HORNBACH rezultate financiare

HORNBACH rezultate financiare. Anunțul făcut de companie

10.01.2019

HORNBACH a avut o evoluție mixtă în al treilea trimestru din 2018/2019 (1 septembrie – 30 noiembrie 2018). Cifra de afaceri netă a companiei a crescut cu 7,7%, ajungând la 1.084,9 milioane de euro. Aceasta a fost cea mai puternică creștere trimestrială din ultimii patru ani și jumătate.

HORNBACH rezultate financiare. Creșterea costurilor

Însă, transpunerea ritmului accelerat al creșterii cifrei de afaceri într-o creștere a profitului nu a fost posibilă. Astfel, rezultatul operațional (EBIT) ajustat cu efectele rezultatelor non-operative s-a redus de la 28,8 mil. euro la 19,7 mil. euro în comparație cu trimestrul similar al anului precedent. Motivul este următorul: creșterea costurilor în trimestru – în special în domeniul digitalizării – nu a putut fi compensată prin creșterea profitului brut.

De asemenea, în primele nouă luni ale anului 2018/19, cifra de afaceri a concernului a crescut cu 4,8%, ajungând la 3.475,5 milioane de euro, în timp ce rezultatul operațional EBIT ajustat, de 180,6 milioane de euro, a fost cu 11,1% mai mic decât cel din anul precedent.

Pe parcursul exercițiului financiar 2018/19, cifra de afaceri a crescut semnificativ de la un trimestru la altul. Cifra de afaceri a celui mai mare subgrup operativ HORNBACH Baumarkt AG, care la ora actuală operează în Europa 158 de magazine de materiale de construcții și de grădină (comerț cu amănuntul DIY), a crescut cu 7,5%, ajungând la 1.006,4 milioane de euro în al treilea trimestru al anului 2018/19, și cu 4,8 % în primele 9 luni, ajungând la 3.256,1 milioane de euro.

HORNBACH rezultate financiare. Cursul valutar

Dinamismul cifrei de afaceri ajustată în funcție de suprafața comercială și de cursul valutar. După un plus de 2,3% în primul trimestru și o creștere de 3,4% în trimestrul II, al treilea trimestru din 2018/19 a înregistrat o creștere de 6,2%.

HORNBACH rezultate financiare.  Ce spune conducerea companiei?

„În toamnă ne-am pus în mișcare cu adevărat. În Germania, magazinele noastre de materiale de construcții și de grădină s-au dezvoltat mai bine, în toate lunile, decât branșa și au crescut cu 4,4% ajustat în funcție de suprafața comercială“, a afirmat Albrecht Hornbach, președintele Consiliului de Administrație al HORNBACH Management AG.

Citește și Ryanair lansează o nouă rută din București

 

 

Citiți și despre:

O părere la “HORNBACH rezultate financiare. Anunțul făcut de companie

  1. Pingback: Lantul de cafenele 5 to go! Estimari pentru 2019 | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.