Magazin Douglas Băneasa Shopping City

Se redeschide magazinul Douglas din Băneasa Shopping City!

10.04.2019

Douglas România a anunțat că redeschide magazinul flagship din Băneasa Shopping City. Acum, unitatea oferă o nouă experiență de cumpărare după un proces complex de renovare. Inaugurat în aprilie 2008, magazinul de 400 de metri pătrați este unul dintre cele mai mari din România ca suprafață.

Magazin Douglas Băneasa Shopping City. Un spațiu mai generos

După renovare, magazinul Douglas Băneasa Shopping City alocă un spațiu mai generos prezentării și testării produselor, are un flux organic și oferă clienților o experiență de navigare îmbunătățită, precum și o gamă extinsă de produse, în special în cazul produselor cu ingrediente naturale sau vegane, netestate pe animale sau din categoria „clean beauty”.

Magazin Douglas Băneasa Shopping City. Ce spune conducerea retailerului?

Prin proiectul de renovare a magazinului poziția Douglas în România este, așadar, consolidată.

„Ambiția noastră este să construim în fiecare magazin Douglas un spațiu premium dedicat frumuseții moderne, care să inspire și să ghideze clienții noștri în a-și descoperi propria frumusețe. După transformare, magazinul nostru flaghship din București oferă clienților o experiență de cumpărare completă prin branduri de top, produse exclusive și servicii de specialitate”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.

Magazin Douglas Băneasa Shopping City. Planuri de extindere

Pe lângă investițiile pentru modernizarea aspectului magazinelor și dezvoltarea de noi servicii, compania are în plan extinderea rețelei locale cu încă două magazine fizice până la finalului anului 2019.

„Magazinele fizice joacă un rol strategic în afacerea noastră și vom continua să investim în extinderea rețelei în ritmul a două-trei deschideri anual”, mai spune Lavinia Ivas.

Magazin Douglas Băneasa Shopping City. 27 de magazine în 14 orașe

Douglas operează 27 magazine fizice în 14 orașe și un magazin online.

Până la finalul anului, retailerul vizează extinderea rețelei de magazine fizice la 29. În primul trimestru (octombrie-decembrie) al anului fiscal 2018/2019, Douglas Group a raportat vânzări în creștere cu 7,2%, până la 1,2 miliarde de euro, comparativ cu anul precedent, și a atins cele mai mari vânzări trimestriale din istoria companiei.

Rezultate au fost obținute în toate regiunile și canalele de vânzări. Astfel, a fost confirmată strategia #FORWARDBEAUTY de a consolida poziția pe piață a companiei Douglas prin modernizarea și întinerirea mărcii.

Citește și Câtă bere au băut românii în 2018?

 

 

 

O părere la “Se redeschide magazinul Douglas din Băneasa Shopping City!

  1. Pingback: Wizz Air, decizie privind pasagerii care fac scandal | Jurnalul de Afaceri

Comentariile nu sunt permise.