Produse de plastic de unica folosinta Lidl

Lidl renunță complet la produsele de plastic de unică folosință

14.08.2019

Lidl scoate complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosință. Retailerul a decis acest lucru în efortul de a reduce consumul de plastic. De asemenea, compania testează alternative pentru pungile de la raioanele de legume și fructe și brutărie.

Astfel, începând cu 15 august 2019, Lidl renunță la vânzarea în magazinele sale a articolelor de unică folosință din plastic, cum ar fi:

  • pahare
  • farfurii adânci și întinse
  • tacâmuri
  • paie

Produse de plastic de unică folosință Lidl. Sacoșa reutilizabilă

Totodată, retailerul va începe în acest an testarea unei soluții de tip sacoșă reutilizabilă pentru cântărirea și transportul fructelor și legumelor din Piața Lidl, dar și a pungilor din plastic compostabil, analizând, astfel, viabilitatea acestui material ca alternativă la plasticul subțire.

Produse de plastic de unică folosință Lidl. Strategia retailerului

Măsurile fac parte din strategia mai amplă a Lidl, anunțată în 2018, prin care își propune să reducă plasticul folosit cu cel puțin 20%, până în 2025. Demersurile se află în linie cu decizia Consiliului UE, de a interzice utilizarea articolelor din plastic de unică folosință, fiind asumate de Lidl în mod voluntar, înainte ca aceasta să intre în vigoare.

Compania acționează în linie cu strategia REset Plastic a grupului Schwarz. Aceasta își propune să diminueze cantitatea de plastic folosită și să închidă ciclurile de reciclare.

Produse de plastic de unică folosință Lidl. Măsuri luate de companie

În acest sens, retailerul ia măsuri precum:

  • crearea unor ambalaje complet reciclabile pentru produsele marcă proprie
  • folosirea pungilor reutilizabile
  • testarea celor din material compostabil din resurse regenerabile

Este vorba de materiale care respectă reglementările internaționale din domeniul ambalajelor biodegradabile, precum standardul european EN 13432 și certificarea TUV Austria.

În plus, Lidl România va introduce ambalaje prietenoase cu mediul pentru articolele marcă proprie. Acestea alcătuiesc aproximativ 80% din întregul sortiment de produse. Până în anul 2025, toate ambalajele din plastic pentru mărcile proprii vor fi concepute astfel încât să fie 100% reciclabile.

Citește și Investițiile în imobiliare în 2019: 410 de milioane de euro în primul semestru

 

 

 

Citiți și despre:

O părere la “Lidl renunță complet la produsele de plastic de unică folosință

  1. Pingback: Kaufland livrarea la domiciliu - Parteneriat Glovo | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.