HOLVER conectează valorile naturii și ale calității

Succesul companiei se datorează în mare măsură echipei, care a devenit un simbol al competenţei şi fiabilităţii pentru clienţi. Natura este lumea HOLVER! Manifestând un interes real pentru pădure și lemn, gândind și acționând pe termen lung, evitând risipa și oferind mai mult decât colectează, respectând și protejând resursele naturale, compania este în prezent reprezentată de șase puncte de lucru care deservesc întreg teritoriul țării: Brașov (2002), Timișoara (2005), Cluj (2005), București (2006), Constanța(2007) și Iași (2013).

HOLVER se diferențiază prin strategii durabile de modernizare și digitalizare în domeniul logistic, precum și prin extinderea serviciilor oferite, depunând eforturi continue pentru o mai bună eficiență organizațională.

„Digitalizarea reprezintă pentru noi un lucru special – o oportunitate deosebită de inovare într-o companie care s-a impus ca o firmă tradițională de succes tocmai datorită spiritului său inovator”, ne-a declarat Dl. Adrian Fredy Mărie, Administrator HOLVER.

Digitalizarea reprezintă pentru HOLVER o oportunitate deosebită de inovare într-o companie care s-a impus tocmai datorită spiritului său inovator

Pentru a continua să ofere clienților o calitate remarcabilă şi servicii moderne, compania investește în prezent într-o varietate largă de tehnologii. Procesele, precum planificarea curselor pot fi organizate în acest mod mult mai eficient. Cu ajutorul uneltelor online, cum ar fi Designer Terase, clienții pot fi îndrumați chiar din etapa de proiectare.

Pachet complex de servicii oferite

Ultimii doi ani din evoluția companiei au fost unii încununați de succes, compania Holver continuându-și astfel trendul ascendent. Ca urmare a eforturilor permanente de construire a unor relații de durată, prin oferirea unor pachete complexe de servicii, începând de la alegerea și comandarea produselor, depozitarea, comisionarea și până la livrarea acestora într-un mod profesionist și eficient – compania înregistrează rezultate extraordinare alături de clienții mai noi sau mai vechi, prin proiecte care capătă viață și materializează idei și viziuni.

HOLVER rămâne una dintre companiile de top care sunt recompensate în mod continuu cu distincții și premii pentru activitatea îndelungată și de succes

Distincțiile obținute de-a lungul celor 19 ani de activitate reprezintă recunoașterea activității îndelungate și, mai ales, încununate de succes. Totuși, ceea ce oferă cea mai mare satisfacție sunt relațiile construite în timp, mulțumirea clienților companiei, deosebita colaborare cu specialiștii din branșă, dar și evenimentele de succes. Acestea sunt distincțiile cele mai importante pentru reprezentanții HOLVER, deoarece aceștia au fost pașii prin care compania a devenit ceea ce este astăzi.

Anul 2018, marcat de investiții de amploare pentru companie

Întregul an 2018 s-a aflat sub semnul inves­tiţiilor de amploare. A fost extins în mod semnificativ centrul de prelucrare din București, au fost achiziţionate utilaje noi şi a fost construită o fabrică și un depozit de 2.000 m². „Această investiţie enor­mă nu ar fi fost posibilă, în această formă, fără experienţa noastră internaţională de care ne bucurăm în calitate de concern”, continuă administratorul HOLVER.

Showroom-urile Holver reprezintă de asemenea un punct forte al companiei, ca proiecte de investiții permanente de modernizare, pentru a fi transformate în instrumente de lucru funcționale și estetice pentru clienți.

Showroom-urile Holver reprezintă un punct forte al companiei, alături de centrul de prelucrare din București

Compania HOLVER este certificată conform standardelor FSC® – FSC-C016681 și respectă principiile acestor standarde, dovedind responsabilitate în tot ceea ce privește protecția mediului înconjurător.

Lumea digitală – magazinul Onlineshop și serviciul WebCut

Lumea online HOLVER este special creată pentru clienții aflați în continuă mișcare, dar și în permanentă căutare a celor mai potrivite soluții de amenajare, indiferent de momentul zilei sau de locație. Această lume digitală se dorește a fi mereu aproape de client, fie că acesta este pe drum și accesează internetul prin intermediul telefonului, a tabletei sau a calculatorului. Portalul Holver este disponibil în orice moment.

Clienții HOLVER folosesc aceste servicii cu plăcere – după cum indică și cifrele. Magazinul online permite accesul la nivelul întregului sortiment de produse, 24 de ore din 24.  Informaţiile cu privire la livrare şi costuri simplifică operaţiunile de calcul pentru firmele de prelucrare.

În portal pot fi regăsite peste 2.500 articole, un cont personalizabil, multe informații despre produse și servicii, precum și noutăți din branșă

În mod suplimentar, magazinul online permite accesarea directă a serviciului de prelucrare WebCut. WebCut este o unealtă nouă oferită în cadrul portalului Holver. Cu ajutorul acestei unelte, clienții pot debita și căntui toată gama de decoruri ale plăcilor decorative, dar pot și debita toată gama de placaje din magazinul online.

WebCut este disponibil în orice moment, cu ajutorul uneltei putându-se vizualiza atât prețul comenzii cât și disponibilitatea produselor dorite. „În acest fel este posibil să se vizualizeze toate detaliile chiar și în afara programului nostru de lucru. Mai mult, marfa comandată este rezervată pentru client din stocul nostru”, explică Dl. Mărie.

Toate aceste avantaje au dus la creșterea numărului de conturi de utilizator, așadar serviciile online ale companiei  sunt  în topul preferințelor și nevoilor consumatorilor români.

Un personal bine instruit și motivat

„O companie poate fi de succes pe termen lung dacă este construită pe o fundație bună, iar aceasta se formează în plus față de toate cifrele importante într-o mare măsură, și de către un personal bine instruit și motivat”, este de părere Dl. Adrian Fredy Mărie. La HOLVER, se acordă o atenţie deosebită valorilor companiei – angajații dispun de posibilitatea de a se dezvolta atât pe plan personal, cât și profesional, deoarece o echipă motivată constituie condiţia de bază pentru o companie de succes.

Echipa HOLVER, tânără şi im­plicată, însumează în prezent aproape 350 de angajați

Echipa HOLVER a devenit pentru clienţi un simbol al competenţei şi fiabilităţii. Odată cu deschiderea centrului de formare „Academia JAF“ în Stockerau, HOLVER a transmis un semnal puternic în domeniul dezvoltării angajaților. Capacitatea de a învăța este un dar și HOLVER motivează prin ofertele de învățare internalizată.

Lemnul este lumea HOLVER

Acesta nu reprezintă doar un slogan, ci este un mod de lucru. Conectând valorile naturii, calității, bucuriei, a respectului și dezvoltării, compania HOLVER își orientează întreaga activitate către clienţi. Prin urmare, se lucrează în permanență la îmbunătățirea lanţului de distribuţie către clienţi, a serviciilor externe şi interne de vânzări prin urmărirea procesării comenzilor, achiziţiei mărfurilor, depozitării şi a încărcărilor şi livrărilor.

„În cadrul relaţiilor de afaceri, dorim să menţinem o atitudine axată pe corectitudine, care urmăreşte construirea unei relaţii solide, pe termen lung, bazată pe respect reciproc”, a declarat, în încheiere, Dl. Adrian Fredy Mărie, Administrator HOLVER.