Kaufland livrarea la domiciliu - Parteneriat Glovo

Kaufland lansează, în parteneriat cu Glovo, serviciul de livrare la domiciliu

14.08.2019

Kaufland livrarea la domiciliu. Compania a lansat în premieră serviciul de livrări rapide la domiciliu printr-un parteneriat cu Glovo. Astfel, începând din luna august 2019, toți cei care nu au timp să ajungă la cumpărături pot avea la dispoziție opțiunea de a comanda produsele preferate din magazinele Kaufland, utilizând aplicația Glovo.

Kaufland livrarea la domiciliu. Serviciul este disponibil în București

Clienții vor primi la domiciliu sau la birou produse alimentare sau nealimentare de pe lista de cumpărături. Acestea provin exclusiv din hipermarketurile Kaufland România.

Livrarea la domiciliu este primul parteneriat lansat de Kaufland pentru a facilita accesul clienților la cumpărături folosind aplicația Glovo. Serviciul este disponibil în primă fază în București. Urmează ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe ale țării.

Kaufland livrarea la domiciliu. 1.300 de produse

Curierii Glovo asigură livrări în întreaga Capitală, fiind deserviți de cinci magazine Kaufland din București: Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu și Basarab.

Sortimentul disponibil în prezent cuprinde peste 1.300 de articole din categoriile:

• Legume și fructe

• Carne, mezeluri și produse congelate;

• Lactate, brânzeturi și ouă;

• Cafea, pâine și produse pentru mic-dejun;

• Alimente de bază;

• Dulciuri și snacksuri;

• Băuturi;

• Cosmetice, produse pentru igiena personală și produse pentru copii;

• Produse non-alimentare și produse de curățenie;

• Hrană pentru animale.

Kaufland livrarea la domiciliu. Ce spun reprezentanții retailerului?

,,Parteneriatul cu Glovo este un prim pas pe care îl facem pentru a oferi clienților noștri un serviciu de livrare acasă sau la birou. Vrem ca toți clienții noștri să se bucure și de confortul de a avea o grijă în minus, atunci când sunt în criză de timp – produsele de pe lista de cumpărături aduse la ușă. Căutăm permanent soluții să ne adaptăm cât mai mult stilului de viață modern al clienților, însă fără a face rabat la calitate sau la procese care asigură calitatea și prospețimea. Pentru noi, acestea sunt prioritare, iar parteneriatul cu Glovo, care este tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija față de mediu”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs Kaufland România.

Cum pot să primesc acasă cumpărăturile de la Kaufland?

• Descarcă-ți aplicația Glovo sau intră pe site

• Fă-ți cont

• Alegi ce vrei să cumperi în secțiunea Kaufland

• Plasezi comanda

• Achiți direct din aplicație sau la livrare

„Acest parteneriat este unul foarte important pentru Glovo în contextul creșterii categoriei de livrări din supermarket. Glovo oferă clienților săi o soluție rapidă indiferent de natura produselor de care au nevoie. Ne concentrăm mai mult pe rezolvarea situațiilor punctuale, avantajul nostru în acest context fiind rapiditatea livrării, și nu volumul pe care îl livrăm. Ne bucurăm că începând de astăzi putem facilita clienților noștri accesul la gama variată de produse oferită de Kaufland”, declară Victor Răcariu, General Manager al Glovo România.

Citește și Lidl renunță complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosință

 

 

 

Citiți și despre:

2 păreri la “Kaufland lansează, în parteneriat cu Glovo, serviciul de livrare la domiciliu

  1. Pingback: Lidl magazin Moreni - Deschidere 15 august 2019 | Jurnalul de Afaceri

  2. Pingback: Programul Rabla 2019 fonduri suplimentare | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.