele locații, pregătiți să lucreze alături de noi”, a declarat George Makridis, CEO al Green Break SRL, compania care deține brandul Gregory’s în România.
Gregory’s Centrul Vechi și Gregory’s Băneasa Shopping City. Modelul de franciză
Modelul de franciză al Gregory’s garantează accesul la o echipă de profesioniști care oferă sprijin pentru fiecare etapă de dezvoltare a afacerii, de la alegerea celor mai bune locații pentru deschiderea unui nou Greek deli, până la asistență pentru zona operațională și marketing, și cursuri de formare pentru angajați.
Gregory’s Centrul Vechi și Gregory’s Băneasa Shopping City. Ingrediente din Grecia
Toate produsele Gregory’s sunt preparate cu ingrediente de calitate, majoritatea fiind aduse direct din Grecia – de la avocado din Creta, linte de origine Farsala, iaurt grecesc și deserturi pe bază de rodie. Din meniu fac parte plăcinte tradiționale precum:
- Bougatsa
- Spanakopita
- plăcinta Feta
- Freddo Espresso
- Freddo Cappuccino
Totodată, un bar de vitamine este disponibil în fiecare locație și pune la dispoziție fresh-uri din fructe și legume proaspăt stoarse, precum și specialități vegane sau cu conținut scăzut de calorii.
Citește și Ce locuri de muncă au căutat românii în iunie 2019?